Bab 22

2.6K 84 3
                                    

"Hubby!" Jerit Laura kuat sehingga membuatkan riak wajah Noah bertukar cemas. Dia bangkit dan terus berlari kearah walk in-closet.

"Kenapa sayang?" Soal Noah cemas.

"Yang mana satu cantik? Ni ke ni?" Dress ditangan kiri dan kanannya ditunjuk.

"Ya Allah... Terkejut hubby, sayang. Kalau hubby mati terkejut tadi macam mana? Nasib hubby tak ada sakit jantung." Bebel Naoh.

"Hihihi... Sorry hubby. Lia cuma nak tanya je yang mana cantik."

"Sayang, listen here. Sayang pakai apa pun tetap cantik. Hanya hubby je boleh tengok sayang."

"Kalau orang lain?"

"No! A big no! Orang lain tak boleh tengok sayang. Kalau ada yang tengok bidadari hubby ni, hubby buang mayat dia dekat laut." Cebik Noah. Jealous!

"Ya ya la hubby. Sekarang ni tolong pilih yang mana cantik?"

"I don't know, but i think this one kut. Hah ye la yang ni sebab sesuai dengan sayang lagi pun baju ni hubby beli untuk sayang. Jadi pakai yang ni, ya?" Noah menunjuk ke arah baju yang dipegang di tangan kanan itu.

Dress yang bewarna merah gelap. Hot and spicy.

"This one? Alright! Dah hubby pergi la siapkan kembar. Lia nak tukar baju."

"Okay. Sayang..."

"Nak apa?" Laura memandang Noah pelik. Suaminya ini masih tidak beredar dari situ. Dia memerhatikan sesuatu di Laura.

PAP!

"Hubby!" Laura menutup bahagian yang tak sepatutnya ditunjuk. Benci. Benci. Benci!

"Maaf."

"Eii mengada! Dah la pergi la siapkan kembar." Arah Laura lantang.

"Ya ya okay." Sebelum Noah beredar dia sempat melabuhkan satu kucupan dileher Laura.

Bau haruman minyak wangi menusuk tajam kedalam rongga hidungnya. So perfect.

Wajah Iris dipandang dengan tatapan penuh nafsu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Wajah Iris dipandang dengan tatapan penuh nafsu. Rahangnya bergerak-gerak. Tangan yang berurat cuba disembunyikan. Nafas dihela panjang.

"Why? Kenapa Iris perlu seksa hidup Iris sendiri? Sedangkan Iris tahu hati Iris hancur lebur hanya disebabkan lelaki tidak guna itu?"

"Ris..."

"Aryan tahu yang Noah dengan perempuan tu tiada dekat sini. Laki tu tinggalkan Iris. Cuba Iris lihat, ada dia telefon atau message Iris? Takde Iris. Twins pun ada dia tanya khabar? Tak. Dia dah bahagia dengan dia orang dekat sana. Dia dah tak perlukan Iris lagi. Dia benci kan Iris. Macam mana dia bencikan Iris, macam itu juga dia bencikan Zayden." Katanya. Tangan Iris cuba diraih namun Iris sempat mengelak. Dia mengangkat wajah tatkala nama Zayden disebut.

C | DERITA MILIK DIAWhere stories live. Discover now