İki numaraya.
İkide Aşk - Giriş
6 Ağustos 2021 - Yeni Adana Stadyumu
Adana Demir taraftarının sesleri kulaklarıma dolarken, heyecanla sahaya odaklıydım. Küçüklükten beri gideceğim ilk maçın, Beşiktaş maçı olmasını istiyordum. Aslında bu istekten çok en büyük hayallerimden biriydi.
Şimdi ise o hayalin gerçek olduğu noktadaydım.
Adana sıcağı her yeri yakarken, bu sıcaklığa hesaba katarak uzun saçlarımı örmüştüm. On sekiz yıldır bu sıcağa alışamamış olmam artık rahatsız etmeye başlamıştı. Bu kadarı sanki biraz şovdu?Üzerimde Beşiktaş formamın aksine dümdüz beyaz bir tişört vardı. Çevremdeki insanlar Adana Demir taraftarının, kendi içlerinde Beşiktaş formalı birini görmeyi hoş karşılamayacaklarını söylemişti. Açıkçası kimsenin o kadar holigan olacağını düşünmüyordum. Başta umursamadığım bu söylemler, dayımın onaylaması ile beni birkaç tık korkutmuştu. Dayım Şimşeklerin içinden, onları yakından tanıyan biriydi çünkü.
Üstelik bu daha hazırlık maçıydı.
Tünelden çıkmaya başlayan Adana Demir oyuncularını umursamadan, gözlerimi tünelin girişine dikmiştim. Birazdan bizimkilerin de çıkacağına çok emindim. "Heyecandan bayılacağım." dedi Deniz kulağıma doğru. Onun geldiği ilk maç değildi, 5 Ocak'ta çok maça gitmişti. Ama ikimizin de geldiği ilk Beşiktaş maçı buydu. Sadece televizyondan ya da telefondan gördüğümüz takımımızın maçını canlı canlı izleyecek olmak ikimizi de yeterince heyecanlanıyordu.
Ki arabada yol boyu titreyen ellerim ve ağzımda atan kalbim bunun en büyük kanıtlarından biriydi sanırım.
Ama Ersin ve Utku sahaya çıktığında heyecanım biraz olsa dinmişti. Daha sonra diğer oyuncuları görmek ise heyecanımı tamamen bitirmişti. Olmam gereken yerde gibi hissetmiştim ve aslında tam olarak olmam gereken yerdeydim.
Maç başladığında stadta sesler daha çok yükselmeye başladı. Odağım tamamen maça kayarken, çevremde kimlerin olduğunu ve nerede olduğumu umursamadan metrelerce ötemdeki Beşiktaş taraftarına eşlik etmeye başladım. Evde kendi kendime söylediğim besteleri, canımdan çok sevdiğim takımıma canlı canlı söylemek hissettiğim en güzel hislerden biriydi sanırım.
İlk yarının ortalarında cebimde titreyen telefonum ile irkilerek elimi cebime atmıştım. Stadın içinde internetin çok fazla, hatta neredeyse hiç, çekmediğini fark edince telefonumu cebime koymuştum. Ekranı açtığımda Twitter bildirimi ile karşılaştım. Gürler Abi, Beşiktaş'ın muhaberi, Adana Demir'in bir oyuncusu hakkında tweet atmıştı. Adan DemirSpor'un oyuncuları hakkında hiçbir fikrim. Sadece yeni transfer ettikleri Belhanda ve Balotelli'yi biliyordum. Pek hoşlandığım isimler değildi.
"Taha hangisi?" dedim Deniz'e doğru dönerek. Deniz dudak bükerken, kısık gözlerimi Adana Demir oyuncularının üzerinde gezdirmeye başlamştım çoktan. Bulduğum oyuncu ile kısık gözerimi biraz daha kıstım ve emin olmaya çalıştım. "2 numaraymış." dedim en sonunda kısık gözlerimi normal haline getirirken. "Gürler abi beğenmişte."
"Gerçekten iyi sanki." dedi Deniz'de gözlerini 2 numaraya çevirirken. Aklıma stadtan çıkınca hesabına bakmayı not ettim ve yeniden maça odaklandım.
Deniz ile arabanın arka koltuğunda sessiz ve yolun bitmesini beklerken, içimde tatlı bir yorgunluk hissediyordum. Uzun zamandır hissettiğim en keyifli yorgunlukta sanırım. Dayım ve arkadaşı önde maç hakkında konuşurken, biz sessizdik.
"Taha iyi oynadı." dedi dayım. Onun sesi ile bakışlarım ona dönerken, yola odaklanmıştı. "Bende beğendim onu." dedi arkadaşı kafa sallarken. Duyduğum isim, hemen telefonuma yönelmemi sağlarken Instagrama girip arama motoruna 'Taha' yazdım. Karşıma birden çok fazla ve alakasız sonuçlar çıkarken, hızlıca Adana DemirSpor'un resmi hesabına girdim ve takip ettiklerinden Taha'yı buldum.
Gördüğüm yüz ile bakışlarım büyürken, kaşlarım havalandı. Kalp atışlarım hızlıca atarak yerini çoktan belli etmişti. Deniz'de telefonuma eğilidi ve ikimizin de yüzünde ufak bir tebessüm yer edindi.
2 numara... Harbiden bebek gibiydi.
Herkese selam!
Tarih 06.09.22 ve saat tam şuan 22.22. Bu açıklamayı şimdi yazıyorum çünkü aşırı heyecanlıyım. Ama açıklamayı yazmaya başlamadan önce, kitapla ilgili ufak bir şeyler söyleyeceğim. Kitaptaki çoğu şey hayal ürünü. Aynı zamanda çoğu şeyin yaşanmış şeyler olduğu gibi. Bu bilgiyi kafanızdan çıkartmamanızı eica ederek açıklama kısmına geçiyorum.
Talha Sanuç, kitaptaki adı ile Taha, benim uzun bir süredir severek ve heyecanla takip ettiğim Adana DemirSpor oyuncusu. Ve onu takip etmeye başladığım andan beri aklımda tek bir şey vardı: Talha'nın siyah beyaz formaya çok yakışacağı. Sitelerde ve spor kanallarında ikinci kez Talha- Beşiktaş haberleri çıkıyor ama ilk kez bu kadar ciddi ve kesin gibi. Yine de şuan kesin bir şey söylemek zor, kesin olarak yarın öğlen gibi açıklanacağı söyleniyor.
Siz bu açıklamayı okuduğunuzda muhtemelen 7 Eylül'ün akşam saatlerini yaşıyor olursunuz. Ve sanırım o saate kararlar verilir.
Bu kitabı, aktif olarak yazdığım kitaplarından birinin finalinden hemen sonra yayınlamayı düşünüyordum ama yaşadığım şey ve kafamda dönen düşüncelerin gerçek olma ihtimali beni oldukça mutlu etti. Tam olarak bu yüzden daha fazla bekleyebileceğimi düşünemedim.
Umarım sizde benim yazarken eğlendiğim ve mutlu olduğum gibi kitabı okurken mutlu olursunuz.
İkide Aşk, bundan sonra her Salı sizinle birlikte olacak. Kendinize çok iyi bakın. Sizleri seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİDE AŞK
Romancenot : gerçek bir olaydan esinlenmiştir. Sizce ben; 'yuh ya ne aşkı' dediğim futbolcuya aşık olup, üstüne onunla konuşmak için kuaförü ile iletişime geçmiş miyimdir? "...Tam önümüzde durduklarında, bildiğim sayılı oyunculardan Gökhan İnler'in yanında...