Son.
Sözlerime nereden başlasam bilmiyorum galiba. Çünkü şuan birazcık duygusalım.
Geçtiğimiz pazar, yani 6 Ağustos'ta Talha'yı tanıyalı iki yıl olmuş. Aslında şöyle bir bakınca çok kısa bir süreç ancak iki yılın her günü de onunla geçince, pekte kısaymış gibi gözükmüyor.
Tanışalı iki yıl olmasına ama daha var ama...
Öncelikle, 19. bölümde 'gerçek olaylardan esinlenmiştir' kısmını açıklamıştım. 19. bölümden sonrası ise tamamen benim hayallerimdi, ya da yaşanmasını istediğim şeyleri diyeyim.
İkide Aşk'ı, 2022 Temmuzunda yazmaya başlamıştım ve açıkçası yazarken; ben Talha ile bu şekilde tanıştım, bunu satırlara dökeyim ve benim için kalıcı olsun gibi bir düşüncem vardı. Hatta yayınlasam mı yayınlamasam mı emin bile değildim. Talha'nın Beşiktaş ile ilgili transfer haberleri ciddileşmeye başladığında, kendi kendime: Tamam Mısra, bak istediğim şey gerçek oldu dedim ve ani bir heyecanla İkide Aşk'ı yayınladım.
Galiba aldığım en iyi kararlardan biriydi çünkü yazarken, en kendim hissettiğim karakterdi Dize. Ve en çok yaşıyormuşçasına hissettiğim kitaptı İkide Aşk.
Hiç bitmesin ister miydim? Sanmıyorum. Çünkü her zaman, her güzel şeyin bir sonu olduğunu düşünürüm. Ve biz bir sona daha geldik.
Koç'un finalini yayınladıktan sonra, veda kısmında 'bu asla veda değil' demiştim. Finalin başında da dedim gerçi ama neysee... Final, bize asla veda olmayacak.
Başka bir zamanda, başka hikayelerin satırlarında yeniden görüşmek üzere. Bu yolda benimle ve yanımda olduğunuz için hepinize çok teşekkür ederim. İyi ki varsınız ve iyi ki bu satırlarda buluşmuşuz.
Kendinize çok iyin bakın ve Taha Sanuç ile Dize Yiğit'i unutmayın. Çünkü onların hikayesi hep bir yerlerde devam edecek... Sizleri çok seviyorum!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİDE AŞK
Romancenot : gerçek bir olaydan esinlenmiştir. Sizce ben; 'yuh ya ne aşkı' dediğim futbolcuya aşık olup, üstüne onunla konuşmak için kuaförü ile iletişime geçmiş miyimdir? "...Tam önümüzde durduklarında, bildiğim sayılı oyunculardan Gökhan İnler'in yanında...