Bölüm On

5.4K 207 19
                                    

İkide Aşk - Bölüm On: Date

"Gelinlik giyseydim bir tık abartı mı olurdu acaba?" dedim aynada yavaşça kendimi süzerken. Çok güzel olmuştum ama bence gelinlikle çok daha güzel olabilirdim. Bakışlarım aynanın üzerinden Deniz'i buldu. Ona sorar bakışlar attığımda kıkırdayarak gözlerini devirdi. "Niyetini çok net belli etmiş olurdun kanka." dedi eğlenen sesiyle. Gülerek başımı iki yana salladım ve bakışlarımı yeniden kendime odakladım. Saçlarımı özenle, aslında hiçte özenle değil akşam duş alıp örmüştüm, dalgalandırmıştım. Siyah bedenimi saran spor bir elbise giymiş, üzerine gri oversize bir sweatshirt giymiştim. Instagramda gördüğümüz taktikler sayesinde ise sweatshirti kemer ile görünmez bir şekilde crop haline getirmiştik.

Annem telefonla boş boş orada burada dolanıyorsun derken çok haksızdı yani. Instagramdan da bir şeyler öğrenebiliyorduk!

Adana yine Adanalılığını yapmış ve havayı pasparlak güneşle aydınlatmıştı. Tam olarak bu yüzden kombinimi beyaz spor ayakkabılarım ile tamamlamaya karar vermiştim. Tırnaklarıma düzgünce beyaz oje sürmüş, eyeliner ve rimel ile çok hafif bir makyaj yapmıştık. Her zamanki gibi ama çok güzel olmuştum.

Bir sürü para baydığım için sadece çok çok özel günlerde sıktığım parfümümü yavaşça üzerime sıktım. Bu parfümü alırken birazcık babamı dolandırmıştım ama yaptıklarımdan pişman değildim. Hatta aklım hala dolandıramadıklarımdaydı...

Parfümü aldığım yere bırakırken gergince bir nefes çektim içime. Fazlasıyla gergin ama bir o kadar da heyecanlıydım. Ellerimin titremesi sabahtan beri asla geçmemişti ve her şeyi berbat etmekten korkuyordum. Ama kendi kendime olumlama yapmaktan da çekinmiyordum. Sonuça durduk yere kötü şeyleri kendime çekmeme gerek yoktu. 

Her şey çok güzel olacaktı ve gün sonunda Taha ile aniden yıldırım nikahı kıymaya karar verecektik! 

"Fazla heyecan yüklemesinden tık diye bayılacağım birazdan." dedim kendimi biren yere atarken. Deniz telefonundan başını kaldırıp göz ucuyla bana baktı. "Ferihalık yapmasana kızım." dedi heyecanını gizlemeye çalıştığı ses tonuyla. Kendisinin de en az benim kadar heyecanlı olması dışında sorun yoktu. "Her zaman buluşuyorsunuz sayılır."

"Her zaman yanımızda siz oluyorsunuz ama!" dedim söylenircesine. Her geçen dakikada ellerimin titremesi biraz daha artıyordu. Kalp atışlarımın hızından bahsetmek bile istemiyordum. 

Sabahın köründe kalkmıştık. Annem dershaneye gitmediğimiz halde erkenden kalkmamızı garip bulmuştu ama biz onun sorgusundan bir şekilde kaçmıştık. Sonra da annem gitmişti zaten. Annem gittikten sonra ise koşuşturmamız başlamıştı. Gece hiç yapmamış gibi yeniden maske yapmış, onlarca kombin denemiş, Adil Yıldırım videoları izlemiş ve makyaj fikiri araştırmıştık. 

Daha sonra ise büyük bir hazırlanma serüveni başlamıştı ve tam şu anda tamamdım. Yaklaşık yarım saat sonra evden çıkacaktım ve Taha ile ayarladığımız buluşma noktasına gidecektim. Hala instagram üzerinden haberleşmemiz birkaç tık üzüyordu beni ama sonr geçiyordu.

Çünkü first date çıkıyorduk.

Adana DemirSpor'un stoperi ile!

Ve inşallah geleceğin Beşiktaşlı stoperi ile. 

Telefonumun zil sesi odayı doldururken yerde emekleyerek telefonuma uzandım. Ekrandaki numara ile kaşlarım çatıldı. "Telefon sapığım arıyor." dedim alayla telefonu açıp kulağıma dayarken. Biricik kuzenim gözlerini devirdikten sonra bana odaklandı. "Alo?" diyerek konuştum telefonu açıp kulağıma dayadıktan hemen sonra. "Dize..." dedi kalbimi yerinden çıkartan bir ses. Gözlerim irice açıldı. "Benim, Taha." 

İKİDE AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin