Selam bebeklerim! Bölümün ikinci partı gecikmeden bu hafta içi gelecek. Oy ve yorumlarınızı unutmayın. Sizleri seviyorum.
Keyifli okumalar!
Son bir.
İkide Aşk - Bölüm Otuz Dokuz 1/2: Sürpriz ve İstanbul
Yüzümde hissettiğim dokunuşlar ile gözlerim yavaşça aralanırken uykum tamamen dağılmış ve kalbim hızlıca atmaya başlamıştı. Tam o anda günümün gerçekten aydınlandığını hissettim ve yüzümde ufak bir tebessüm oluştu.
"Günaydın sevgilim." dedim uyku dolu sesime rağmen neşeli bir şekilde. Taha öpücüklerine son verip kafasını yavaşça benden uzaklaştırdı ve geniş bir gülümseme ile baktı bana. "Günaydın yavrum." dedi tok çıkan ses tonuyla. Yeşil gözleri ışıl ışıl parlıyordu. Eğildi ve burnumun ucuna bir öpücük kondurup kendini tamamen benden uzaklaştırdı. "Hazırlan hadi." diyerek neşeli bir şekilde konuştu. "Sana bir sürprizim var."
Kaşlarım havalanırken dirseklerimin üzerinde yataktan doğruldum ve Taha'ya kısık gözlerle baktım. "Evlenme teklifi mi edeceksin?" diye sordum anlamsız çıkan ses tonuma. Taha kısık gözleriyle bana dönerken, gözlerim biraz daha kısıldı. "Neden haber vermedin? Tırnaklarımı yaptırırdım."
Taha'nın gözleri normal haline dönerken kıkırdadı ve yanıma gelip kolumdan tuttu. Oturur pozisyona geçtiğimde hala kısık gözlerimle ona bakıyordum. "Evlenme teklifi mi etmemi istiyorsun güzelim?" dedi alaylı çıkan ses tonuyla. Kaşlarım çatılırken kulağımın duyduklarını beynim algıladı. O anda beynimin çalışmaya başladığını hissederken gülümsemeye çalıştım. Galiba gerçek anlamda tam şuan uyanmıştım. "Şaka." dedim hızlıca konuşurken. Taha'nın kaşları havalanırken onu iterek yataktan kalktım. "Sabah şakası yaptım sana manitcim. Gülelim diye."
"Uyandın uyandın." dedi Taha gülerek başını sallarken. O da benim gibi yataktan kalktı ve saçlarımın üzerine bir öpücük bıraktı. "Hadi güzelim sen hazırlan, bende son hazırlıklara bakayım." diye devam ettiğinde kaşlarım merakla havalanmıştı. Sürpriz diyordu, ne sürpriziydi? "Sürprizleri de hiç sevmem." diyerek bol yalanlı bir cümle kurdum. Ciddi tutmaya çalıştığım yüz ifadem ile onun gözlerinin içine bakıyordu. Güldü ve omuzlarımdan tutup beni banyoya yönlendirdi. "Benimkilere bayılırsın."
Omuz silkerek banyoya girdim. Taha beni bırakıp yeniden odaya geçtiğinde aynada birkaç saniye kendim ile bakıştım. Dudaklarım kıvrıldı yavaşça. Güne güzel başlamıştım. İlerleyen saatlerinin de çok güzel geçeceğinden emindim.
Gerçi bu başlangıca güzel demek eksik kalırdı sanırım. Güne çok güzel başlamıştım! Hayallerimin de ötesinde bir güzellikti. Sevdiğim adamın kolları arasında, onun öpücükleri ile açmıştım gözlerimi.
Üstelik gözlerimi açtığım ilk anda Taha'nın yüzünü görmek, bir süredir en sevdiğim şeylerden biriydi.
Bunun yanı sıra hayalini kurduğum her şey tek tek gerçekleşmişti. Hayatımın tam anlamıyla istediğim noktasındaydım. Çok mutluydum ve bunun fazlasının olacağından da çok emindim.
Gülerek başımı iki yana salladım ve aynadaki bakışlarımı çekip pijamalarımı üzerimden çıkardım. Kendimi hızlıca duşa atarken, Taha'nın beklememesi için hızlı bir duş aldım. Biten duşumun ardından bornozu üzerime geçirdim ve yeniden aynanın önüne geçip sabah bakımımı yaptım.
Banyodan tamamen çıktığımda Taha telefonu ile uğraşıyordu. Bakışları bana değdiğinde göz kırptı ve yeniden telefonuna döndü. Yüzümdeki gülüş genişledi ve valizimden giymek için kıyafet bakmaya başladım. "Sahile gideceğiz güzelim." dedi Taha arkadan konuşurken. Bakışlarım onu bulduğunda gözlerim kısıldı. O masum bir şekilde gülümsedi. "Güneşlenirsin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİDE AŞK
Romancenot : gerçek bir olaydan esinlenmiştir. Sizce ben; 'yuh ya ne aşkı' dediğim futbolcuya aşık olup, üstüne onunla konuşmak için kuaförü ile iletişime geçmiş miyimdir? "...Tam önümüzde durduklarında, bildiğim sayılı oyunculardan Gökhan İnler'in yanında...