87. Fejezet
Harry ugyanakkor veszi észre Jace-t, amikor én, és megfordul, hogy rám nézzen, aztán vissza Jace-re. Azonnal megfeszül. Jace arcán egy gonosz mosoly terül el, amitől libabőrös leszek.
- Nem gondoltam, hogy itt látlak titeket, mivel nem tudtál eljönni a kikötőhöz meg minden – mondja Harrynek, amikor elérjük a lépcső tetejét.
- Ja, csak azért jöttünk ide, hogy... – kezdi el Harry.
- Ó, értem, miért jöttetek ide – mosolyodik el Jace, majd vállon veregeti Harryt.
Megrezzenek, ahogy barna szemeit rám emeli.
– Mindenképpen egy élmény újra látni, Louis – feleli hűvösen. Harryre pillantok, de túlságosan is Jace-re fókuszál, hogy észrevegye.
- Igen, téged is – sikerül kimondanom.
- Amúgy is jó, hogy nem jöttetek a kikötőhöz, megjelentek a zsaruk és feloszlatták a bulinkat, így átköltöztettük ide – tájékoztat minket. Ez azt jelenti, hogy az ő piszkos barátai, akikről Harry korábban beszélt, itt vannak valahol.
Bárcsak a szobámban maradtunk volna. Harry tekintetéből ítélve meg tudom mondani, hogy ő is ugyanezt kívánja.- Az szívás, ember – mondja neki Harry, majd tovább megy a folyosón.
- Le kellene jönnötök és meginni velünk valamit – feleli Jace, megragadva Harry karját.
- Ő nem iszik – förmed rá Harry. A bosszúság tisztán kivehető a hangjából.
- Ó, nos, akkor is jönnöd kellene egy kicsit szórakozni. Ragaszkodom hozzá – mondja Harrynek. Úgy tűnik, Harry bosszúsága még inkább felbátorítja Jace-t. Harry rám néz, én pedig megpróbálom csendesen azt mondani, hogy "Nem!!!", de bólint Jace-nek. Mi a fene?
- Egy perc és lejövök, hadd... rendezzem őt le – motyogja Harry, aztán a csuklómnál fogva a szobájához húz, mielőtt Jace bármit is mondhatna.
Harry kinyitja az ajtaját, majd besiettet.
- Nem akarok lemenni oda – mondom neki, miközben leteszi a táskámat.
- Nem is fogsz.
- Te igen? – kérdezem tőle.
- Igen, csak egy percre. Nem leszek sokáig – dörzsöli meg kezével a tarkóját.
- Miért nem mondtál neki egyszerűen nemet? – kérdezem. Harry nagyon megfélemlítettnek tűnik Jace miatt valakihez képest, aki azt állítja, hogy nem fél tőle.
- Már mondtam, neki nehéz nemet mondani – feleli.
- Van valami elintéznivalója veled, vagy valami?
- M... mi? – pirul el Harry.
- Nem... ummm... ő csak egy fasz. És nem akarok semmi bajt. Főleg nem a közeledben – mondja, aztán tesz egy lépést felém.
- Nem leszek ott lent sokáig, de ismerem őt, és ha nem megyek meginni vele valamit, feljön ide, és nem akarom őt a közeledben tudni – feleli, majd megcsókolja az arcomat.
- Oké – sóhajtok fel.
- Azért szeretném, ha itt maradnál.
- Oké – ismétlem meg. Amúgy sem akarok lemenni oda. Utálom ezeket a bulikat, és nem akarom megnézni, hogy Molly itt van-e. Most már azt sem akarom, hogy ő lemenjen.
- Komolyan mondom. Oké? – követeli lágy hangon.
- Azt mondtam, oké. Csak ne hagyj itt egyedül sokáig – könyörgök.
YOU ARE READING
After /L.S/ !Fordítás!
FanfictionLouis Tomlinson egy 18 éves egyetemista, egyszerű élettel, kiváló jegyekkel és egy kedves barátnővel. Mindig minden lépését megtervezi előre, amíg nem találkozik egy Harry nevű bunkó sráccal, akinek túl sok tetoválása és piercingje van. !Az After(Mi...