48. Fejezet
Egyáltalán nem látom vagy hallom Harryt a zuhanyzóban, szóval remélem, nem ment el valahova azokkal a lányokkal. Nem is hozott magával ruhákat, úgyhogy ha zuhanyozik, akkor csak a piszkos ruhákat venné vissza. Harry koszos ruhákat is viselhetne, és még mindig jobban nézne ki, mint bárki, akit valaha láttam. Kivéve Natalie, emlékeztetem magam. Megszárítkozom, felveszem a ruháimat, majd visszaindulok a szobámba. Megkönnyebbülök, hogy Harryt az ágyamon ülve találom. Póló nélkül van, a haja pedig még mindig nedves. Becsukom a számat, hogy megbizonyosodjak róla, nem lóg ki a nyelvem és nem lihegek. Laza, lila pólóm és farmerom hülyének tűnik az ő kényelmes, fekete farmeréhez és csupasz bőréhez hasonlítva. Legalább a szűk farmerom van rajtam.
- Elég sokáig tartott – mondja, majd hátradől. Izmai összehúzódnak, ahogy karjait a feje mögé emeli.
- Kedvesnek kellene lenned hozzám, emlékezz – felelem, és átsétálok Tristan szekrényéhez, aztán kinyitom az ajtót, hogy feltárjam a tükröt. Megfogom a szemceruzáját, majd leülök a földre törökülésben a tükör előtt.
- Kedves vagyok.
Csendben maradok, ahogy próbálom felvinni a szemceruzát. Három sikertelen kísérlet után, hogy egyenes vonalat húzzak a szemhéjamra, a tükörnek dobom a szemceruzát, Harry pedig felnevet.
- Amúgy sincs rá szükséged – mondja nekem Harry.
- Nekem tetszik – védekezem, mire a szemét forgatja.
- Rendben, csak ülhetünk itt egész nap, míg te megpróbálod felkenni azt – feleli. Ennyit a kedves Harryről. Kapcsol, majd bocsánatot kér tőlem, miközben megtörlöm a szemeimet, feladva a napi sminket.
- Kész vagyok – mondom neki, mire feláll.
- Ugye azért egy pólót fel fogsz venni? – kérdezem, ő pedig bólint a fejével.
- Igen, van egy a csomagtartómban – emlékszem, hogy a pataknál hogyan húzott elő egy pólót a csomagtartójából akkor is. Igazam volt, biztosan végtelen mennyiségű van ott. Nem akarok az e mögött lévő okra gondolni.
Szavainak megfelelően kivesz egy sima fekete pólót a csomagtartóból, majd áthúzza a fején.- Hagyd abba a bámulást és szállj be az autóba – ugrat engem. Eldadogok egy tagadást és kényszerítem magam hogy megmozduljak.
- Nagyon szeretem, amikor fehér póló van rajtad – a szavak kicsúsznak, mielőtt megállíthatnám őket. Oldalra fordítja a fejét, majd megajándékoz egy önelégült vigyorral.
- Igen? – emeli meg szemöldökét.
- Nos, én pedig nagyon szeretem, amikor abban a farmerben vagy, mert csodálatosan kiemeli a seggedet – mondja, mire a szám elnyílik. Harry és az ő piszkos szavai. Észreveszi reakciómat, és felnevet.
Játékosan fejen ütöm őt, de gondolatban vállon veregetem magam, amiért ezt a farmert viselem. Azt akarom, hogy Harry rám nézzen, még akkor is, ha soha nem ismerném be hangosan, és hízelgő számomra furcsa bókolási módja.
- Szóval hova? – kérdezi, én pedig előveszem a telefonomat. Felolvasom neki az autókereskedések listáját öt kilométeres körzeten belül, és néhányról véleményt is mondok neki.
- Túlságosan is eltervezed a dolgokat, úgyhogy egyik helyre sem fogunk elmenni – feleli.
- De igen, elmegyünk. Már elterveztem ezt, van egy Prius Bob Szuper Autóinál, amit látni akarok – mondom neki, és grimaszolok az ízléstelen néven.
- Egy Prius? – szinte köpi a szót.
- Igen? Ezeknek van a legjobb gázfogyasztása és biztonságosak és...
ESTÁS LEYENDO
After /L.S/ !Fordítás!
FanficLouis Tomlinson egy 18 éves egyetemista, egyszerű élettel, kiváló jegyekkel és egy kedves barátnővel. Mindig minden lépését megtervezi előre, amíg nem találkozik egy Harry nevű bunkó sráccal, akinek túl sok tetoválása és piercingje van. !Az After(Mi...