"לפעמים אתה מתעלה על עצמך ויוצא יותר מזדיין ממזדיין." אמר קאי אחרי שסיפרתי לו על מה שקרה אמש במועדון ובביתה של ניקה.
"יש לה שם של כלבה והיא גם מתנהגת כמו אחת כזאת." אמרתי ברצינות וקאי גיחך והניד בראשו בייאוש.
"אז מה אתה עושה מחר לכבוד יום ההולדת שלך?" שאל ואני גיחכתי.
"אנחנו נחגוג בבר, ונגרום לניקה קצת לסבול." אמרתי וקאי נאנח בייאוש וגלגל את עיניו.
"מה נדלקת עליה כל כך? אם לומר את האמת אם הייתי במקומה גם אני הייתי חושב שאני אנס." שאל ואני סגרתי את המחשב והעברתי את מבטי לעברו."זה העניין שהיא ניסתה לצאת נשמה טהורה ומזוינת. צדיקה בסדום." אמרתי והוא הביט בי בבלבול. "מה אתה רוצה? משעמם לך בחיים אז אתה מציק לה? תגיד את זה ואני אעזוב אותך תאמין לי." ענה לי ולא היה לי כוח אליו יותר.
"הבחורה עולה לי על העצבים בגלל הצדקנות שלה. העולם הזה מלא בחרא מזדיין ואנשים שחוטאים על ימין ועל שמאל, תראה אותנו עם דם על הידיים ועדיין חיים בשמחה ובאושר ועושר. אני בטוח שגם היא עשתה משהו שלא יתן לה להיכנס בשערי גן עדן המזדיינים." אמרתי לו בכעס והוא עלה ישר על כך שגיליתי עוד משהו חוץ מהשם שלה והכתובת.
"מה קרה פארקר? מה עוד גילית?" שאל ואני נאנחתי.
"היא הייתה עם אליס בכיתה." אמרתי והוא עדיין היה מבולבל."אוקיי, ו...?" שאל מחכה לשמוע את ההמשך.
"היא גם רוסייה, אולי יש קשר בינה לבין המאפיה הרוסית.." אמרתי לו והוא צחק לי בפרצוף."הבחורה הזאת בבירור עברה מספיק חרא בחיים שלה כי את המבט המפוחד שלה כשלא זזתי ממנה אני לא אשכח בחיים. למאפיה היא לא קשורה ובטח שלא לסדיסטים מהמאפיה הרוסית." אמר ואני הרמתי את כתפיי בחוסר ידיעה.
"אני מעדיף להיות זהיר מאשר אולי להסתובב ליד מי שקשורה למוות של אחותי הקטנה." אמרתי לקאי והוא רק נשף בייאוש.
"בקיצור, אנחנו חוגגים לך מחר בבר ההוא עם חצי מאפיה והרבה זונות ואלכוהול?" שאל אותי ואני הנהנתי בראשי. "וסמים, בחיים אל תשכח את הסמים." אמרתי לו יודע שזה מה שחשוב לו והוא התלהב מזה כמו מסוכריה. שבעיקרון אפשר גם לומר שזה מה שסמים בשביל אחי הקטן והמטומטם.
יום למחרת
נכנסתי אל הבר וכולו היה מלא באנשים.
ניקה מאחורי הבר איכשהו הצליחה לעשות עשרים משקאות בלי להתעייף יותר מידי וקאי כבר רקד לצד זונה רנדומלית שמצא.ברגע שמבטו נח עליי הוא צרח ברחבי המועדון וכולם הרימו שוטים לאוויר ושתו אותם. הייתי ביניהם רק בזכות קאי שדחף לי אחד ליד.
חצי שעה לאחר הרבה ברכות ואיחולים מזויפים כדי ללקק בצורה יפיפיה את התחת שלי, נצמדתי למישהי ונתתי לזקפה שלי להיצמד אליה, דבר שגרם לחרמנות שלה לגבור ולכן לא עבר זמן רב עד שתפסנו חדר בקומה העליונה.
YOU ARE READING
𝗛𝗲𝗿 𝗗𝗲𝘃𝗶𝗹
Romanceהוא השטן בהתגלמותו. הדבר היחיד שעובר לו בראש זה המאפיה שברשותו, והבחורות שבין רגליהן יעבור בלילה באגרסיביות שבה אין אפילו לא שבריר של רחמים. הקרירות שלו, האדישות, חוסר ההתחשבות והחוכמה שלו הם אלה שגרמו לו להיות מי שהוא. השטן של לוס אנג'לס, פארקר מור...