"העסקה הבאה שלנו תעבור בבר שהיינו בו הלילה." הודיע לי קאי ברגע שנכנס למשרד שלי ואני נשענתי על משענת הכיסא.
"עסקה של מה הפעם?" שאלתי והוא התיישבת על הכיסא מולי.
"תביא לכאן כיסא יותר נוח כבר, אני מרגיש את הגב והתחת שלי מתפרקים בכל פעם שאני מתיישב עליו." התלונן קאי כרגיל על הכיסאות במשרד שלי ואני רק גלגלתי את עיניי בתגובה.
"עסקה של סמים, כרגיל." השיב לשאלתי אחרי שהתיישב בצורה שאיכשהו הייתה נוחה לו.
"דבר ראשון אני בכוונה משאיר את כסאות המוות האלה כי אנשים שבאים אליי למשרדים לא צריכים להרגיש בנוח יותר מידי, דבר שני תמצא כבר משהו טוב יותר מסמים. אנחנו צריכים נשקים, פצצות, רימונים. הכל אוזל לנו ובקצב הזה הטריטוריה שלנו בסכנה." אמרתי לו ברצינות והוא הנהן בראשו.
"אני אדבר עם תומאס." הודיע קאי ואני הנהנתי בראשי.
"הברמנית הרוסייה אתמול חרמנה אותי יותר מכל בחורה אחרת." הודיע לי קאי ואני הרמתי את גבותיי בבלבול.
"אז תזדיין איתה, מה אתה רוצה ממני?" שאלתי והוא גיחך וחייך את החיוך המזדיין שלו שמטרתו לשגע אותי.
"מודיע לך כדי לראות שלא אכפת לך ממנה פתאום." אמר ואני גלגלתי את עיניי והחזרתי את תשומת ליבי אל המחשב.
"אני לא אוהב את זה שאתה מנפנף אותי ככה, אבל אני אסלח לך רק בגלל שיום ההולדת שלך עוד יומיים וגם ככה אין לי מתנה בשבילך, אז אני פשוט לא אעלה לך על העצבים עד עוד שלושה ימים." אמר ויצא ממשרדי.
"תתקשר לתומאס!" צעקתי לו אחרי שידעתי שהוא שכח מזה בוודאות וצמד המילים "אה נכון!" שצעק לעברי רק הוכיח את זה."חמור...." מלמלתי "שמעתי את זה!" הציץ קאי בדלת ואני רק הרמתי את עיניי לעברו והבטתי בו ברצינות. "לך כבר!" דרשתי ממנו ושנייה לפני שזרקתי עליו כוס הוא הלך מביתי.
-
נכנסתי אל הבר שהייתי בו אתמול והתיישבתי באותו השולחן המרוחק.
הברמנית הרוסייה הוחלפה על ידי מישהו אחר והיה נראה שהמנהל עצבני ביותר כי לעומתה הברמן לא הכניס יותר מידי כסף למקום.הוא הביט בשעונו ולאחר מכן הלך לכיוון היציאה האחורית כאילו חיכה למישהו.
קאי שהגיע מעט אחרי, הספיק להיות בבר ולהביא לשנינו כוס ויסקי לכל אחד עם קרח."הסוחר סמים שלנו הגיע כבר?" שאל קאי ואני הפנתי את מבטי לעברו. "הם משתנים כל פעם זה דבר ראשון, דבר שני אתה יודע איך הוא נראה, לא אני." עניתי לו והוא הנהן בראשו. "אל תתעצבן עליי, גם ככה עצרתי זיון באמצע כי קלטתי שאני מאחר." הוסיף ואני הדחקתי את הרצון לבעוט בו בחוזקה.
"הו, הברמנית!" אמר קאי בהתלהבות ואני הרמתי את מבטי ושמתי לב אליה נכנסת אל מאחורי הבר עם שקיות קטנות מאוד מתחת לעינייה.
לפני שהספקתי לחקור את כולה, סוחר הסמים החדש שהגיע התיישב מולי ומול קאי והחל לעבור איתנו על התשלום ועל הסחורה.
YOU ARE READING
𝗛𝗲𝗿 𝗗𝗲𝘃𝗶𝗹
Romanceהוא השטן בהתגלמותו. הדבר היחיד שעובר לו בראש זה המאפיה שברשותו, והבחורות שבין רגליהן יעבור בלילה באגרסיביות שבה אין אפילו לא שבריר של רחמים. הקרירות שלו, האדישות, חוסר ההתחשבות והחוכמה שלו הם אלה שגרמו לו להיות מי שהוא. השטן של לוס אנג'לס, פארקר מור...