יום הלידה המשוער היה קרוב מתמיד.
חדרה של אנה-הבת שלנו, כבר היה מוכן וכך גם כל הדברים שהיינו צריכים ללידה ואחריה.פארקר נשאר לעבוד בבית וכשהיה צריך לעשות משהו בחוץ, הוא שלח את קאי כדי שאם ירדו לי המים לפני הזמן, הוא יהיה לידי.
ישבתי על הספה עם הרגליים על השולחן, ידיים על הבטן וצפיתי בסרט 'לשבור את הקרח' כי זה מה שהיה בטלוויזיה.
לאחר שנגמר הסרט, שמתי את 'בת הים הקטנה' ולאחר שגן אותו סיימתי, עברתי לשני החלקים הבאים של הסרט.
לקראת שבע בערב הרגשתי צירים שהתחזקו לאט לאט.
כמה דקות לאחר מכן הרגשתי משהו חם מרטיב אותי והבנתי במהרה שירדו לי המים.קראתי לפארקר בצעקה והוא ירד למטה במהירות, לבוש עוד מהבוקר בחליפה מהודרת.
הוא לא שאל שום דבר כי ראה את הספה הרטובה.
הוא עזר לי לקום ולאחר שלקח את התיק שארגנתי מראש, יצאנו מהבית ונסענו למרפאה הפרטית שלו.הוא התעקש שתיילד אותי אישה כדי שאף גבר אחר לא יראה את איבר המיני שלי מלבדו.
הרגשתי את כל הגוף שלי מתכווץ בכאב וככל שהצירים התחזקו הרגשתי שאני מתקרבת למוות בטוח וזה הלחיץ אותי יותר מכל דבר אחר.
המיילדת השכיבה אותי על מיטה שהייתה נוחה להפליא, אני לא יודעת אם פארקר דאג לכך או שהיא פשוט הייתה שם מתמיד בלי קשר אליי.
פארקר נעמד לצידי ואחז בידי.
הוא אמר לי או יותר ציווה עליי ל'מחוץ' לו את היד
בכל פעם שכואב לי.
וזה מה שעשיתי.כפות ידיי הלבינו בכל פעם שלחצתי את ידי לפארקר בחוזקה.
הכאב לא פחת לרגע, הוא רק גדל."יש לך פתיחה של חמישה סנטימטרים, זה חצי ממה שצריך." אמרה המיילדת ואז הבנתי שהצירים שהיו עד כה היו רק חצי ממה שכנראה עוד יבוא.
הצירים החזקים נרגעו, לאחר חצות הם התגברו מחדש לאט הפעם לעומת מה שהיה לפניי.
בארבע ארבעים לפנות בוקר, הרגשתי את הצירים החזקים ביותר שיכולים להיות.הרגשתי את כל החלק התחתון שלי בוער מכאבים ורציתי שזה פשוט יפסק.
הזריקו לי אפידורל בגב ובכל רגע ורגע, גם בלי צירים, פארקר אחז בידי, לחש לי דברים רכים ונעימים באוזן והרגיע אותי גם אם רציתי להתפוצץ מכאב ומעצבים."עשרה סנטימטרים! את מוכנה. כשאגיד לך תתחילי לדחוף חזק." אמרה המיילדת ואני לא הייתי מוכנה בשום צורה ללדחוף חזק.
הייתה לי תחושה שאאבד את ההכרה בשלב מסוים לאחר דחיפות רבות.
אחרי שהמיילדת אמרה לי לדחוף חזק לראשונה, עשיתי כדבריה והרגשתי שאני אתפוצץ בסוף.
נהיה לי חם, הראש שלי התחיל להסתחרר וראיתי נקודות רבות מול העיניים שלי.
YOU ARE READING
𝗛𝗲𝗿 𝗗𝗲𝘃𝗶𝗹
Romantikהוא השטן בהתגלמותו. הדבר היחיד שעובר לו בראש זה המאפיה שברשותו, והבחורות שבין רגליהן יעבור בלילה באגרסיביות שבה אין אפילו לא שבריר של רחמים. הקרירות שלו, האדישות, חוסר ההתחשבות והחוכמה שלו הם אלה שגרמו לו להיות מי שהוא. השטן של לוס אנג'לס, פארקר מור...