הוצאתי את הפיצה בזהירות והנחתי אותה על מגש נוסף.
שטפתי את הכלים בזריזות ולאחר שבדקתי שהכל כבוי, התקדמתי אל עבר הפיצה ותכננתי כבר לקחת אותה אבל אז הרגשתי מתכת קרה על צמודה לי לגרון, בזמן שהגב שלי נצמד לגוף של מישהו.ליבי החל לפעום במהירות לא נורמלית.
"אל תוציאי צליל מהפה." ציווה עליי מי שנצמד אליי מאחור ואני נשמתי בכבדות רבה מרוב פחד וחרדה.הוא התקדם יחד איתי אל עבר הבריכה הסגורה וקצת לפני שנכנסנו פנימה הוא שיחרר את גרוני אך המשיך להחזיק בסכין ובכך סימן לי שבכל רגע הוא יכול לדקור אותי בגב.
פארקר וקאי בהתחלה לא ראו שום דבר ממה שהולך כשנכנסתי, אבל ריילי ראתה ישר כי היא הייתה בבריכה וראתה את האיש לפני שאני בכלל ראיתי אותו.
כשכבר היינו מול פארקר וקאי והם שמו לב לנוכחות של מי שאיים עליי עם סכין, הוא הצמיד אותי אל בטנו שוב פעם והצמיד את הסכין לגרוני יותר חזק מאשר שעשה קודם לכן.
"מה אתה עושה פה?" שאל פארקר את מי שהיה מאחורי בטון הכי שונא ששמעתי אי פעם יוצא מגרונו.
גם קאי לא הסתיר את השנאה שלו כלפי הגבר, בעוד שאני וריילי לא ידענו מה הולך סביבנו."מה לעזאזל אתה עושה פה לואיס?!" שאל קאי בנוסף לפארקר אחרי שהגבר ששמו לואיס כמסתבר לא ענה.
"יש לי מסר לשניכם מהבוס שלי." ענה להם והסכין שהייתה צמודה לגרוני הייתה חמה ובלי שלואיס שם לב בכלל, או שכן שם לב, היא החלה לחתוך את גרוני והרגשתי את הדם מתחיל לזלוג לאט לאט לאורך גרוני ומשם אל החזה שלי, הבטן ועד הרגל.
"אם לא תפסיקו להפריע לו וליירט לו משלוחי סמים ונשק, הוא יצא להתקפה נגדכם ואתם לא תצאו מזה בחיים." אמר לואיס ושיחרר את הסכין מגרוני סוף סוף.
הסתובבתי להביט בו ובאותו הזמן לקחתי שלושה צעדים אחורה.
שיערו היה שחור בדומה לשל קאי ופארקר, עיניו היו שחורות ואולי אפילו חומות כהות מאוד.
ידיו היו שריריות מאוד והוא לא היה שונה בהרבה מקאי ופארקר, מה שהוביל אותי אל המסקנה שהם אחים."אתה לא מתבייש לבוא לפה אחרי כל השנים האלה? היית חלק מהרצח של אחותך ואתה ממשיך לעבוד תחת מי שעשה את זה כאילו אף פעם אליס לא הייתה חלק מהלב שלך." תקף קאי את לואיס בלי פחד הפעם שיקרה משהו כי סכין לא הייתה צמודה לגרוני והבטיחה את מותי בכל רגע ועם כל מילה לא במקום.
"תחשוב מה שאתה רוצה, אבל יש הרבה שאתה לא יודע. בכל מקרה, אמרתי מה שהייתי צריך, תפסיקו להפריע לבוס שלי ותחיו, תצאו נגדו ותמותו. אולי גם הנשים שלכם." ענה לואיס ויצא מהדלת האחורית ללא בעיה וללא שום הפרעה חמרות שקאי טפארקר רצו לרוץ אחריו ולהכות אותו עד מוות.
מ-סיבה מסוימת ולא ברורה, הם לא עשו את זה.
הם רק הסתכלו עליו כאילו זאת הייתה הפעם האחרונה שבה הם יראו את לואיס. דבר שכבר חשבו שקרה אם לחשוב על זה לעומת.
YOU ARE READING
𝗛𝗲𝗿 𝗗𝗲𝘃𝗶𝗹
Romanceהוא השטן בהתגלמותו. הדבר היחיד שעובר לו בראש זה המאפיה שברשותו, והבחורות שבין רגליהן יעבור בלילה באגרסיביות שבה אין אפילו לא שבריר של רחמים. הקרירות שלו, האדישות, חוסר ההתחשבות והחוכמה שלו הם אלה שגרמו לו להיות מי שהוא. השטן של לוס אנג'לס, פארקר מור...