השעה הייתה כמעט חמש אחר הצהריים.
אני וריילי ישבנו על הספה בסלון ודיברנו על אלפי דברים שונים שעלו למוחינו, בזמן שפארקר וקאי היו מחוץ לבית בענייני עבודה.ריילי קמה מהספה והחלה להתקדם אל עבר המטבח. לאחר שהניחה את הכוס ממנה שתתה בכיור, החלה לחזור אל עבר הספה, אל חלון הגינה התנפץ לאלפי רסיסים מירייה שנשלחה אל עבר הבית.
הצנטפתי לתוך עצמי וריילי התכופפה אל הרצפה בבהלה בזמן שכל רסיסי החלון השבור התעופפו ברחבי הסלון.
קמתי מהספה כמה רגעים לאחר מכן והתקדמתי בזריזות אל הנייד שלי שהיה על האי במטבח.
סימסתי לפארקר בזריזות ורגע לפני שהתכוונתי ללכת עם ריילי אל כיוון הקומה התחתונה בבית, ירייה נוספת ניפצה את החלון הנוסף שהיה צמוד לחלון השבור, ורסיסים רבים יורת התפזרו לכל עבר.
לפני שהספקנו ללכת לאנישהו, דלת הבית נפרצה.
"תחכי לי פה." אמרתי לריילי במהירות ועליתי בזריזות אל עבר הקומה השנייה.
לקחתי שני אקדחים ולמרות שלא ידעתי במדיוק איך להשתמש באחד, הטענתי אותם כפי שראיתי את פארקר עושה זאת וירדתי בחזרה אל הקומה הראשונה.גברים רבים היו סביב ריילי ולפני שקלטו מה נסגר, יריתי באחד מהם. כיוונתי לכתפו, אך בסוף הכדור פילח את ליבו והוא נפל ארצה.
זרקתי אל עבר ריילי אקדח ולמזל שתינו, היא תפסה אותו והחלה לירות במי שהיה סביבה.
אחת מהאנשים שפרצו הביתה, תקף אותי מאחורה ותפס בגרוני בחוזקה.האוויר לא נכנס יותר אל ראותיי והרגשתי את פניי הופכות מאדומות לסגולות כיוון שכמעט ולא נותר בי חמצן, למרות שניסיתי להתנתק מהגבר שאחז בי בחוזקה.
הוא שיחרר מגרוני לפתע ולאחר מכן משך אותי אל עבר הקומה השנייה. כמה שלא ניסיתי לזוז ממנו, לא הצלחתי.
ליבי החל לפעום במהירות והלכתי על האפשרות הגרועה ביותר. הוא הולך לאנוס אותי.
זה מה שעבר לי בראש וזה הפחיד אותי יותר מהמוות עצמו.ניסיתי לבעוט, לסטור, להכות ולהתחמק בכל דרך אפשרית, אך אחיזתו הנוקשה בגופי לא אפשרה זאת.
הוא נכנס לאחד מחדרי השינה הריקים והפיל על המיטה באגרסיביות.
הוא אגרף את ידיו והחל להכות את בטני בתחילה. אחד מאגרופיו פגע בצלע השמאלית שלי וסדק אותה ולכן עם כל נשימה שלקחתי הרגשתי כאב חד ובלתי נסבל.הוצאתי את האקדח שלקחתי ממשרדו של פארקר, וברגע שלא היה צמוד אליי, יריתי בגבר שהכה אותי.
הוא נפל בדימום עז על הרצפה ואני קמתי במהירות ועם כאב בלתי נסבל מהמיטה, יצאתי מהחדר במהירות ובזמן הירידה במדרגות אל עבר הסלון כדי לחפש את ריילי, נאחזתי בקיר בחוזקה כי הכאב שאחז בגופי כמעט הרג אותי.
YOU ARE READING
𝗛𝗲𝗿 𝗗𝗲𝘃𝗶𝗹
Romanceהוא השטן בהתגלמותו. הדבר היחיד שעובר לו בראש זה המאפיה שברשותו, והבחורות שבין רגליהן יעבור בלילה באגרסיביות שבה אין אפילו לא שבריר של רחמים. הקרירות שלו, האדישות, חוסר ההתחשבות והחוכמה שלו הם אלה שגרמו לו להיות מי שהוא. השטן של לוס אנג'לס, פארקר מור...