𝐂𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 19

1.7K 70 24
                                    

יום הולדתה העשרים ושש של ניקה הגיע והיא ישנה עמוק כשקמתי מהמיטה שלנו באחת בצהריים.
ירדתי אל המטבח אחרי שצחצחתי את שיניי ולבשתי מכנס טרנינג אפור על גופי.

הוצאתי מהמקרר את העוגה שביקשתי מהעוזרת להביא מוקדם יותר לאותו הבוקר.
לאחר שעברה כשעה ושמעתי שניקה קמה, לקחתי את המתנה שהכנתי וקניתי לה ועליתי לחדר השינה שלנו.

כשנכנסתי אליו ניקה צחצחה את שינייה בחדר האמבטיה והמיטה כבר הייתה מסודרת.
אחרי שיצאה מחדר האמבטיה חייכה לעברי ואיחלה לי בוקר טוב.

"מזל טוב סונצה." (מזל טוב שמש) איחלתי לה בחיוך והיא חייכה אליי בחזרה. "אני השמש שלך?" שאלה בחיוך התיישבה על המיטה בזמן שאני הנהנתי לחיוב.

"מה זה?" שאלה אחרי שהושטתי לעברה את השקית עם המתנה שלי אליה.
"תפתחי." אמרתי לה בחיוך והתיישבתי לידה כדי לראות את תגובתה.
היא הוציאה את המעטפה מהשקית ולאחר מכן את הקופסא שהייתה בנוסף.
היא עברה קודם אל הקופסא ופתחה אותה בחיוך.
שרשרת עם הכיתוב "принцесса" (נסיכה) הופיע והיא גיחכה והרימה את מבטה אליי.
"תודה." הודתה לי בחיוך וביקשה ממני לענוד לה את השרשרת.
היא הזיזה את שיערה הצידה ואני ענדתי לה את השרשרת.
התיישבתי בחזרה במקומי וחששתי מעט לגבי המתנה השנייה.

היא פתחה את המעטפה העבה בעדינות והוציאה מתוכה את התמונות ששיחזרתי למענה.
השפה התחתונה שנשכה מקודם עם חיוך, שוחררה ודמעות כיסו את עינייה אחרי שהתמונות נגלו לעינייה. היא הייתה מאושרת.
היא אהבה את זה והאושר שלה היה אין סופי וזה גרם להקלה ענקית לנחות על ליבי.

היא הרימה את מבטה אליי אחרי שעברה על כל תמונה וקמה על ברכיה, התקדמה אליי וחיבקה אותי בחוזקה תוך כדי בכי של אושר וגעגוע אל אביה. היא עטפה את רגליה סביבי ואני קברתי את ראשי בשקע צווארה ונהנתי מחום גופה.

"תודה פארקר. זה לא מובן מאליו." אמרה והניחה את ראשה על כתפי.
"זה מגיע לך. זה תמיד אגיע לך. הן היו צריכות להישאר אצלך עוד בעותק הראשון ולא השני, אבל העיקר שהן אצלך עכשיו." אמרתי לה ברצינות והיא נשפה באפה והרימה את מבטה אליי.

"אני בטוחה שזה היה מאמץ בשבילך לשחזר אותן. אני מעריכה את זה כל כך." אמרה ברצינות ונשקה לשפתיי מספר פעמים בזמן שטעמן של הדמעות המלוחות השתלב עם המתיקות של שפתיה.

"אני אוהב אותך. תמיד אעשה למענך הכל ואשתדל לעשות למענך כל דבר שרק אוכל. מגיע לך להיות מאושרת." אמרתי לה והיא חייכה לעברי ולא הזיזה את מבטה מעיניי.

"אני אהיה זה שיראה לך את הצד היפה שבעולם שלנו." אמרתי לה בכנות והיא הנהנה בראשה ונשקה לשפתיי פעם נוספת. העמקתי את הנשיקה, דחפתי את לשוני אל פיה וחקרתי כל חלק בו.
עטפתי אותה בזרועותיי חזק כל כך ועם פחד שהיא תלך לי יום אחד בגלל שאני זה אני.
רציתי אותה קרובה אליי לנצח.
רציתי אותה שלי ורק שלי.

𝗛𝗲𝗿 𝗗𝗲𝘃𝗶𝗹Where stories live. Discover now