"אני חייב לנסוע לכמה ימים. ברגע שאחזור אבוא אלייך." אמר לי פארקר בטלפון ואני נאנחתי והנהנתי בראשי למרות שלא ראה זאת.
"אל תיעלם לי." ביקשתי והיא גיחך לטלפון.
"בחיים לא איעלם לך. אדבר איתך כל יום ככל שאוכל." השיב ואמר שהוא צריך ללכת.
השיחה נותקה ואני התחלתי את המשמרת שלי בבר."גיליתי משהו." אמר בן אחרי שניגש אל הבר ונשען עליו. "אתה מלצר היום?" שאלתי והוא הנהן בראשו. "הבן זונה הגיע לעיר לכמה ימים." אמר וידעתי למי מתכוון. "אוקיי, ו...?" שאלתי וחיכיתי שיגיד לי לאן הוא חותר עם השיחה הזאת.
"הוא פה עד יום שישי. הוא יבוא לבוא בכל יום כדי להעביר עסקאות מזוינות למען מאפיה אחרת. הודעתי כבר לקאי כי הוא ואח שלו איימו יפיפה על קייסי." ענה לשאלתי ואני נאנחתי."פארקר לא יגע בה. גם קאי לא, אבל מה הם אמרו בנוגע לזה?" שאלתי ולא ניתקתי את עיניי מבן.
"פארקר טס לנסיעת עסקים וקאי נשאר פה. הוא יגיע לכאן היום ויאיים. אם האיום לא יעבוד או יעזור, הוא יעבור לפעולה מתקדמת יותר." אמר בן ואני הנהנתי בראשי."בכל רגע שתצטרכי אותי תגידי לי. אבוא אלייך ישר." אמר לפני שחזר לעבוד בגלל הדרישה של הבוס שלנו.
"אל תשאיר אותי איתו לבד. זה הכל." ביקשתי ממנו והוא הנהן בראשו ברצינות והמשיך לעבור בין שולחון בזמן שאני הכנתי משקאות בלי סוף."היי ני." אמר קאי והתיישב צמוד לבר.
"היי קאי." עניתי לו בחיוך קטן וסיימתי את סבב המשקאות הנוסף שהייתי צריכה להכין.
"איך את?" שאל וביקש כוס רום עם קולה וקרח.
"בסדר, למה?" שאלתי והנחתי את הכוס שתייה שלו על הבר."המזדיין שיצא עם אמא שלך ואת יודעת..." ענה לשאלתי ואני גיחכתי והנהנתי בראשי.
"לא חושבת עליו. לא ראיתי אותו עדיין גם. או שפספסתי אותו או שהוא עוד לא הגיע." אמרתי לקאי והוא הנהן בראשו ושתה את הרום עם קולה שלו יחסית מהר."זה המספר שלי, אם משהו קורא תתקשרי אליי." אמר והשאיר פתק על המספר שלו על הבר והלך לשולחן הרגיל שלו.
לקחתי את הפתק והכנסתי בכיס מכנסיי. המשכתי לעבוד וכעבור כשעה מאז הגעתו של קאי, הגיע בן הזוג לשעבר של אמא שלי וקאי תפס אותו והתחיל להכות אותו.
אף אחד לא התייחס אליהם.
כולם המשיכו בשלהם כי ידעו היטב למה הסכסוך פרץ.
קאי יצא מהמועדון אחרי שפיצץ את אליו במכות וחטף אגרוף אחד אל האף ולכן הוא דימם.אליו הסתלק מהמועדון ותחושת הבטן שלי שוב הפכה את קרביי ולא נתנה לי מנוחה.
-
נכנסתי אל תוך ביתי, שתיתי מעט מים וכמה רגעים לפני שהתחלתי להתקדם אל חדר השינה כדי להתכונן למקלחת ומשם לשינה, דפיקה נשמעה בדלת.
פתחתי אותה ואליו הופיע מולי.
חיוך שטני נפרס על פניו ואני התחלתי לסגור את הדלת במהירות. הוצאתי את הנייד שלי והתקשרתי לפארקר מתוך אינסטינקט.
"הלו." קולו היה ישנוני אבל הפניקה בגוף שלי הייתה עצומה.
"תתקשר עכשיו לקאי ותגיד לו להתקשר אליי, אין לי זמן לעשות את זה!" דרשתי מפארקר והמדכתי להדוף את הדלת.
ניתקתי את השיחה וקיוויתי שקאי יתקשר אליי כבר.
YOU ARE READING
𝗛𝗲𝗿 𝗗𝗲𝘃𝗶𝗹
Romanceהוא השטן בהתגלמותו. הדבר היחיד שעובר לו בראש זה המאפיה שברשותו, והבחורות שבין רגליהן יעבור בלילה באגרסיביות שבה אין אפילו לא שבריר של רחמים. הקרירות שלו, האדישות, חוסר ההתחשבות והחוכמה שלו הם אלה שגרמו לו להיות מי שהוא. השטן של לוס אנג'לס, פארקר מור...