כעבור חודש
יום הולדתו של קאי הגיע והוא היה עסוק כל היום בהכנות למסיבה שתכנן.
כמות האנשים שהזמין הייתה ענקית, כאילו כל לוס אנג'לס הייתה צריכה להגיע למועדון החדש שבו מקיים את האירוע."תסביר לי שוב למה אני לא צריכה להביא לקאי מתנה." ביקשתי מפארקר כשירדתי אל הסלון לבושה בשמלה צמודה בצבע שחור עם נצנצים ונעלי עקב שחורות לא גבוהות מידי.
פארקר לבש חליפה שחורה והחולצה שמתחת הייתה בצבע לבן והעניבה בצבע שחור גם כן."כי דבר ראשון לא מגיעה לו מתנה ודבר שני כבר הבאתי לו מתנה משנינו. שיחנק איתה אבל שלא ידרוס אף אחד או ישלח את עצמו ואת הרכב לאלף עזאזל." השיב לי פארקר והתקדם לעברי.
ידיו עטפו את אגני בעדינות וחיוכו נפרס על פניו."את יפיפייה." אמר ואני חייכתי לעברו מוחמאת ואסירת תודה על כך שבחייך.
"תודה, גם אתה נראה נהדר." השבתי ובמהרה שפתיו מצאו את שפתיי ולשונה חדרה אל תוך פי בתשוקה."אם לא היינו צריכים להופיע במועדון, הייתי קורע ממך את השמלה היפה הזאת ומזיין אותך עד הבוקר." אמר פארקר בטון עמוק ואני גיחכתי ונשקתי לשפתיו בקצרה פעם נוספת לפני שהתקדמתי אל עבר הדלת לצאת מהבית.
הגענו לאחר כמה דקות קצרות אל המועדון.
עקפנו את כל התור והשומר נתן לנו להיכנס בלי שום בעיה.ידו של פארקר הונחה על גבי התחתון ובכך סימן לסביבה לא להתקרב אליי ובנוסף הוא העניק לי תחושת ביטחון ענקית.
"הו, הנה הזוג המלכותי האהוב עליי." צעק קאי לעברי ולעבר פארקר ואנחנו רק חייכנו לעברו.
"יאללה, תתחילו לשתות, להנות, להתמסטל, מה שבא לכם תעשו." הוסיף ולאחר שדחף לשנינו שוט וודקה ליד עם חתיכת לימוד, הוא התחפף ועבר בין שאר האורחים.
"הוא לא נורמלי." אמרתי לפארקר והוא גיחך והנהן בראשו.
לקחנו את השוט במכה, נגסנו בלימון ואלוהים ישמור הוא היה חמוץ ברמה גבוהה מהרגיל.פארקר תפס בידי ומשך אותי אל עבר רחבת הריקודים שהייתה מלאה.
"לא ידעתי שאתה טיפוס שחובב ריקודים." אמרתי לו ברצינות והוא גיחך והצמיד את שפתיו אל אוזני.
"בשבילך אהיה כל טיפוס אפשרי שקיים." אמר והעביר זרמים רבים בגופי.הוא הרים את ראשו ופגש בעיניי.
הוא חייך תוך כדי תזוזה ולאחר כמה שניות שפתיו הוטחו על שפתיי."אני אוהב אותך פרינצסה." הפגין בפניי חיבה ענקית שעליה אמרתי לו תודה בכל יום מחדש.
"גם אני אוהבת אותך סונצה." השבתי לו בחזרה והוא נחר בבוז מועט לעברי.
"מה אתה מתרגז, תגיד תודה." אמרתי והוא הניד בראשו לשלילה ונשק לשפתיי מספר פעמים נוספות.באמצע קאי פרס את ידיו סביבי וסביב פארקר והתחיל להזיז אותנו.
הוא היה שיכור והריח שנדף ממנו היה זוועה, אך בו זמנית היה נסבל.
YOU ARE READING
𝗛𝗲𝗿 𝗗𝗲𝘃𝗶𝗹
Romansaהוא השטן בהתגלמותו. הדבר היחיד שעובר לו בראש זה המאפיה שברשותו, והבחורות שבין רגליהן יעבור בלילה באגרסיביות שבה אין אפילו לא שבריר של רחמים. הקרירות שלו, האדישות, חוסר ההתחשבות והחוכמה שלו הם אלה שגרמו לו להיות מי שהוא. השטן של לוס אנג'לס, פארקר מור...