הנייד שלי צלצל בשתיים עשרה וחצי בלילה ועל ההיצג נגלה מספרו של קאי ושמו.
"הלו." עניתי לו בזמן שהייתי בדרך לרכב שלי אחרי פגישה מייגעת.
"תגיע לבר של ניקה ברגע זה." דרש ממני וניתק את השיחה.
נכנסתי אל הרכב בזריזות ונסעתי לשם מהר ככל האפשר.
כשהגעתי לעיניי נגלו אנשים רבים שהסתכלו על המבנה בפחד, ניידות משטרה, אמבולנס ומכבי אש שתכננו מה לעשות."הבניין עומד לקרוס." אמר לי קאי אחרי שנעמדתי לידו ושאלתי אותו מה הולך בבר.
"מה?!" שאלתי והפנתי את מבטי אליו.
"הבניין. עומד. לקרוס." הדגיש כל מילה ואני נחרתי בזעם לעברו.
התקדמתי במהירות אל תוך המבנה והוא לאט לאט חרק כיוון שעמד לקרוס בכל רגע נתון.התקדמתי אל עבר הבר שהיה מפוצץ וכל הבקבוקים היו שבורים על הרצפה.
ברגע שעקפתי את הבר ראיתי את הדבר המפחיד ביותר. ניקה אוחזת בבטנה עקב יריה או דקירה שחטפה, מסביבה זכוכיות רבות שחלקן תקועות בה באכזריות והיא נושמת בכבדות נאבקת על חייה.
רגע הפחד השני בחיי.התקדמתי אליה במהירות, הרמתי אותה על ידיי בזהירות רבה ויצאתי איתה כמה רגעים ספורים לפני שהמבנה קרס והתעופף לכל עבר.
כמה אבנים פגעו ברגליי והכאב היה חד, אבל האישה שהייתה בידיי ונאבקה פעם נוספת על חייה הייתה הדבר היחיד שעניין אותי."אני לוקח אותה אליי." הודעתי לקאי והכנסתי את ניקה במושב שלידי מקדימה. הזזתי אותו אחורה כדי שתוכל לשכב ולא חגרתי אותה מהפחד שהחגורה תלחץ עליה ותגרום לכמה זכוכיות להיכנס עמוקה יותר.
נכנסתי אל מושב הנהג ודהרתי אל עבר ביתי.ברגע שנכנסתי אליו עם ניקה, הנחתי אותה הספה והבאתי ערכת עזרה ראשונה יודע שאם אחכה לרופא שעובד אצלי, היא תוכל כבר למות.
הדבר הראשון שעשיתי היה לטפל בבטן שלה. זאת הייתה ירייה לא גדולה כפי שהיית היכולה להיות עם אקדח אחר ולכן החיטוי, הוצאת הכדור והתפירה היו קצרים מאוד. לאחר מכן עברתי בלהוציא כל זכוכית שראיתי וניקה כנראה בכלל לא הייתה מודעת אליה, ולהניח למספר שניות צמר גפן מחוטא באלכוהול ככה עד שסובבתי אותה בזהירות על בטנה וטיפלתי בחלקה האחורי של הגוף.
היא גנחה בכאב, בכתה ללא מעצורים, אך לא עצרה בעדי כי בעיקר ידעה שלא אעצור אלא אעדיף לסיים עם העניין כמה שיותר מהר.
אחרי שסיימתי לטפל בהכל, הרמתי אותה על ידיי ועליתי איתה אל חדר האמבטיה.
על התפרים הדבקתי מדבקה שדרכה מים לא יחדרו, הורדתי את בגדיה של ניקה בזהירות מביט בעיניה ולא עוזב אותה לרגע.
האישור שלה היה מידי.
לא הייתי צריך לשאול וזה הקל על העניין והפך את הכל למהיר ובטוח יותר.פתחתי את זרם המים החמים והחזקתי את ניקה קרוב אליי.
הזכוכיות הקטנות שעוד נותרו בגופה יצאו עם המים החמים. הבגדים שלי נרטבו, אך זה לא עניין אותי. רק היא עניינה אותי.
YOU ARE READING
𝗛𝗲𝗿 𝗗𝗲𝘃𝗶𝗹
Romanceהוא השטן בהתגלמותו. הדבר היחיד שעובר לו בראש זה המאפיה שברשותו, והבחורות שבין רגליהן יעבור בלילה באגרסיביות שבה אין אפילו לא שבריר של רחמים. הקרירות שלו, האדישות, חוסר ההתחשבות והחוכמה שלו הם אלה שגרמו לו להיות מי שהוא. השטן של לוס אנג'לס, פארקר מור...