𝐂𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 50

1.6K 59 68
                                    

עם כל רגע שעבר, לא האמנתי שהיא כבר לא כאן.
החזקתי באנה שהייתה קטנה כל כך ולא הבינה דבר ממה שהתרחש מסביבה.

איך אסביר לה שאמא שלה נהרגה בגללי?
בגלל העיסוק שלי?
איך אסתכל על עיניה היפות ואסביר לה שאמא שלה הותקפה ונהרגה?
האם היא בכלל תדבר איתי אחרי זה או תשנא אותי לעד ולכן אאבד גם אותה?

קאי וריילי עמדו לא רחוק ממני.
לא הורדתי את מבטי מהאדמה שעליה הוצבה אבן עם הכיתוב 'ניקה ווקר, אמא, דודה וחברה טובה'

מסתבר שריילי נכנסה להיריון ולכן הכיתוב 'דודה' הופיע גם כן.
קאי התחתן עם ריילי קצת לפני שניקה הותקפה ומאז היא חלק ממשפחת 'מוריס' באופן רשמי.
בנוסף לכך, הקבר היה ריק. לא נשאר דבר מניקה.
הרכב נשרף והתפוצץ ושום דבר ממנו לא נשאר בשלמותו.

"פארקר..." קרא לי קאי ואני התעלמתי ממנו.

לא רציתי לשמוע אף אחד.
שום דבר.
רק אותה עוד פעם אחת.

איך לעזאזל נתתי לה להיהרג?
איך לעזאזל לא שמרתי עחיה כמוש הבטחתי לה שאמשמור?!

שנאתי את עצמי כל כך והרגשתי אשם כאילו הייתי זה שהתנגש ברכבה וגרם לה להישרף למוות ברכב שננעל.

"פארקר." קרא לי קאי פעם נוספת, אך בטון חזק יותר.
"זאת לא הייתה תאונה." הוסיף ואני הרמתי את מבטי אליו כשעיניי דומעות ואני לא ניסיתי להסתיר זאת מפני אחי, אשתו הטריה והילדה שלי שלא תזכור זאת בכלל.

"התנגשו ברכב שלה בכוונה. ביקשתי מכמה אנשים שלנו לתפוס את מי שעשה את זה. הם כרגע במבנה אימונים הישן שלנו." סיפר לי קאי אחרי שכיווצתי את גבותיי בבלבול ובעצבים שלא התכוונו להירגע בקרוב.

"תקחי אותה בבקשה הביתה. תן לי חמש דקות ונסע לשם, עד אז תתן לי להיות לבד." ביקשתי ממנו וריילי והם הנהנו בראשם והלכו לכיוון החנייה.

"אני מצטער פרינצסה. מצטער כל כך שלא שמרתי עלייך כמו שהבטתי לך שאשמור. אני אעשה הכל למען הבת שלנו, לא אמשיך הלאה למרות שהיית רוצה בכך. אנקום את מותך ולא אהיה מי שהייתי קודם לכן כשעוד היית איתי." אמרתי לאדמה מכוסה לאחר שהתכופפתי.

"אני כנראה כבר לא אראה אותך, כי לגן עדן לא יתנו לי להיכנס בשום מצב בעולם. אם רק הייתי יכול לראות אותך פעם נוספת, תאמיני לי הייתי עושה הכל בשביל זה." הוספתי ולאחר שנתתי למספר דמעות לנחות על האדמה ניגבתי את שאריותן ונעמדתי על רגליי בחזרה.

הסתובבתי והלכתי אל עבר החניון.
מסכת המפלצת עטפה את פניי וידעתי שהיא לא תרד אלא רק בדלתות סגורות ובפניי ביתי בלבד.
קאי וריילי לא יראו גם הם צד רך יותר מידי, אך זה בטח שקר כי אהיה רך איתם בדיוק כמו עם אנה.

חצי שנה מאוחר יותר

חצי שנה שהיא לא פה ואני מאבד את עצמי.
חצי שנה שהלב שלי לא שלם.

𝗛𝗲𝗿 𝗗𝗲𝘃𝗶𝗹Where stories live. Discover now