פארקר נסע לקראת שעות הערב ואני נשארתי לבד.
קאי לא בזבז יותר מידי זמן עד שהגיע אלינו הביתה וחשב על איך לפתוח איתי שיחה ואיך להשלים איתי.התגעגעתי לקשר שלנו, אבל המעשים שלו היו חרוטים עמוק בליבי.
"אני באמת מצטער ניקה." פתח קאי את פיו לאחר חצי שעה של שקט בינינו. לא הזזתי את מבטי מהטלוויזיה, רק נתתי למילותיו להדהד בראשי.
"הייתי בן זונה גדול. התנהגתי אלייך בצורה הכי מכוער והכי מזוויעה שלא הגיעה לך. לא נתתי לך לחיות בשקט למרות שזה מה שאת צריכה לקבל אחרי שנים של סבל." המשיך לומר ואני השפלתי את מבטי אל רגליי.
שתקתי.
לא היה לי מה לומר.הוא המשיך לחזור על אותו הדבר במשך זמן ארוך ואני הנדתי בראשי מסמנת על כך שאני לא יכולה יותר.
קמתי מהספה ועליתי אל חדר השינה שלי ושל פארקר. רק ברגע שסגרתי את הדלת הרשתי לעצמי להתפרק.
לבכות בשקט ולהעריץ כל מעשה שעשה לי יחד עם השרמוטה שממנה נפרד לפני פחות משבוע.כל קללה חדרה חזק כמו סכין אל ליבי.
כל ירידה גרמה לי לרצות להקבר מתחת לאדמה כיוון שידע בדיוק מה להגיד ובאיזה נקודה לפגוע.
כל שקר שסיפרתי לפארקר כדי שלא אשב לו על הראש גם כן, כרסם את עומקי נשמתי.
נשמתי בכבדות וניסיתי להרגיע את עצמי.
לא רציתי לבכות חזק יותר ממה שכבר בכיתי.לא הייתי צריכה להתחיל לחשוב על זה ולהתדרדר יותר אחורה בעבר שלי. איכשהו מקאי קפצתי אל היום שבו אבי מת.
שטפתי את פניי ולאחר שלא היה סימן לכך שבכיתי ירדתי אל הסלון.
הוצאתי מארון האלכוהול של פארקר בקבוק ויסקי, שתי כוסות והתיישבתי על הספה ליד קאי.
מזגתי לשנינו כוס ולפני שפתחתי את פי ושפכתי את ליבי בפניו שתיתי את כוס הויסקי במכה."אתה רוצה לדבר על מה שקרה?" שאלתי והוא הנהן בראשו.
"אין בעיה, תן לי לסיים מה שיהיה לי להגיד בלי לקטוע אותי ואז תגיד מה שתרצה." אמרתי והפנתי את מבטי אליו."בשביל זונה פותחת רגליים התנהגת אליי דוחה. ירדת עליי למרות שידעת כל פרט ופרט על העבר שלי. ידעת כמה קשה לי לריב עם אנשים שחשובים לי, כמה צלקות פיזיות ופנשיות יש לי בגלל שהילדות שלי הייתה מחורבנת. ידעת טוב מאוד מה להגיד כדי לפגוע בי ולהפיל אותי לתחתית של התהום רק בשביל להיות משהו מיוחד בשביל מישהי שלא היית מסךיק טוב בשבילה. כשאמרנו לך אני ופארקר שאנחנו נעשה בשבילך מאמצעים כדי לאהוב אותה למרות שמההתחלה היא באה לנו לא טוב, זה היה אמיתי. משהו כנה ומתחשב כדי שאתה תהיה מאושר. לא סיפרתי לו במשך משהו כמו שלושה חודשים שום דבר כי לא רציתי שאתם תריבו. לא רציתי שאף אחד מכם יהיה בלי השני בגלל בחורה או אפילו שתיים." אמרתי ותקפתי אותו בלי להסתכל ימינה או שמאלה.
הוא שתק והקשיב.
לא אמר שום דבר וטוב שכך.
הוא הקשיב טוב טוב למה שהיה לי לומר והוא ידע שאני צודקת בכל מילה ומילה.
YOU ARE READING
𝗛𝗲𝗿 𝗗𝗲𝘃𝗶𝗹
Romanceהוא השטן בהתגלמותו. הדבר היחיד שעובר לו בראש זה המאפיה שברשותו, והבחורות שבין רגליהן יעבור בלילה באגרסיביות שבה אין אפילו לא שבריר של רחמים. הקרירות שלו, האדישות, חוסר ההתחשבות והחוכמה שלו הם אלה שגרמו לו להיות מי שהוא. השטן של לוס אנג'לס, פארקר מור...