𝐂𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 38

1K 51 3
                                    

קול פתיחת הדלת גרם לי לפקוח את עיניי במהירות.
מצמצתי מספר פעמים במהירות וצל של גוף גבוה וחסון נגלתה לעיניי בחושך האפל.

"פארקר?" שאלתי בקול צרוד מעייפות.
הוא נשף בעייפות ובייאוש ונגלתה לעיניי על ידי אחד מהאורות הקטנים מבחוץ.

לא ראיתי באיזה מצב הוא, אבל זה גם לא עניין אותי. קמתי מהספה והתעלמתי מהכאבים החדים בצלע שגרמתי לעצמי עם המעשה הזה.

"תעלה לחדר שינה." שלחתי אותו והוא ללא ויכוחים עלה לחדר השינה שלנו.
הוצאתי לו בקבוק אלכוהול ועליתי לחדר השינה שלנו. ידעתי שהוא יהיה פצוע קשה ועל הרבה חבלות וחתכים, לכן הבקבוק אלכוהול הושט לידיו במהירות.

הוא פתח את הבקבוק והתחיל לשתות את תוכלתו בעוד שאני הוצאתי את ערכת העזרה הראשונה מחדר האמבטיה.

פתחתי אותה ולפני שהתחלתי לספוג צמר גפן באלכוהול רפואי, הורדתי את חולצתו של פארקר ופערתי את פי ועיניי בהלם מוחלט.
לא ידעתי מאיפה להתחיל.
הוא היה מלא בחבלות שרובן הגיעו לדימום, חתכים רבים בכל רחבי גופו העליון ולא רציתי לחשוב בכלל על מה שהלך לו בפלג גופו התחתון.

נשפתי בייאוש ולאחר מכן תפסתי בצמר הגפן והאלכוהול הרפואי והתחלתי לחטא כל חבלה, פצע וחתך שנגלה לעיניי.
מרחתי משכות, תפרתי ברעד קל וחבשתי את גופו העליון.
לאחר מכן עברתי אל גופו התחתון ולאחר סריקה קצרה ראיתי שאין לו אף חבלה בגב.

"תחליף בגדים." ביקשתי ממנו והוא זרק את בקבוק הויסקי שסיים לבד לפח הקרוב לצידו של המיטה.
הוא פשט את הבוקסר שלו מגופו והחליף לאחד נקי. את המלוכלך זרק לסל הכביסה ואת שאר הבגדים שלו זרק לפח כי לא היה לו כוח אליהם ולמחשבה על כך שיקנה אותם הוא או אחת מהעובדות בית שלו.

הוא צחצח את שיניו ולאחר מכן נשכב במיטה.
ציחצחתי את שיניי גם כן כי לא עשיתי זאת לפני שנרדמתי על הספה ומיד לאחר שסיימתי נשכבתי לצד פארקר.

הוא נשכב בין רגליי ונשכב עליי בעדינות.
ראשו היה על שקע צווארי וידיו עטפו את מותניי.
למרות שהצלע שלי התפרקה מכאבים, נתתי לו להישאר עליי בתנוחה הזאת ולא אמרתי דבר.

"איך קאי?" שאלתי בזמן ששיחקתי בשיערו בעדינות.
"בסדר. חטף הרבה פחות ממני." ענה פארקר בקצרה ועם טון מעט תקיף.

"את בסדר?" שאל לאחר כמה דקות של שקט בינינו.
"כן, למה שלא אהיה בסדר?" שאלתי והוא משך בכתפיו.
"שואל." ענה בקצרה ולאחר מכן כבר לא דיברנו.
נרדמנו כל אחד בקצב שלו בזמן שנשימותיו של פארקר הורגשו על צווארי והרגשתי בטוחה ורגועה בין זרועותיו.

-

פקחתי את עיניי כשכאב חד בצלע לא נתן לי מנוחה.
החדר היה ריק מלבדי וגנחתי בשקט מרוב כאב בזמן שהתרוממתי מהמיטה.
הצמדתי את ידי אל הצלע בחוזקה והתקדמתי אל חדר האמבטיה.

𝗛𝗲𝗿 𝗗𝗲𝘃𝗶𝗹Where stories live. Discover now