חודש וחצי לאחר מכן
ישבתי במשרד שלי יחד עם קאי והייתי מוטרד מאוד מהאיום של הרוסים שחזרו לאיים על הטריטוריה שלנו.
התחלנו לחשוב על דרכים שונות להסיר אותם מהשטח שלנו לתקופה ארוכה, אך כמעט אף אחד מהם לא היה מספיק טוב.
"הם איימו שיפגעו בך. בריילי. בניקה. אתה יודע שאני לא אשב על כך בשקט נכון?" שאלתי אותו והוא הנהן בראשו מודע לכך טוב מאוד.
"ואל תחשוב שלא אעזור לך לטפל בבני זונות." השיב ואני חייכתי לעברו חיוך קל.לאחר כשעתיים אולי יותר, הגענו לתוכנית שהייתה איכשהו הגיונית, לא מסכנת חיים כמו שאר האופציות האחרות והכי מאיימת שהייתה ברשותנו.
תכננו את מי נקח איתנו אל המבצע, איזה נשקים נקח איתנו ומתי נצא.הכל היה יכול להשתנות, לכן התאריך לא היה סגור בוודאות. הוא היה תיאורתי.
"איך אתה מתכנן לחגוג את יום ההולדת העשרים ותשע שלך?" שאל קאי ואני לא ידעתי לכן משכתי בכתפיי.
"תפתיע אותי." אמרתי לו בכנות והוא חייך חיוך מרוצה על פניו."בלי זונות! לשנינו יש עם מי לסיים את הלילה." אמרתי לו בכנות והוא הסתכל עליי ברצינות.
"אני לא עד כדי כך דפוק. אני יודע שימיי הזונות נגמרו." השיב ואני גיחכתי וירדתי יחד איתו אל הסלון, של מצאנו את ריילי וניקה צופות באיזה סרט בטלוויזיה."מה זה החרא הזה?" שאל קאי ואני גיחכתי וסיימתי את כוס הקולה שמזגתי לעצמי.
"זה הסרט האהוב עלייך מטומטם!" אמרה לו ניקה והוא התבונן מספר שניות במסך עד שקלט שזה באמת הסרט האהוב עליו והצטרף אל הבנות."תהרגו אותי אני לא יודע איך יצא לי אח כזה מטומטם." אמרתי ברצינות ושטפתי את הכוס במהירות.
הקמתי את ניקה והתיישבתי יחד איתה על הכורסה שהייתה צמודה אל הספה.
היא קברה את ראשה בשקע צווארי וגבה היה מוצמד אל חזהי בצירה נוחה כל כך.לאחר שני חלקי הסרט שקאי נהנה ממנו כל פעם מחדש הוא וריילי אכלו אצלנו ארוחת ערב והלכו חזרה לביתו של קאי.
או שאולי ריילי ישנה בביתה, לא ממש ידעתי את זה.לאחר שעזרתי לניקה לנקות את שולחן האוכל, עלינו זה אחרי זה אל חדר השינה.
כל אחד התקלח בתורו ולאחר מכן נשכבנו במיטה זה ליד זה"אם נגיד אני אכנס להיריון בתקופה הקרובה, אתה תהיה שמח או עצוב?" שאלה אותי בכנות ואני התבוננתי בעינייה מספר שניות.
"לא משנה באיזה תקופה זה יהיה אני תמיד אשמח. זה יהיה מן נס או קסם שאת ואני ניצור וזה יהיה הדבר הכי יפה בעולם." השבתי בכנות וחייכתי.
"אחרי היופי שלך כמובן." הוספתי והיא גלגלה את עינייה כ-לא מאמינה לדבריי ואני תפסתי בפניה, הפנתי אליי ונשקתי לשפתיה הרכות והבשרניות בתשוקה חזקה.
YOU ARE READING
𝗛𝗲𝗿 𝗗𝗲𝘃𝗶𝗹
Romanceהוא השטן בהתגלמותו. הדבר היחיד שעובר לו בראש זה המאפיה שברשותו, והבחורות שבין רגליהן יעבור בלילה באגרסיביות שבה אין אפילו לא שבריר של רחמים. הקרירות שלו, האדישות, חוסר ההתחשבות והחוכמה שלו הם אלה שגרמו לו להיות מי שהוא. השטן של לוס אנג'לס, פארקר מור...