"בבקשה תגיד לי שאתה לא כועס עליי גם כן! גם ככה הורג אותי שניקה לא מדברת איתי כבר יומיים." אמר קאי בייאוש כשנכנס אחרי למשרד שלי.
"כמה שתית ובאיזה מצב היית כדי לצאת עליה ככה?" שאלתי אותו ברצינות ורתחתי מעצבים עליו שוב פעם.
"עזוב את זה, השארת אותה לבד במועדון מזוין ונתת לכל דבר אפשרי לקרות שם! במזל כלום לא קרה והיא יצאה משם פגועה רק בגללך ולא בגלל עוד מזדיין מסריח." הוספתי והוא נאנח וגירד את מצחו."אני באמת מצטער. לא רציתי ששום דבר מזה יקרה. בעיקר לא רציתי לפגוע בה כשאמרתי לה את מה שאמרתי. ואמרתי הרבה דברים דוחים כפי שאתה כבר יודע." אמר ואני נאנחתי ויצאתי מהמשרד שלי אחרי ששמעתי צעקות מהקומה הראשונה.
קאי ירד אחרי וראיתי את ניקה מסתכלת על שרלוט עם מבט של רצח בעיניים.
"מה יש?" שאלתי את ניקה והיא לא הזיזה את מבטה מהזונה ששנינו לא סבלנו לרגע."תרחיקו אותה ממני בבקשה!" ביקשה שרלוט כאילו הייתה הקורבן בסיפור, מה שגרם לניקה להתעצבן יותר ולי לכווץ את גבותיי בבלבול.
קאי יצא להגנתה וסימן לניקה להירגע."או לא, ממש לא! אני לא אתנצל." אמרה ניקה וקפצה ממקומה בעצבים אחרי שידעה שזה מה שקאי רוצה שתעשה.
"טוב." אמר קאי ויצא עם שרלוט מהבית שלי בלי להוסיף מילה.
"נשבר לי ממנה, נשבר!" אמרה ניקה בעצבים והתרסקה על הספה בייאוש.
"תתעלמי ממנה. אני לא נותן להן הרבה זמן יחד." אמרתי והתקדמתי לעברה. הרמתי את חולצתה ולאחר שהסתכלתי מעט על התפרים בבטנה אמרתי לה שאני צריך להוריד אותם.היא אמרה לי ללכת על זה ואני עשיתי את זה עם הכי הרבה עדינות שיכולתי. לאחר שזרקתי את הברזלים המחורבנים לפח, חיטאתי את האזור ומרחתי משכה שמונעת זיהומים.
"איך התגעגעתי אלייך." אמרתי לה בכנות אחרי שקברתי את ראשי בשקע צווארה והסנפתי את ריחה המתוק והמשגע.
"גם אני התגעגעתי אליך. אין לך בכלל מושג עד כמה." אמרה בכנות ושמעתי נימת טון מוזרה בקולה. לא ידעתי להגיד מה זה בדיוק והחלטתי לא לחפור בזה יותר מידי, רק חיבקתי אותה חזק יותר ונשקתי לצווארה כמה פעמים.-
עם כולם יום שעבר, שרלוט עצבנה אותי ואת ניקה יותר ויותר. קאי כבר שם זין עלינו ועל היחס שלנו אליה ובמצבים מסוימים היה מתנהג אלינו דוחה.
"זדייני לי מהחדר שינה!" שמעתי את ניקה צועקת כשישבתי עם קאי במשרד שלי.
קמתי מהכיסא שלי והתקדמתי אל עבר חדר השינה שלי ושל ניקה.שרלוט עמדה בכניסה ועשתה מעצמה קורבן. שוב.
היחיד שקונה את ההצגה הזאת שלה הוא קאי.
"למה את רעה אליי כל כך?!" שאלה שרלוט בקול פגיע מזויף וזה העלה לניקה את הסעיף עוד יותר.
YOU ARE READING
𝗛𝗲𝗿 𝗗𝗲𝘃𝗶𝗹
Romanceהוא השטן בהתגלמותו. הדבר היחיד שעובר לו בראש זה המאפיה שברשותו, והבחורות שבין רגליהן יעבור בלילה באגרסיביות שבה אין אפילו לא שבריר של רחמים. הקרירות שלו, האדישות, חוסר ההתחשבות והחוכמה שלו הם אלה שגרמו לו להיות מי שהוא. השטן של לוס אנג'לס, פארקר מור...