𝐂𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 43

1.1K 57 24
                                    

למחרת הלכתי עם פארקר לרופא שעובד אצלו כדי לבדוק אם אכן אני בהיריון.

הוא עשה לי אולטרסאונד וככן הייתי בהיריון.
הייתי בשבוע השישי להיריון והכל היה נראה תקין לחלוטין.

הרופא המליץ לי לאכול כמה שיותר דברים שמכילים ברזל וויטימנים, לשתות מים ולבוא אליו פעם בכמה שבועות לבדיקה.

לאחר שיצאנו מהמבנה פארקר ואני נכנסנו לרכב שלו ונסענו למרכז העיר.
הדבר הראשון שעשינו זה לאכול קילו גלידה בערך.
פארקר קנה שתי קופסאות גדולות ואנחנו אכלנו אותן ברכב שלו בזמן שבחוץ היה גשם ותוך כדי זה שאנחנו מדברים על הכל מהכל.

"את הרי יודעת שאם זה יהיה בן אני לא אהיה כל כך נחמד איתו נכון?" שאל פארקר או יותר נכון וידא.

"אני יודעת. או לפחות חושבת שכן. אני לא אתן לך להגזים איתו לכן אם אראה שאתה עובר את הגבול, גם אם זה לא יהיה ככה מבחינתך, אני אתערב." השבתי והוא רצה להתווכח איתי על זה.

"אתה תצטרך לאמן אותו ולהכין אותו לרציחות ולכל המה ומו שאתה עושה בכל יום מבלי שאדע עליו לעומק אני יודעת, אבל עדיין אצפה מצך לא להתנהג איתו בקשיחות ולהכות אותו אם הוא יעשה משהו לא במקום." הוספתי ופארקר נאנח.

"אני לא אכה אותו אם לא יכבד אותך או כל אחד ממעגל הקרובים לנו. אבל אם הוא יעשה טעות שתגרום לבלגן, אני מצטער לבשר לך שאצטרך לבעוט בו פעם או פעמיים." אמר פארקר ואני המשכתי לאכול מהגלידה שלי מבלי לומר דבר.

"ואם זאת בת?" שאלתי ובאיזקהו אופן שיניתי נושא, אבל לא לגמרי.

"בהצלחה למי שירצה להיות איתה. עד גיל שמונה עשרה לא אתן לאף אחד להתקרב אליה." אמר ואני גיחכתי.

"היא תעשה ההפך הגמור מזה ואז תשכב עם מישהו כבר בגיל שש עשרה או אפילו יותר מוקדם." אמרתי ופארקר הסתכל עליי עם מבט של מוות בעיניו, אך זה לא הרתיע אותי.

"אל תסתכל עליי ככה, זה לא שאני אגרום לה לאבד את הבתולים. פשוט אל תגיד לה לא על כל דבר ותתן לה לצאת עם בחורים, בסוף תראה שהיא בעצמה תתנזר מכולם עד גיל עשרים ואחת ולא רק עד שמונה עשרה." אמרתי ופארקר הניד בראשו ודחף כפית גלידה נוספת לפיו בחוסר שביעות רצון.

"אם זה תאומים?" שאלתי ופארקר הפנה את מבטו אליי.

"דבר ראשון אין לך תאומים כי אם היו כבר היינו מגלים על זה, דבר שני אולי בהיריון הבא כשכבר יהיה לנו ניסיון בהורות יהיו לנו תאומים שהגורל ירצה לתת לנו בגללך."

"אתה נשמע ממש נגד הרעיון שאלד לך תאומים." אמרתי והוא גיחך והניד בראשו.

"אני לא נגד, כל מי שתלדי יתקבל בברכה, אבל בואי נעבור את ההיריון, את הלידה ומשם את השנה הראשונה בתור הורים לפני שאת מתכננת עוד שלוש לידות לפחות ותאומים באחת מהן."

𝗛𝗲𝗿 𝗗𝗲𝘃𝗶𝗹Where stories live. Discover now