כעבור חודשיים
פארקר ואני היינו בדרך אל המרפאה הפרטית של הרופא שלו.
הייתי בחודש רביעי להיריון שלי וניתן היה כבר לדעת מהו מין העובר.במקום לעשות מסיבה גדולה ולגלות את מין העובר בדרך יצירתית או לא יצירתית כבר כבר עשו כל דבר אפשרי, החלטנו פשוט לשאול את הרופא מה מין העובר ולאחר מכן לנסוע לחנויות שונות ולקנות כל מה שצריך. בגדים, בקבוקים, מוצצים, מיטה, פינת החתלה, צעצועים ועוד שיתאימו למין העובר הגדל בבטני.
נכנסנו אל 'מרפאתו' ונשכבתי על המיטה עם החולצה למעלה, חושפת את בטני.
הוא מרח לי ג'ל על הבטן בעוד שפארקר עמד מצד שמאל שלי.הרופא הניח את המכשיר על בטני ולחץ עליה מעט, מה שגרם לבטני לכאוב, אך לא הייתה דרך אחרת להסתכל בצורה טובה על מה שהתרחש ברחם שלי.
הוא סובב את המכשיר מצד לצד, מעלה ומטה עד שהיה בטוח בתשובה שלו.
"יש לכן בת." הוא אמר והתסכל על פארקר ולא עליי כאילו חשב שפארקר לא יהיה מרוצה מכך.
כשהרמתי את מבטי אל פארקר, פניו היו נעולות ולא ניתנות להבנה, אך עיניו שהביטו אל תוך עיניי נתנו לי להבין שהוא מאושר כמו שלא היה מעולם.
בין אם אני מגדלת ברחם בת ובין אם זה היה בן.לאחר שהורדתי את הג'ל שהיה מסריח ברמה בלתי נסבלת שכמעט הקאתי ממנו, סידרתי את החולצה שלי ויצאתי יחד עם פארקר מהמבנה.
במשך שעות נסענו מחנות לחנות, קנינו והזמנו כל מה שצריך לבנות ולאחר שחזרנו הביתה פארקר עבד מעט במשרדו ואני לקחתי אמבט ארוכה וחמה בחדר האמבטיה הצמוד לחדר השינה שלנו.
לאחר שהתנגבתי והתלבשתי, נשכבתי במיטה ונרדמתי לכמה שעות.
לאחר שקמתי גירגרתי מעט מים בפי כדי להוריד את הטעם של השינה בפי וירדתי אל הסלון.
הכנתי לעצמי משהו מהיר לאכול והתיידבתי על הספה לצפות בטלוויזיה.השעה הייתה שש אחר הצהריים ופארקר היה צריך ללכת לאנישהו עם קאי. ניחשתי שזה קשור לרוסים או עסקה שכנראה הלכה לא לפי התוכנית, אך פארקר לא איר לי דבר, כמעט כמו תמיד.
הוא רק נשק לשפתיי, חייך לעברי והניח את ידו בעדינות על בטני לפני שיצא עם קאי.ריילי 'התחלפה' עם פארקר והייתה איתי במשך שעות שהרגישו כמו נצח כי דאגתי למה שפארקר עושה.
"את יודעת שאת מככבת באלפי עיתונים, ערוצי בידור ורכילויות בעולם בחוץ ובעולם התחתון?" שאלה אותי ריילי ואני געחכה והנגתי בראשי.
"את נמצאים בנושאים החמים של הרכילות במדינה." אמרה לי ואני צחקקתי והיא יחד איתי.
"אני שונאת תשומת לב גדולה כל כך לכיוון שלי." הודהתי בפניה והיא הנהנה בראשה כמבינה.
YOU ARE READING
𝗛𝗲𝗿 𝗗𝗲𝘃𝗶𝗹
רומנטיקההוא השטן בהתגלמותו. הדבר היחיד שעובר לו בראש זה המאפיה שברשותו, והבחורות שבין רגליהן יעבור בלילה באגרסיביות שבה אין אפילו לא שבריר של רחמים. הקרירות שלו, האדישות, חוסר ההתחשבות והחוכמה שלו הם אלה שגרמו לו להיות מי שהוא. השטן של לוס אנג'לס, פארקר מור...