השעה הייתה כבר אחרי חצות ואני הוצאתי את המתנה שלי לניקה לכבוד השנה החדשה.
היא הסתכלה עליי באושר בזמן שהושטתי לעברה קופסא קטנה.היא פתחה אותה בידייה העדינות והרכות וחיוכה התרחב כשראתה את הצמיד שהבאתי לה.
הברמנית הרוסייה שלי
היא חייכה עקב הכיתוב עליו והרימה לאחר מכן את מבטה אליי.
"תודה." הודתה לי באושר וביקשה ממני לשים לה את הצמיד על היד.
"יש לי בשבילך גם משהו." אמרה לי ואני הסתכלתי עליה מעט בבלבול.
היא הוציאה מהמגירה בשידה שקית והושיטה לה אותה אחרי שהתיישבה על המיטה בחזרה.פתחתי את השקית וחייכתי.
"קאי אמר לי שרצית את זה כבר הרבה זמן." אמרה בחיוך ואני הנהנתי בראשי אחרי שראיתי מה היה בשקית.
חליפה שחורה שראיתי לפני כחודש ולא יכולתי לעצור לקנות אותה עקב חוסר בזמן.
"היא עלתה הון." אמרתי והרמתי את מבטי אליה.
"אני גם ככה לא צריכה לשלם על הרבה דברים כמו שהייתי צריכה קודם לכן, אז אני מרשה לעצמי להוציא יותר ממה שהייתי מוציאה בסיטואציה אחרת." השיבה והתעלמה מהכל חוץ מההתלהבות שלי מהחליפה השחורה שהייתה בין ידיי."אני יכול להציע לך משהו?" שאלתי אותה לאחר שהנחתי את השקית עם החליפה על הרצפה צמוד לצד שלי במיטה.
"למרות שאני לא במאה אחוז רוצה לעשות את זה בגלל הצד השלילי של העניין אבל, אקנה את הדירה שבה את גרה בשביל שאם נריב ולא תוכלי לסבול את הנוכחות שלי, תהיה לך קורת גג חמה ונעימה להעביר בה את הלילה. מקום שבו תוכלי להירגע ואז לחזור או שאני אוכל לבוא אליו ושנסתדר בינינו את העניינים. אני לא רוצה שמה שיש בינינו יהרס ויגמר לפני שנחווה את כל מה שאפשר." אמרתי לה ברצינות והיא חייכה לעברי, עטפה את זרועותיה סביב צווארי והסתכלה אל תוך עיניי. "אנחנו נריב הרבה, וגם אם יהיו לי כל הסיבות שבעולם לקום וללכת, לא אעשה זאת." אמרה ואני הבנתי בקלילות. "עדיין אעשה זאת." אמרתי והיא הנהנה בראשה מסמנת לי על כך שהיא יודעת.
"טוב, אני שמח שהגענו להסכמה." אמרתי והיא גיחכה והפילה את שנינו על מזרון המיטה ככה שהייתה מעליי.
תפסתי בעורפה וקירבתי אותה אליי, רגע לפני שהטחתי את שפתיה על שפתיי חייכתי לעברה חיוך גדול ואוהב.
טרפתי את שפתיה ולאחר כמה דקות, התקלחנו ונשכבנו לישון כי ההעייפות גברה על שנינו.-
קמתי מוקדם בבוקר ולפני שקמתי מהמיטה, הפנתי את מבטי אל עבר ניקה שישנה עמוק ובנוחות מדהימה.
אהבתי את הקרבה שלה אליי ועוד יותר אהבתי את זה שהרגישה בנוח לישון לידי.
כשרק הכרנו היא לא ישנה עמוק והייתה מתעוררת מכל תזוזה, עכשיו היא נותנת לעצמה לישון ולהנות מהשינה כמה שיותר.התארגנתי בזריזות למספר פגישות שאחת מהן הייתה קשורה לקניית דירתה של ניקה.
לפני שיצאתי מהבית נשקתי למצחה של ניקה בעדינות ולאחר מבט נוסף לעברה ירדתי במדרגות ויצאתי מהבית.
YOU ARE READING
𝗛𝗲𝗿 𝗗𝗲𝘃𝗶𝗹
Romanceהוא השטן בהתגלמותו. הדבר היחיד שעובר לו בראש זה המאפיה שברשותו, והבחורות שבין רגליהן יעבור בלילה באגרסיביות שבה אין אפילו לא שבריר של רחמים. הקרירות שלו, האדישות, חוסר ההתחשבות והחוכמה שלו הם אלה שגרמו לו להיות מי שהוא. השטן של לוס אנג'לס, פארקר מור...