פליז תסמכו עליי ותמשיכו לקרוא גם אחרי הפרק הזה וחלק מהפרק הבא. מבטיחה לכם זה יהיה שווה את זה!
פרק 48
כעבור שבוע- נקודת מבט ניקההייתי זקוקה ליום אחד לעצמי ולכן השארתי את אנה יחד עם ריילי בעוד שפארקר וקאי היו באיזה מקום ביחד וניחשתי שעדיף שלא אדע איפה כי זה בטח היה קשור בלהרוג מישהו.
לעזאזל, למה אני כזאת רגועה לגבי זה?
ממתי זה הפך להיות נורמלי בשבילי?
בטח אחרי שהתחלתי לצאת עם פארקר.נכנסתי לאחד הרכבים של פארקר ונסעתי לסופר.
קניתי מצרכים שכמעט נגמרו לנו ולאחר ששמתי אותם בבית ויצאתי שוב פעם ממנו.נסעתי לקניון והסתובבתי באלפי חנויות שונות.
מדדתי בגדים, הסתכלתי על בגדים ודברים לאנה ולאחר שיצאתי עם כמה שקיות מהקניון נכנסתי לרכב.החלטתי לצאת מהעיר ולכן עשיתי חצי דרך לעיר הקרובה אלינו ובכיכר עשיתי פרסה והתחלתי לחזור אל תוך העיר.
"הלו." עניתי לפארקר שהתקשר אליי.
"איפה את?" שאל ומשהו בנימת קולו לא מצא חן בעיניי.
הוא ניסה להסתיר את זה ככל שיכל, אך זה לא עבד לו."מחוץ לעיר, בחזרה אליה. מה קרה?" עניתי ושאלתי ולא הייתה לו ברירה אלא לגלות לי מה לעזאזל קורה.
"הרוסים מתכננים לעשות משהו. אני צריך שתגיעי הביתה כמה שיותר מהר. מחכים שם שומרים שישמרו עלייך ועל אנה כמה שצריך." ענה לשאלתי פארקר ואני שמתי לב למשהו לא שגרתי על הכביש.
"אני חושבת שזה קצת מאוחר מידי." אמרתי ושמתי לב לרכב שמגיע מהנתיב הנגדי לכיווני. לפאקינג נתיב שלי.
"מה זה אומר?" שאל פארקר בלחץ ולא שמעתי שום דבר חוץ מאת הלב שלי פועם בחוזקה ובמהרה מרוב פחד וחרדה שהשתלטו עליי.
"פארקר אני מפחדת." אמרתי וקולי נשבר באמצע.
הידיים שלי החלו להזיע על ההגה ולא הצלחתי לגרום לעצמי להזיז את הרכב מהנתיב אל השול ומעבר לו כי לא הייתה שום גדר שיכלה למנוע ממני לזוז מהסכנה שבאה אליי."מה הולך ניקה?" הוא שאל בתקיפות ולא הספקתי לענות לו.
השמשה התנפצה עקב הרכב שהתנגש בי.
עפתי קדימה והחגורה ננעלה והשאירה אותי במקום ואל אפשרה לי להתנגש בהגה.זכוכיות רבות היו תקועות ברחבי גופי אך לא הרגשתי אף כאב.
המכונית לא דלקה יותר, רק עלתה באש.פחדתי.
פחדתי כמו שלא פחדתי מעולם.הצלחתי לפתוח את החגורה בזמן שראייתי החלה להטשטש.
ראשי הסתחרר במהירות והתחלתי לאבד יותר ויותר דם.יצאתי מהרכב והתרחקתי ממנו בזחילה כמה שיכולתי.
שניות ספורות לאחר מכן הרכב התפוצץ.
הגנתי על ראשי בידיי והסתתי את מבטי הצידה.
YOU ARE READING
𝗛𝗲𝗿 𝗗𝗲𝘃𝗶𝗹
Romanceהוא השטן בהתגלמותו. הדבר היחיד שעובר לו בראש זה המאפיה שברשותו, והבחורות שבין רגליהן יעבור בלילה באגרסיביות שבה אין אפילו לא שבריר של רחמים. הקרירות שלו, האדישות, חוסר ההתחשבות והחוכמה שלו הם אלה שגרמו לו להיות מי שהוא. השטן של לוס אנג'לס, פארקר מור...