𝐂𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 15

2K 69 12
                                    

למצוא את אליו לא היה דבר קשה במיוחד. בעיקר כשהוא דימם בעצמו בגלל קאי והיה חצי מת.
תפסתי בגופו ברגע שיצאתי מהרכב והייתי קרוב אליו.
"אמרתי לך להתרחק ממנה! נכון שאמרתי לך?!" צעקתי עליו ובעטתי בו פעם נוספת.

"את השמש היום לא תראה." אמרתי חו ברצינות והתחלתי להטיח את ראשו בקיר. יותר ויותר דם הופיע עליו ואליו נאבק עם עפעפיו כדי שלא יסגרו.
בעטתי בו, דקרתי אותו ולא הפסקתי לפצוע אותו עד שהתרסק על הרצפה והפסיק לזוז או לנשום.
בדקתי שלא היה לו דופק ולאחר מכן התקשרתי לאחד האנשים שלי שיפנה את הגופה וישרוף אותה.

חזרתי לבית כשהשמש כבר זרחה. נכנסתי אל חדר השינה שלי וראיתי את ניקה ישנה עם רגל אחת מחוץ לשמיכה, על צד גופה הימני בעוד שעיניה זזות מעט, גבותיה מתכווצות ומפסיקות כמה וכמה פעמים עד שנרגעה והפסיקה לנוע בחרדה.

התקלחתי במהירות, לבשתי בוקסר נקי על גופי ונשכבתי לצד ניקה אחרי שסגרתי את התריס עד הסוף.

קירבתי אותה בזהירות עליי וכשראשה היה על בית חזהי, ידי הייתה סביבה ונשימותיה הורגשו על חזהי החשוף, נשקתי לראשה בזהירות ועצמתי את עיניי.
נרדמתי לצד האישה שהייתי רגוע לידה כל הזמן.

נקודת מבט ניקה

חום גוף חימם את גופי ויד עוטפה סביבי.
לא היה קשה לנחש שזה היה פארקר.
הירך שלי החלה לפעום בכאבים ואני נאנחתי בכאב ובכבדות וניסיתי להירדם שוב, אך לשווא.
הכאב היה חזק מידי.

קמתי בזהירות מפארקר והתיישבתי על צד המיטה. אחזתי בה בשתי ידיי והשפלתי את ראשי אל הרצפה בעוד שסחרחורת חזקה לא נתנה לי מנוחה בנוסף לירך.
"להביא לך משהו לכאב?" שאל פארקר בצרידות מהשינה לאחר שהניח את ראשי על גבי.
"כן." מלמלתי בכאב והוא קם מהמיטה כמעט בזינוק ויצא מהחדר.

הוא חזר על כדור וכוס מים בידו והושיט לי את שניהם. שתיתי את הכדור עם המים ולאחר שסיימתי את הכוס הנחתי אותה על השידה ונשכבתי על המיטה בחזרה כשגבי צמוד אל המזרן.

פארקר נשכב אחריי כמה רגעים לאחר מכן.
"תנסי לישון, את צריכה לנוח." אמר ואני נשכבתי על צד גופי הימני והסתכלתי על פניו ברוגע ובעייפות.
"גם אתה פארקר." אמרתי לו בקול שקט והוא התקרב אליי מעט יותר.
"אני יכולה לשכב בין הרגליים שלך? אנסה לא להכאיב לך כמה שיותר." שאל ואני הנהנתי לחיוב. נדכבתי במרכז המיטה, פישקתי את רגליי ופארקר נכנס ביניהן בזמן שהרגל השמאלית פשוקה יותר ורחוקה מגופו.

הנחתי את ידי על ראשו ושיחקתי בשיערו בזמן שראשו היה צמוד אל החזה שלי והוא הקשיב לפעימות ליבי המועצות מעט.
עצמתי את עיניי ולאט לאט שקעתי בשינה פעם נוספת וכך גם פארקר.

-

כשהתעוררתי פארקר כבר לא היה בחדר.
הייתי לבד והחלון היה פתוח מעט כדי שקור יכנס אל החדר ויגרום לי להפסיק להזיע.

𝗛𝗲𝗿 𝗗𝗲𝘃𝗶𝗹Where stories live. Discover now