יום החופש הראשון שלי מזה תקופה ארוכה סוף סוף הגיע והדבר הראשון שעשיתי בו היה להשלים שעות שינה.
לקראת אחר הצהריים, קצת אחרי שהתעוררתי ואכלתי, ספרתי את כל הכסף שהיה ברשותי מהטיפים של השבועיים האחרונים ושמחתי כשראיתי שהתאסף לי סכום מצוין לכמה דברים לתקן ולחדש.
התלבשתי בזריזות בבגדים מכובדים שאפשר היה ללכת בהם ברחוב בלי להתבייש ונסעתי באוטובוס הציבורי אל המרכז המסחרי.
עברתי כמה עשרות חנויות, קניתי בגדים חדשים שהייתי זקוקה להם כבר זמן מה ולאחר שהתעייפתי וסיימתי את מה שרציתי לעשות, חזרתי הביתה והחלפתי לפיג'מה חדשה ונקייה.
את הבגדים הישנים שלי שכבר היו ללא אופציה לשימוש נוסף זרקתי בתוך שקית אשפה שחורה גדולה, את הבגדים המלוכלכים שהיו בסל הכביסה שמתי במכונה כדי שיתכבסו ואת הבגדים החדשים שמתי על המגירות בארון בגדים שבחדרי.
את שני זוגות הנעליים החדשות שקניתי הנחתי בכניסה לבית ואת שלושת הזוגות הישנים והמזעזעים שהיו לי זרקתי יחד עם הבגדים.
נעלתי כפכפים על רגליי יחד עם הגרביים שלא הורדתי ויצאתי מביתי כדי לזרוק את הזבל.
ברגע שנכנסתי חזרה לדירה, הורדתי את הכפכפים שלי, נעלתי את הדלת והלב שלי נפל לתחתונים כשהסתובבתי וראיתי את פארקר יושב על הספה שלי."אני אפילו לא אשאל כבר איך נכנסת או למה כי גם ככה לא תענה לי." אמרתי ולקחתי בקבוק מים קרים מהמקרר ושתיתי אותם בזמן שפארקר חקר כל תנועה שלי ביסודיות.
"למה לא עובר יום שבו אני לא רואה אותך כבר כמעט שבוע?" שאלתי אותו בזמן שהוצאתי מצרכים מהמקרר במטרה להכין לעצמי משהו לאכול.
"כי זה כיף להבהיל אותך ולהביא אותך לסעיף." אמר והדליק את הטלוויזיה.
"בטח, תרגיש בבית, הרי קראתי לך לפה בשמחה." אמרתי בציניות בזמן שהתחלתי לחתוך את הבצל.פארקר השתדל מאוד שלא לומר לי שום דבר על האמירה שלי וזה הצליח לו אחרי הרבה מאמץ.
"מה אתה עושה פה פארקר?" שאלתי בזמן שחתכתי את חזה העוף והתחלתי לטגן אותו אחרי שטיגנתי את התפוח אדמה עם הבצל.
"באתי לראות מה עם היד שלך ולהגיד לך שתפסיק לדבר איתי בטונים מחורבנים." אמר ואת החלק השני של המשפט אמר ביותר תקיפות תוך כדי זה שקם מהספה.
"אתה לא חייב לדבר איתי בכלל." הצעתי והמשכתי בהכנת האוכל שידעתי שחצי ממנו לא אהיה מסוגלת לאכול בגלל שנאה עצמית כלפי עצמי.
"ניקה..." הוא הזהיר אותי ואני רק גילגלתי את עיניי כשהייתי עם גבי אליו ולא אמרתי דבר.
"תשטוף ידיים, אם אתה כבר פה תאכל." אמרתי והוצאתי שתי צלחות וסכו"ם לשניים.
YOU ARE READING
𝗛𝗲𝗿 𝗗𝗲𝘃𝗶𝗹
Romanceהוא השטן בהתגלמותו. הדבר היחיד שעובר לו בראש זה המאפיה שברשותו, והבחורות שבין רגליהן יעבור בלילה באגרסיביות שבה אין אפילו לא שבריר של רחמים. הקרירות שלו, האדישות, חוסר ההתחשבות והחוכמה שלו הם אלה שגרמו לו להיות מי שהוא. השטן של לוס אנג'לס, פארקר מור...