𝐂𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 21

1.5K 62 13
                                    

"תהרוג אותי אני לא מבין מי הסכימה להיות חברה שלך." אמרתי לקאי בזמן שעזרתי לו לסדר את השולחן בביתו לקראת ארוחת ערב עם הבחורה שהתחיל לצאת איתה.

"עוד יותר מפתיע שאתה התחלת לצאת עם מישהי." הוספתי והוא גיחך והנהן בראשו.
"הייתי בשוק בעצמי, אבל היא משהו מיוחד." אמר ואני הנדתי בראשי וצחקקתי קלות.

ניקה סיימה לאפות את העוגה שלה והשאירה אותה בתנור כדי שתישאר חמה עד שנגיע אל הקינוח.
היא התיישבה על הכיסא ופיהקה בעייפות.

"איך הבטן?" שאל אותה קאי והיא סימנה עם ידה שככה ככה.
"מתי אתה מוריד לה את התפרים?" שאל אותי ואני ספרתי בזריזות על אצבעותיי.
"שבוע בערך. עברו שלושה ימים בסך הכל. אומנם אתה הצלחת למצוא מישהי ולהתאהב בה, אבל ירייה לא מבריאה מהר כל כך." עניתי לשאלתו והוא גיחך והניח בקבוק יין אדום על השולחן.

לקראת שמונה בערב הבחורה שלו הגיעה ואני וניקה אמרנו לה 'היי' קצר יחסית.
המבט שדפקה לניקה הרגיז אותי מעט, אך כנאה הייתי היחיד ששם לב אליו גם.

במשך שלוש שעות שרלוט, חברתו של קאי, דיברה בעיקר ואנחנו היינו צריכים להקשיב לה.
השחלנו מילה פה ושם ולאחר שהתעייפה מעט מלדבר, אני וקאי פתחנו בנושאים משלנו והבנות הצטרפו פה ושם.

"אני מצטערת אם זה לא במקום, אבל יש לך שם של כלבה." אמרה שרלוט לניקה וניקה רק חייכה לעברה בחוסר נוחות וגיחכה. "את כלבה?" שאלה שרלוט והתכוונה להתנהגות של ניקה.
"האמת שניקה ההפך הגמור מזה." ענה קאי והמבט שהיה לשרלוט על הפנים הפחיד גם אותי.
היא לא הייתה מתכון לדברים טובים.
ממש לא.

לאחר שהלכה אני וניקה נאנחנו והסתכלנו על קאי ברצינות.
"אני מצטערת קאי, אבל למה דווקא אותה בחרת בין כולן?" שאלה ניקה ואני הסכמתי איתה לחלוטין.
"מה הבעיה איתה?" שאל בתמימות ואני נאנחתי.
"היא שאלה אותי אם אני כלבה בגלל השם שלי." אמרה ניקה וקאי גיחך.
"גם פארקר אמר שיש לך שם של כלבה, אז מה?" אמר וניקה הפנתה אליי את מבטה שהיה מלא בהלם ואיום.
הסתכלתי על קאי והיה בי רצון עז לדפוק לו מכות.

"זה היה הרבה לפני שהיינו בקשר טוב." אמרתי לה והיא עזבה את הנושא למרות שידעתי שהיא חושבת עליו.
"אני באמת מצטער ניקה. את יודעת שאני מת עלייך ועל השם שלך." התנצלתי בכנות והיא הרימה את מבטה אליי ודמעות קטנות עמדו בעינייה. נשפתי בייאוש וחיבקתי אותה בחוזקה.
"אני סולחת לך." לחשה לי באוזן וחיוך קטנטן עלה על פניה.

"חוץ מזה מה עוד לא היה בה בסדר?" קטע אותנו קאי והתיישב מולנו.
"אני בטוחה שהיא תקח אותי כמתחרה שלה על הלב שלך." אמרה ניקה ברצינות וזה לא היה מוגזם.
אחרי שקאי 'הגן' על ניקה היא הסתכלה על ניקה עם הרבה שנאה וקנאה.
"שתקח, זה לא באמת ככה." אמר קאי והרים את כתפיו.

𝗛𝗲𝗿 𝗗𝗲𝘃𝗶𝗹Where stories live. Discover now