𝐂𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 26

1.4K 71 31
                                    

"אני צריך לספר לך משהו." אמר לי קאי כשנכנס לבית שלי בפעם השבע מאות בלי התראה.
"מה הפעם?" שאלתי והסתובבתי לעברו.
"נפרדתי אתמול בלילה משרלוט." אמר והשמחה שלי בגוף פרחה כמו פרח.

"יש!" אמרתי בהתלהבות והתעלמתי מזה שקאי שבור לב בגלל זה.
"ניקה!" קראתי לה והיא צעקה לי מחדר השינה 'מה?'.
"בואי רגע!" קראתי לה והתלהבתי מזה שסוף סוף לא אראה את השרמוטה שאח שלי יצא איתה שלושה חודשים.

"אני מצטער קאי אבל זה חזק ממני, זאת הבשורה הכי טובה שקיבלתי עד היום." אמרתי לו והוא גיחך והנהן בראשו להבנה.
"מה?" שאלה ולרגע התעלמה מקאי.
"תפתחי שמפניה. השרמוטה לא תהיה פה יותר." אמרתי והיא הרימה את מבטה אל התקרה ומלמלה תודה כאילו מודה לאלוהים על כך.
"סוף סוף!" אמר ניקה בהתלהבות.

"אנחנו נהיה במשרד שלי, אם תצטרכי או יקרה משהו תקראי לי." אמרתי לה אחרי שלקחתי שתי כוסות ובקבוק ויסקי חזק.
עליתי עם קאי אל המשרד שלי והתיישבנו במהירות. התחלנו לשתות ולדבר וקאי בהתחלה פרק את כל מה שישב עליו ולאחר שההבנה ששרלוט בגדה בו הכתה אותו חזק, הוא התחיל לקלל אותה ולשלוח אותה לאלפי עזאזל.

"עכשיו איך אני משלים עם ניקה? היא שונאת אותי ובצדק." שאל קאי לאחר כמה דקות ואני נאנחתי ולא ידעתי מה לומר לו.
לא ידעתי בעצמי מה אפשר לעשות כדי שהיא תסלח לו אחרי שלושת החודשים שבהם לא נתן לה מנוחה והתנהג אליה כמו הבן הזונה הראשי.
יותר גרוע ממני אפילו.

"אני לא יודע האמת. פגעת בה חזק. מילא זאת הייתה רק שרלוט שהייתה יוצאת אליה או רק אתה, אבל הייתם שניכם עליה." אמרתי לו ולאחר מכן הדהד משפט בראשי.

"היא רצתה להתאבד בגללכם חתיכת מזדיין!" אמרתי לו והוא נאנח ורצח להרוג את עצמו עם הידיים שלו.
"זין." מלמל ברצינות ובייאוש.
"הייתי כל כך דוחה אליה בגלל מישהי שהכרתי פחות זמן ממנה. ועל כלום למען האמת. איזה מטומטם." אמר וירד על עצמו קצת.

"מטומטם זאת מילה עדינה אבל אני לא אתחיל לריב איתך על זה... או על זה שהתנהגת אליה חרא מאחורי הגב שלי." אמרתי והוא הנהן בראשו ושתה עוד כוס ויסקי.

"אני נוסע עוד כמה ימים לכמה פגישות. תבוא אלינו ותנסה לישר ביניכם את הדברים. אני אומר לך מעכשיו שאני לא יודע אם זה יגמר בטוב ואני מקווה שתהיו שלמים שניכם כשאני אחזור, אבל אין לך מה להפסיד מלנסות. תהיה קרציה ותחפור לה עד שתשלימו. אם אתה רואה שזה מתקדם למקום לא טוב, תעצור ותתן לה מרחב." הצעתי לו והוא הנהן בראשו והודה לי על הרעיון.

"תאמין לי שאני לא נהנה מהמרחק הזה יותר משניכם יחד. היא לא תראה לך את זה, אבל היא מתגעגעת אליך. היא גם אמרה לי את זה, אז אל תוותר בלחזור לדבר איתה ולהיות קרוב אליה. אולי זה ייקח יותר מכמה שעות או כמה ימים, אבל תהיה אקשן ועם אופציה ללתת מרחב." הוספתי ולאחר מכן עברנו לנושא אחר.
הפעם לנושא שהיה קשור למאפיה.
למה אני נוסע, עם מי אני נפגש ומתי אני אמור לחזור.

𝗛𝗲𝗿 𝗗𝗲𝘃𝗶𝗹Where stories live. Discover now