𝐂𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 25

1.4K 71 16
                                    

בבוקר הגיע אליי פארקר עם רעיון נהדר.
לעשות איתו שיעור בהגנה עצמית.
הרעיון נהדר, עד שהוא הכניס את קאי לעניין והחליט לנסות ליישר בינינו את המצב בעזרת השיעור.

"אני אהרוג אותך." מלמלתי לפארקר באוזן והתחלתי בהתחלה להתאמן איתו.
בעיטה ימינה, בעיטה שמאלה, אגרוף לאזור הפנים, אגרוף לאזור הבטן והכל נגמר בזה שפארקר עצר אותי ותפס לי ברגל או ביד.

"את צריכה להיות פחות צפויה." אמר ואני נעמדתי מולו שוב. לקח לי כמה שניות לחשוב מה אני עושה ולאחר שחשבתי על משהו קיוויתי שהוא יעבוד.

"תתפוס אותי ככה שהגב שלי יהיה צמוד אליך." אמרתי לפארקר והוא הצמיד את גבי אל בית חזהו. תפסתי בשתי ידיו, בעטתי ברגלו בחוזקה, כשאיבד שיווי משקל הרמתי אותו עם כל כוח שהיה בי והפלתי אותו עם הגב על האדמה.

"לעזאזל אתה כבד!" אמרתי אחרי שהיה שפוך על הרצפה ומובס לחלוטין ואני שיחררתי את גבי.
"מאיפה הבאת את המהלך הזה?" שאל וקם מהדשא הסינטטי בגינת ביתנו.
הרמתי את כתפי וקאי קם מכסאו.

"תנסי להפיל אותי." אמר ופארקר פינה לו מקום ובכך עמדתי מולו עכשיו.
פארקר התיישב על הכיסא וחיכה לראות את הקרב המטומטם בינינו.
הבעיה שידעתי מראש שמישהו מאיתנו ידמם.

"קדימה, תראי לי מה את שווה." אמר בשקט והתקרב אליי לאט לאט כשידיו מאוגרפות ומושטות לעברי בדיוק כמו שעמדתי מולו.

"אל תתני לאבאלה להתאכזב." הוסיף ואני התעצבנתי עליו ופעם נוספת נפגעתי ממנו. התקרבתי לעברו ולפני שהבין מה נסגר עשיתי סיבוב לתנופה ובעטתי לו בבטן, בכך הוא עף אחורה בהלם.

העצבנות שלו גברה בדיוק כמו שלי והוא ניסה לשלוח לעברי אגרוף, אך התחמקתי ממנו והעפתי לו אגרוף אחד בעצמי, שוב אל תוך הבטן.

היד שלי התפרקה מכאבים והאדימה, אך העצבים בגופי הבעירו אותי כמו להבה בגיהינום.
"מה דעתכם שנעצור...?" שאל פארקר אחרי שהבין שהעניין לא מתקדם למקום חיובי.
קאי סוף סוף עשה מהלך חכם, פחות חיובי בשבילי כי האגרוף ששלח פגע לי בשפה וטעם מתכתי התפשט בפי.

"דיי!" אמר פארקר ונעמד בינינו.
"זה היה רעיון שלך." אמרתי לו בזלזול לאחר שהבטתי בעיניו.
הסתובבתי ונכנסתי לתוך הבית, הוצאתי בקבוק וודקה ונכנסתי אל חדר האמבטיה בקומה הראשונה.
לקחתי לגימה מהבקבוק ובזמן שסימן של דם נשאר על הפיה שקשקתי את הנוזל בפי וחיטאתי את האזור המדמם בשפתי התחתונה.

ירדתי את הוודקה והצבע האדמדם שלה ירד אל הביוב. הדלקתי לכמה שניות את ברז המים כדי לנקות את הוודקה והדם ולאחר שהכיור היה נקי, יצאתי מהשירותים, ניקיתי את פיית הבקבוק והחזרתי אותו אל מקומו.

פארקר וקאי נכנסנו אל תוך הבית ומבלי להעיף אליהם מבט עליתי אל הקומה השנייה.
לקחתי בגדים נקיים ונכנסתי אל חדר האמבטיה.
פשטתי את בגדיי המלוכלכים בחדר האמבטיה ונכנסתי להתקלח.
לאחר שיצאתי מחדר האמבטיה, ניגבתי את גופי, לבשתי הלבשה תחתונה בצבע לבן ולאחר מכן את הפיג'מה השחורה הדקה שלקחתי.

𝗛𝗲𝗿 𝗗𝗲𝘃𝗶𝗹Where stories live. Discover now