𝐂𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 5

3K 108 11
                                    

"יש לך שלושה ימים למכור את כל הסמים האלה ולהביא לי את כל הכסף בשלמותו. אם אגלה שחסר אפילו סנט אחד, אחתוך לך את הגרון. זה ברור?!" הוראתי על אחד מהעובדים שלי שהיה ידוע בגניבת כספים בכל שאר המקומות שבהם עבד.

איכשהו קאי היה משוכנע שלמרות שהוא גנב מסריח, הוא עושה את העבודה באופן מצוין ויעיל ביותר. שלא נדבר על זה שהכל אצלו מהיר ואפילו שלושה ימי מכירה הם יותר מידי בשבילו.

"אל תדאג אדוני, לא אקח ממך מה שלא שייך לי." אמר ברצינות ופחד אחז בעורקיו כי המבט שלי הקפיא אותו ברגע. אומנם הוא היה פי שלושה מגילי, הוא עדיין היה אחוז אימה ורצון לעשות כל דבר שאגיד.

"ברגע שתסיים ואספור כל סנט שתביא לי, אשלם לך. תסיים בפחות משלושה ימים, אתן לך בונוס." אמרתי לו כשהייתי כבר בדלת ביתו.

הנהון קל נשלח לעברי ואני יצאתי מביתו ונכנסתי אל הרכב שלי בזמן ששקי הסמים הוכנסו לביתו של הגבר.

השעה הייתה אחרי חצות ומעט מאוד מכוניות נסעו על הכבישים. כיוון שהיה יום שבת בערב, כולם היו במועדונים ובברים השונים שברחבי לוס אנג'לס ואני נסעתי לביתה של ניקה כדי לראות מה הבחורה הזאת עושה.

למרות שהייתה מאוד משכנעת כשאמרה שאינה חלק מהמאפיה הרוסית, עדיין היה בי החשד שאולי היא משקרת.

החניתי את הרכב צמוד לבניין המגורים שלה וראיתי אותה בדיוק מתיישבת על עדן החלון, לא מפחדת ליפול בכלל או אולי מסתירה את הפחד שלה מליפול, בזמן שכוס יין אדום בידיה.

היא החלה לשתות אותה ולהביט בנוף העיר שהיה מחלון דירתה הקטנה.
היא הייתה נינוחה ומוטרדת מאוד.
יפה עד כאב והשקט מסביב רק הוסיף לכך שהיא יכלה לחשוב על דבריה ברוגע ובשקט מוחלט.

כעשר דקות של בהייה בה לאחר מכן, יצאתי מהרכב כשהלכה למלא עוד כוס יין, נעלתי אותו ונכנסתי לבניין ביתה.

עליתי במדרגות הישנות בשקט מוחלט ולאחר שהייתי צמוד לדלת ביתה, פתחתי אותה עם המפתח שהשגתי בקלות רבה.

היא הפנתה את פניה אליי ואחרי שראתה שזה אני היא נאנחה בייאוש והחזירה את מבטה אל העיר.
"את כבר לא מופתעת או נבהלת שאני נכנס אלייך." אמרתי ושילבתי את ידיי בזמן שנשענתי על האי הקטן שמוקם בין המטבח לסלון.

"יש עוד כוס בארון אם אתה רוצה יין." אמרה וקולה היה שיכור למחצה.
"יש לך משהו חזק יותר מיין אדום?" שאלתי והיא הפנתה את מבטה אליי וירדה מעדן החלון ברוגע ובזהירות.
היא הניחה את הכוס שלה על השולחן שהיה בין הספה לטלוויזיה ונכנסה אל המטבח.

היא עלתה על השייש והסתכלה על הארון העליון שעליו היו בקבוקי אלכוהול.

"וודקה? ויסקי? טקילה? רום?" שאלה ואני הסתכלתי על התחת היפיפה שלה.

𝗛𝗲𝗿 𝗗𝗲𝘃𝗶𝗹Where stories live. Discover now