למרות ששנאתי את כריסמס, ניקה הפכה את החג הזה לנסבל יותר.
היא קישטה את העץ עם קצת עזרה ממני והעמידה אותו בפינת הסלון, לא רחוק מהאח.
היא הכינה מאפים רבים וקישטה גם אותם בקרם צבוע בירוק ואדום וסוכריות באותם הצבעים.היא אירגנה מסיבה בביתי לאחר שביקשה ממני רשות והשמחה שלה הייתה גדולה כל כך שזה גרם לי להיות מאושר.
את רוב האושר שלי אם לא את כולו הסתרתי כשאנשים רבים היו בביתי. כולם היו מהמאפיה והגיעו בהזמנה אישית ממנה שיצאה מפי בגלל ובשביל ניקה.
בנוסף לאנשים שלי, היה גם בן ועוד כמה אנשים שלכ הכרתי והם כנראה היו אנשים שהכירה ניקה.
היא הכירה מספר נשים שבעליהן עבדו אצלי ולצידי ולאחר שהייתה רחוקה מהם ותפסה אותי לשיחות קצרות, התלוננה כמה היא לא סובלת אותן.גיחוכים יצאו מפי ומיד אחרי שהלכה ונשארתי עם אנשיי ושותפיי, הרמתי את המסיכה שלי שוב.
אחי קאי עשה בלגן כמו תמיד, אבל זה היה בלגן שהכניס עניין למסיבה וגרם לכולם להנות אפילו יותר."פאשלי פרינצסה." (בואי נסיכה) אמר קאי לניקה ברוסית וסחב אותה אל אמצע הסלון כדי לרקוד איתה. היא צחקקה והוא היה שיכור, אבל היה מאוד מתחשב אליה. גם בגלל הירך שעוד לא החלימה עד הסוף וגם כי לא הכיר אותה יותר מידי למרות שעבר זמן מה מאז שהתחלנו לצאת ומאז שהכרנו.
"פרידורק." (מטומטם) היא צעקה לעברו ברוסית לאחר שהצמיד אותה אל חזהו באגריסיביות והוא הנהן בראשו וסובב אותה מספר פעמים.
סמכתי על אחי כשהיה עם ניקה ובכלל סמכתי עליו יותר מעל כל אחד אחר ולכן לא נתתי לקרבה שלו ושל ניקה יותר מידי תשומת לב. נהנתי לראות אותם נהנים יחד ולאט לאט מתקרבים זה לזו למרות שקאי כנראה לא יזכור שום דבר בבוקר למחרת."אני יכול לגנוב אותה ממך?" שאלתי אותו לאחר כמה דקות והוא הנהן בשעשוע והחליף איתי מקום, ככה שאני רקדתי עם ניקה והוא הלך לשתות ואולי לחפש מישהי להזרים לאחד החדרים.
מה שמזכיר לי לשאול אותו אחר כך באיזה חדרים היה כדי לחטא אותם טוב טוב."אני אוהבת את זה שאתה מעמיד פנים." אמרה בחיוך כשהייתה קרובה אליי.
"מעמיד פנים ש...?" שאלתי והמשכתי לרקוד צמוד אליה ברכושנות בעיקר, כדי שכולם מסביב ידעו ששמתי עליה את עיניי ואת כל כולי בעצם.
"שאתה לא אוהב אותי כשאנחנו ליד הציבור הרחב." ענתה והמשיכה לרקוד איתי בביטחון מלא.
"ואז כשהדלתות נסגרות ואנחנו לבד אתה פותח את כל כולך בפניי." הוסיפה והחיוך שלה היה ממיס."אני לא רוצה שישתמשו בך כדי לפגוע או כדי להגיע אליי. אם יקרה לך משהו בגללי, אני אשנא את עצמי יותר מהאויב הכי גדול שלי." אמרתי לה ברצינות והיא הביטה בעיניי במלוא האהבה. לא מסתירה שום דבר מאף אחד, שמה זין על כל אחד שסבב אותנו וזה גרם לי להעריץ אותה יותר ממה שכבר הערצתי.
YOU ARE READING
𝗛𝗲𝗿 𝗗𝗲𝘃𝗶𝗹
Romanceהוא השטן בהתגלמותו. הדבר היחיד שעובר לו בראש זה המאפיה שברשותו, והבחורות שבין רגליהן יעבור בלילה באגרסיביות שבה אין אפילו לא שבריר של רחמים. הקרירות שלו, האדישות, חוסר ההתחשבות והחוכמה שלו הם אלה שגרמו לו להיות מי שהוא. השטן של לוס אנג'לס, פארקר מור...