𝐂𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 39

1K 53 15
                                    

כמעט כמו בכל יום בזמן האחרון, אני וריילי היינו יחד במשך רוב שעות היום.
בעל פעם שינינו מקום, כלומר פעם היינו אצלה ופעם אצלי. לעיתים רחוקות יצאנו לקניות וקנינו משהו, אך בגלל הצלע הסדוקה שלי זה היה קשה במיוחד.

ישבנו על הספה בביתה ובביתו של קאי.
הטלוויזיה התנגנה ברקע ואנחנו דיברנו על נושאים שונים בכל פעם.

"איך הצלע שלך? שכחתי לשאול קודם לכן." שאלה ריילי ואני גיחכתי בקצרה.

"כמעט כבר לא כואבת, אבל עדיין קשה לנשום עמוק." השבתי לשאלתה והיא הנהנה לחיוב.

"את ופארקר נפרדתם פעם?" שאלה לפתע ואני הפנתי את מבטי בחזרה אליה אחרי שהבטתי בטלוויזיה כמה שניות.

"אני לא חושבת. היינו רבים, היינו מתווכחים, אבל לא נפרדנו. גם בריב הכי קיצוני שלנו אחד מאיתנו פשוט היה הולך לחדר אחר ושם זה היה נגמר. להשלים היינו משלימים בהתחנפות." עניתי לה בשעשוע והיא צחקקה.

"למה שאלת?" שאלתי והיא משכה בכתפיה.

"סתם עניין אותי לדעת. אתם נראים כל כך מאושרים זה עם זה." ענתה בפשטות ואני הנהנתי בראשי.

"לפעמים קאי מעצבן אותי כל כך שאני רוצה פשוט לזרוק הכל וללכת." הוסיפה לאחר מספר שניות של שקט ונאנחה בייאוש.

"זה תמיד ככה, אם אין ויכוחים זה אומר שיש משהו מסריח בקשר. ונכון, קאי מאוד מעצבן אבל אני גם יכולה להגיד לך בלב שלם שהוא גבר מהמם ואם הוא אוהב מישהי כמו שהוא אוהב אותך לדוגמא, הוא יעשה למענה הכל. הוא בחיים לא יתן לך ללכת ממנו גם אם תרצי וגם אם לא, נתקעת איתו. למזלך ולצערך." אמרתי לה בכנות והיא צחקקה.

"אם הוא יתן לי ללכת אני אהרוג אותו במו ידיי." אמרה ושנינו צחקקנו.

"אני כבר חוזרת, אני צמאה." אמרתי וקמתי מהספה בזהירות.
התקדמתי אל המקרר והוצאתי בקבוק מים ממנו.
מזגתי לכוס ושתיתי אותה יחסית במהירות.

לפתע סחרחורת חזקה גרמה לנקודות רבות להופיע אל מול עיניי ולהחוויר את ראייתי.
הכוס נפלה מידיי למרות שלא רציתי בכך ונאחזתי בשיש בשתי ידיי.

אוזניי נאטמו בצורה מפחידה ביותר והרגשתי את כל גופי בוער מחום. זיעה קרה עטפה את כל גופי והרגשתי שאני לא מצליחה לנשום כמו שצריך.
לפתע ריילי כבר הייתה לידי.

ניסיתי לנשום עמוק ולהעביר את המצב שפקד אותי, אך זה לא היה אפשרי.
במהרה רגליי הפסיקו להחזיק אותי וצנחתי אל הרצפה.
לא התנגשתי בה בזכות ריילי שאחזה בי, ומשם לא קלטתי שום דבר.
המוח שלי התנתק.

נקודת מבט פארקר

"תפסיק לבלבל לי את המוח קאי, אני לא מביא לך להכות אף אחד היום." התעצבנתי עליו אחרי שבמשך שעות ניסה לשכנע אותי לתת לו להרביץ למישהו. כל אחד.

𝗛𝗲𝗿 𝗗𝗲𝘃𝗶𝗹Where stories live. Discover now