הימים עברו באיטיות ואת רובם פארקר העביר עם קאי במטרה לתכנן מבצע נקמה מושלם אל עבר הרוסים.
אני וריילי התחברנו מאוד בעיקר כי ישבנו שתינו בגינה בכל יום מחדש ודיברנו על אלפי דברים שונים בחיינו.
"איך את מרגישה עם זה שפארקר וקאי יוצאים למבצע הזה מול הרוסים?" שאלה אותי ריילי וככל הנראה היא רצתה להוריד קצת מהלחץ שעבר בגופה, אך לא הייתי האדם הנכון לכך.
הייתי בלחץ רציני ומוגבר בעצמי."אני מרגישה לחוצה ומפוחדת. אני רק רוצה ששניהם יחזרו בשלום וחוץ מזה שום דבר לא מעניין אותי." אמרתי לה בכנות והיא נאנחה והנהנה בראשה.
"הם חזקים אה?" שאלה ואני גיחכתי והנהנתי בראשי. שכחתי שריילי בדיוק כמוני לא בדיוק ידעה מה זה המאפיה עד שנכנסה לתוכה בלית ברירה בגלל אהבה.
"איך את ופארקר הכרתם?" שאלה אותי ואני גיחכתי.
"לא התאהבנו בזריזות כמוך וכמו קאי. למען האמת הפתיע אותי שהוא לא שיחק אותה סחור סחור איתך." אמרתי לה בכנות והיא חייכה לעברה במבוכה ובשמחה בו זמנית."לי ולפארקר לקח זמן מה עד שהבנו שאנחנו אוהבים זה את זה. בעיקרון אני חושבת שאני הייתי הראשונה להתאהב בו ואז הוא התאהב בי. רבנו כמה פעמים באמצע, הוא עצבן אותי נורא בהתחלה כי הוא היה מגיע אליי לדירה משום מקום או מדבר אליי מסריח כאילו הייתי זבל מהרחוב, אבל בסוף של דבר הוא הפסיק ונתן לעצמו ללכת עם הרגשות שלו." עליתי על שאלתה והיא לא הורידה את חיוכה מפניה.
"למען האמת אני באוחה שקאי התאהב בי ראשון. לי לקח זמן מה כי לא ידעתי מי עומד מולי ומה הוא רוצה ממני, אבל הבנתי שאני אוהבת אותו בארוחת ערב הראשונה שנערכה אצלכם בבית." שיתפה אותי ואני חייכתי לעברה חיוך אמיתי וגדול.
"מי שהייתה לפניך הייתה זונה רצינית. לא דיברתי עם קאי שלושה חודשים כי הוא היה מסריח ברמות שאת לא מתארת לעצמך, אבל אז הם נפרדו, הוא התאושש על עצמו ואני סלחתי לו על מה שעשה או אמר." אמרתי וריילי רק הנהנה בראשה.
הרי מה יכלה לומר לי על מה ששיתפתי אותה בו?"רוצה לאכול משהו?" שאלתי את ריילי לאחר כחצי שעה של דיבורים. היא הנהנה בראשה ושתינו קמנו מהספה. ריילי בזריזות ואני בהתנשפות מכאבים.
"שבי על הכיסא אני בינתיים אכין משהו בזריזות." אמרתי לה בחיוך ולמרות שרצתה להתווכח איתי או לפחות לעזור לי, הכנתי לנו בזריזות שניצלים ופירה והתיישבתי מולה.
אכלנו יחסית מהר ובעיקר תוך כדי דיבור.
קאי ופארקר הגיעו בשעה שש בערב ואכלו גם הם ממה שהכנתי.קאי יצא יחד עם ריילי אל ביתם כדי להתכונן אל המבצע שיצאו אליו בחצות הלילה.
פארקר לאחר ששטף כלים, נעמד מולי והרים אותי על האי במטבח.
הוא מיקם את עצמו בין רגליי וחייך חיוך גדול.
YOU ARE READING
𝗛𝗲𝗿 𝗗𝗲𝘃𝗶𝗹
Romanceהוא השטן בהתגלמותו. הדבר היחיד שעובר לו בראש זה המאפיה שברשותו, והבחורות שבין רגליהן יעבור בלילה באגרסיביות שבה אין אפילו לא שבריר של רחמים. הקרירות שלו, האדישות, חוסר ההתחשבות והחוכמה שלו הם אלה שגרמו לו להיות מי שהוא. השטן של לוס אנג'לס, פארקר מור...