❗❗07/07/2022❗❗ ➡️ TYHLE ČÍSLA ZNAMENAJÍ DATUM, KDY JSEM VYDALA KAPITOLU. JINAK PŘÍBĚH ZAČÍNÁ V PÁTEK 18. BŘEZNA 2022. ⬅️
George pov:
Ležel jsem pod ním. Líbal mě. Přirážel do mě víc a víc. Přejížděl mi po boku jednou rukou. Tou druhou mne hladil po tváři. Prosím, ať už to skončí. Pomyslel jsem si.
Měl jsem zavřené oči. Tiše jsem oddychoval. Vůbec jsem nestenál. Nechtěl jsem. Jack si toho samozřejmě všiml.
Přestal. Nelíbal mě. Nehýbal se dopředu a dozadu. ,,Notak, co je to s tebou, zlato?"
Mlčel jsem.
,,Kotě, já se tě na něco ptám. Buď tak laskavý a odpověz mi. Nebo si s tebou budu hrát jak budu chtít." nahnul se k mému uchu a olízl ho.
,,Už stačí, prosím, Jacku." lehce jsem ho od sebe odstrčil a posadil se na postel.
,,To jako myslíš jak? Teprv jsme začali."
,,Nemám náladu..."
,,Tu nemáš poslední dobou vůbec. Neser mě, Davidsone. Víš, že se umím naštvat."
,,Jo..."
,,Tak vidíš. Koukej si lehnout." zamračil se na mě.
Nechtěl jsem dělat potíže, a proto jsem si lehl, jako pes na povel. Měl jsem strach co udělá. Byl jsem na něho docela nepříjemný. Udělá mi něco?
Lituju, že jsem se s ním dal před dvěma měsíci dohromady. Chodíme spolu do třídy a každý den, každou hodinu, mi nenápadně sahá na stehno a šeptá, jak se těší, až mě ošuká. Nikdy mi neříká že mě miluje. Ve škole mě o přestávkách ignoruje ( pokud se se mnou nelíbá na záchodech ). Nikdy mě nikam nepozval. Ani mi neřekl, jak mi to sluší. Nic. Má mě jenom pro sex, a já si to začal uvědomovat až před týdnem.
,,Jsem unavený. Mám náročný týden školy za sebou. Rád bych se vyspal." Řekl jsem nejistě. Nevšiml jsem si, jak moc mě probodával pohledem.
295 slov
ČTEŠ
Úhel pohledu (DNF)
FanfictionMladá láska, George a Jack. Skoro nikdo neví, že zrovna tihle dva jsou pár. Možná je to ale dobře. Jestli byste slyšeli, co všechno se mezi nimi děje, nebylo by vám do zpěvu. George se bude snažit najít pomoc u svých přátel Marca a Claye, ale nebud...