30/11/2022
Clay pov:
,,Ou," Zarazil jsem se v pokoji. ,,Ty vlastně neusneš na zemi..."
,,Ne..." Podíval se na postel. ,,Uh kdyby to byla alespoň manželská postel..."
,,Můžeme si vyměnit místa s mamkou. My dva by jsme spali v ložnici na manželské."
George na to nic neříkal. ,,Nebudeme tvoji mamku budit, ne?"
,,Dobrá tedy," Došel jsem ke skříni a vzal si nové pyžamo. Sundal jsem si tričko. ,,Já vím, že se na mě díváš."
,,Nedívám! Jsem otočený zády. Opovaž se ohlédnout."
,,Nebudu koukat," Zasmál jsem se. Ale i přes to jsem se podíval. Zajímaly mě ty jeho ruce, na které dneska na chvíli došla řeč. Měl na pažích náplasti a modřiny. Co se to děje? ,,Už jsi převléklý?"
,,Jo.." Sedl si na postel a já také. Zapl jsem modře let světýlka.
,,Tak mi řekni, co všechno se teď děje mezi tebou a Jackem."
,,Nebuď na mě prosím naštvaný...mrzí mě, že ho nevidíš tak, jako my."
,,Nenaštvu se." Řekl jsem klidně.
,,Slibuješ?"
,,Slibuju."
,,Tak dobře," Lépe se posadil, a aniž by mi koukal do očí, začal vysvětlovat. Říkal to samé, jako Marco, ale přidával k tomu větší detaily. ,,A teďka tenhle týden...začalo to být snad ještě horší. M-mám z toho modřiny, teče mi krev a-" Zlomil se mu hlas. ,,P-promiň."
,,Říkal jsi to Marcovi?" Zeptal jsem se tiše.
,,Jo. Jo, říkal js-jsem mu to."
,,Co tvoje rodina? Neměli bychom to říct policii?
,,Ne! To jen ne...a ro-rodiče o tom...nevědí."
,,Nemáš s nimi dobrý vztah?"
,,Poslední d-dobou se hádají."
Podal jsem Georgovi krabičku s kapesníky.
Vzal si jeden a utřel si slzy. ,,To jsou n-nějaké prášky?" Ukázal na stolek.
A sakra. ,,Jo. To je jen na bolest hlavy."
Kapesníky si položil vedle sebe. ,,Clayi...co mám dělat?"
,,No," Nevěděl jsem, co bych měl říct. ,,Pojď sem."
George se na mě podíval skleněnýma očima. Chvilku zaváhal, ale přiblížil se blíže ke mně. Lehli jsme si spolu na tu malou postel pro jednoho. Položil si hlavu na mou hruď a já mu obmotal ruce kolem těla.
,,Něco vymyslíme," Řekl jsem potom. ,,Teďka se hezky vyspi."
Chvíli mi ještě tiše plakal do trika. Trochu se klepal, ale potom se uklidnil. Usoudil jsem, že usnul, a tak jsem zhasl a zavřel oči.
Dám vám radu: Včera se mi stalo, že jsem si zapla Wattpad a najednou se mi smazali předepsané kapitoly, nemohla jsem odpovídat na komentáře, nic. Lol přiznám se, probrečela jsem nad tím 40 minut a moje oči ráno to nefeelovaly. Každopádně jsem si všimla na google play, že Wattpad je třeba aktualizovat. Takže jestli se vám někdy stane to, že vám Wattpad začne blbnout, aktualizujte si ho.
Jo a ještě kdybych z nějakého důvodu přestávala vydávat kapitoly, tak se mi nějak rozbil mobil ok? Xd
ČTEŠ
Úhel pohledu (DNF)
FanfictionMladá láska, George a Jack. Skoro nikdo neví, že zrovna tihle dva jsou pár. Možná je to ale dobře. Jestli byste slyšeli, co všechno se mezi nimi děje, nebylo by vám do zpěvu. George se bude snažit najít pomoc u svých přátel Marca a Claye, ale nebud...