Ahojkyyy. Tohle není žádná kapitola. Jak určitě víte, tak Dream dneska udělal face reveal. Chtěla jsem si o tom s vámi v komentářích pokecat, takže mi určitě napište vaši reakci.
Jinak tady Dreamův obličej neuvidite, pouze zamazaný, takže se nebojte hehe.
Noooo takže já jsem to zjistila ráno, když jsem se vzbudila a musím říct, že jsem takhle šťastná dlouho nebyla. Těšila jsem se jít víc domů ze školy, než kdy dřív.
Hnedka, jak jsem přišla, jsem si sedla za komp a pustila si to video. Zakrývala jsem si rukou monitor, abych ho někde omylem neviděla. Dokoukala jsem to asi do třiceti vteřin a musela jsem to vypnout. Řekla jsem si, že ještě musím vidět alespoň jedno video, než uvidím jeho. Pustila jsem si video od George, když byl Dream jako vlk a prostě přemýšlela u toho, jak asi Dream vypadá na druhé straně.
Pak když video skončilo jsem se ještě musela uklidňovat. Konečně jsem video zapla, a zapla jsem i nahrávání, které mělo nakonec 38 minut 💀
A jako omg když jsem ho uviděla...on to udělal hrozně rychle! Hnedka jsem uhla pohledem do strany. Já nvm proč XDDD. Pak jsem se podívala zpátky a reálně jsem na něho čuměla asi 20 vteřin, jako nějaký kokos. Můj face 😮.
Vypadal o hodně jinak. Tbh já ho moc atraktivního nevidím, ale i tak je perfektní.
Budu happy teďka alespoň týden kvůli tomu, a mega se těším na nějaký vlogy ( snad budou ) :))
Dream je mega frajer a taky odvážný i přes všechen ten hate to postnul a nebál se toho. #jetochábr
Určitě mi napište váš názor, klidně se rozepište, protože to bude ještě lepší!
Nechtěla jsem to rvát to 21. kapitoly, protože by se všichni soustředili jenom na to, a na příběh ne. Takže další kapčka bude ve středu, bych to tak odhadovala.
Tak pište vaše názory na Dreama a tyhle všechny věci okolo! Love you all! <3333
Já si myslela, že bude vypadat nějak takto, akorát jen delší vlasy
No i když tohle je asi Dream ze všech fanfikcí XDD
ČTEŠ
Úhel pohledu (DNF)
FanfictionMladá láska, George a Jack. Skoro nikdo neví, že zrovna tihle dva jsou pár. Možná je to ale dobře. Jestli byste slyšeli, co všechno se mezi nimi děje, nebylo by vám do zpěvu. George se bude snažit najít pomoc u svých přátel Marca a Claye, ale nebud...