Doufám, že se máte fajnnn!! Příště už bude Clay pov. Konečně xd.
24/07/2022
George pov:
,,Co to je? Georgi...?" Marco se na mě podíval.
,,Ehm...to je eh..."
,,Jo, péčko. Ach jo, Georgi."
,,Má to svůj důvod! Chtěl jsem vědět, jak by to mělo vypadat."
,,Takhle to většinou ani nevypadá."
,,Jak to víš?"
,,No..." Teďka pro změnu zčervenal on. ,,Já a Lucy...víš co."
,,Mh." Přikývl jsem na souhlas. Jaký to asi je s holkou? Lepší? Horší? Chtěl jsem se zeptat, ale přišlo mi to trapné. ,,Jaké to je s holkou?" Prostě to ze mě vypadlo. Ty idiote.
,,S holkou? No asi...prostě... To máš jedno bože. Tady jde o tebe. Nemáme čas se bavit o tom, jaký to je mít pohlavní styk s holkou."
,,Promiň."
,,V pohodě. Takže kdepak máme Jacka? Aaa tady je.". Klikl na náš chat. ,,To jsem si mohl myslet. "
_______________________________________
Your mom's hot
@ _.jaxck._34.sch_will13.03.2022 neděle 11:10
Dneska přijď. Koupím
nějaký chlast.Ahoj, dobře.
A zítra ve škole budeme
dělat víc, než jen líbačku
na záchodech😏Co tím myslíš?
Nebuď zvědavý, zlatíčko
17.03.2022 čtvrtek 17:04
Zítra u mě budeš spát.
Vem si nějaké šaty 🔥Nemůžu šaty,
moc se
omlouvám :(
mamka by si
toho mohla
zase všimnoutTy jsi tak neschopný.
Příště ty šaty mít budeš,
nebo bude zleSeženu je.
19.03.2022 sobota (dnes) 20:20
Už mi chybíš. Miluju
tě moc❤️
_______________________________________Miluju tě moc? On mi to doopravdy napsal? Usmál jsem se.
,,Proč se tak šklebíš?!"
,,Napsal mi, že mě moc miluje. To jsem od něho nikdy nečetl a neslyšel." Dál jsem se usmíval.
,,Přestaň se nad tím rozplývat. On ví, že s tebou zachází jako s hračkou. A teď, když jsi byl takový "divný", se tě snaží získat zpátky lichotkami."
,,Já vím...i tak je to milé. Třeba-" Přistála mi jedna facka. Potom druhá. ,,Co děláš?!"
,,Co to tady u všech čertů meleš? Že je to milé? Vážně? Nechci ti to připomínat, ale víš, co ti prováděl?" Určitě teď něco vytáhne z toho, co jsem mu dnes dopoledne pověděl. Sakra.
,,Jo vím, co mi dělal ty týdny." Řekl jsem naštvaně.
,,Hm jasně. Určitě to víš."
,,Jo, vím! Vím, že mě má jenom na sex!"
,,A to potom není láska. Co ti tak najednou přeskočilo?"
,,Já nevím...asi prostě nejsem připravený to s ním ukončit."
,,Však já to zařídím." Podíval se znovu do mého telefonu na můj a Jackův chat.
,,Snad mu nebudeš nic psát. Dej mi ten telefon zpátky! Je můj!" Snažil jsem se mu ho vzít z ruky. Jestli se má někdo rozejít s Jackem, tak to jsem já. Já to musím udělat, ne Marco. Tohle za mě teda dělat nebude.
Už jsem telefon skoro měl, ale Clay s bouchnutím rozrazil dveře.
488 slov
ČTEŠ
Úhel pohledu (DNF)
FanfictionMladá láska, George a Jack. Skoro nikdo neví, že zrovna tihle dva jsou pár. Možná je to ale dobře. Jestli byste slyšeli, co všechno se mezi nimi děje, nebylo by vám do zpěvu. George se bude snažit najít pomoc u svých přátel Marca a Claye, ale nebud...