26.

294 30 27
                                    

26/10/2022

Clay pov:

Nasedli jsme do auta.

,,Ahoj, Hanku." Pozdravil jsem Marcova tátu.

,,Ahoj!"

,,Proč to nejde?" George zápasil s pásem. ,,Do prdele zasraný." Asi bych se mu jinak smál, ale za dnešní večer mě naštval víc, než naše učitelka češtiny. Vzal jsem jeho pás a zacvakl ho.

,,Clayi, co se všechno stalo? Vnímáš ještě vůbec?" Zeptal se Marco.

,,Jo, vnímám. No prostě oba dva jsme se docela opili a já pak musel jít zvracet na záchod a-"

Hank se začal tiše pochechtávat. ,,Pokračuj heheh."

,,Um a byl jsem tam nějakou dobu. Nějaký kluk přišel a řekl, že George je na mol a chce si vzít drogu," Zarazil jsem se. Hank se jen dál tiše smál, a tak jsem usoudil, že slovo droga neslyšel. ,,Hnedka jsem šel za ním, odtáhl ho ven, zavolal ti a čekal s ním na tebe."

,,Tak snadný? V telefonu jsi říkal, že je naštvaný."

,,Uh j-jo, ale hned se uklidnil."

,,No tak hlavně, že oba žijete."

To se docela divím.




,,Zas a znova u mě doma. Je tam i Lucka, mimochodem. A tati zavolej pak Georgový mamce, že tady přespí." Marco George podepíral a šel s ním dovnitř.

Já jsem stál za nimi a cítil jsem se nějak provinile. Možná by bylo lepší, kdybych chytl nějaký autobus domů.  Kouknul jsem na telefon. Bylo 0:57. To žádnej bus nechytneš...

,,Clayi pojď, nestyď se," Marcův táta mi držel dveře. ,,Děje se něco?"

,,Víte...já jsem s klukama tak trochu...no rozhádaný."

,,Z toho si nic nedělej, chlapče. Markie dokáže lidem rychle odpustit, pokud mu to nějak vynahradí. Myslím, že zrovna dneska jsi mu to vynahradil. A Georgovi taky."

Usmál jsem se a vešel dovnitř.

Hank mezitím vzal telefon a někomu volal. ,,Uh neruším? Jo jo, vše je fajn. Jen ti chci říct, že tady tvůj syn přespí. Okej tak se měj hezky! A někdy přijeď i se heh starým na kafe."




Šel jsem do Marcova pokoje. Svítila jenom lampička. George se houpal na židli a Marco někoho budil. Nějakou holku.

,,Co se děje?"

,,Moji kamarádi tady přespí. Je to na...je to delší příběh. Ale budou spát na posteli. Na zemi neusnou."

,,Jistě. Nemám s tím žádný problém." Ta holka se na mě podívala. Něco řekla, ale nerozuměl jsem jí. Nevnímal jsem. Znovu něco řekla. Uslyšel jsem slovo kdo.

,,Clayi!" Zatřásl se mnou Marco.

,,C-co? Co?" Stále jsem se na ni díval.

,,Vše dobrý? Proč se díváš na Lucy?"

,,Já eh..Lucy?"

,,Moje holka. Vzpomínáš?" Starostlivě si mě prohlížel.

,,Ou...promiň... Já.."

Lucka na mě zírala. ,,Proč jsi na mě tak koukal? Nezlobím se. Jenom by mě to zajímalo." A usmála se. Ten její hlas snad musí patřit nějaké víle. Je tak jemný.

,,N-někoho jsi mi připomínala. Tak moc, že jsem si myslel, že to byla ona."

,,Kdo ona?" Ladně se zvedla z postele a došla k matraci, kterou tam před chvílí Marco donesl.

,,Ale nikdo. To je jedno." Lehl jsem si do postele. Konečně už můžu spát.

,,Clayi?" Zašeptala Lucy.

,,Ano?"

,,Koho jsem ti připomínala? Hleděl si na mě asi půl minuty."

,,P-půl minuty?"

,,Tak koho?" Zeptala se zvědavě.

Chvilku jsem byl ticho. ,,Nechci se o ní bavit," Řekl jsem smutně. ,,Dobrou noc."

,,Dobrou noc."

,,Dobrou." Ozval se George vedle mě.

,,Dobrou, Georgi."




Otevřel jsem oči. Někdo mi volá.

,,Ano?"

,,CLAYI!!"

Málem mi praskl ušní bubínek. ,,Mami? Co je?"

,,JE SKORO DVANÁCT HODIN! KDE SAKRA LÍTÁŠ?!"

,,Um," Vzpomněl jsem si, že včera jsem s alkoholem nešetřil tak, jak bylo v plánu. Otočil jsem se a uviděl vedle sebe spát George. Tak moment...spal jsem s ním?

,,Clayi!"

,,J-jo?"

,,Co se stalo?! Všechno mi to ihned řekni!"

,,Vše je dobrý."

,,Kde teď jsi?!"

,,Um...v posteli?"

,,Leží vedle tebe někdo?!"

,,N-ne," Vypadá strašně unaveně. Jestli jsem s ním vážně spal, asi jsem na něho moc měkkej nebyl.

,,Claytone!"

,,Přijedu domů na oběd." Típl jsem to.

Posadil jsem se a podíval se na Marca a Lucy na zemi. Drželi se za ruce a spokojeně spali. Musel jsem na usmát. Byli roztomilý.

Vstal jsem a šel se podívat dolů do kuchyně. Marcova mamka a jeho táta tam snídali. Nebo obědvali?

,,Ahojky, Clayi," Řekla
jeho mamka. ,,Jak ti je?"

,,Heh," Zasmál se jeho táta. ,,Tenhle blonďák je v pohodě. Ten brunet asi nebyl," Sjel mi očima po těle. ,,Ty kráso...to jsou ale svaly."

,,Nemám tušení, kde jsem nechal triko. Ale jo, George to docela přehnal. Ale teďka spí. Jsem jediný vzhůru a už mi volala i mamka. Byla pěkně naštvaná."

,,Aaale z tý si nic nedělej. A proč si nesedneš k nám? Pojď vedle mě."

,,Já jsem mamce řekl, že přijedu na oběd. I když...mohl bych říct, že nejel autobus."

,,Noo! Tak se mi líbíš."

,,Ale Hanku!" Okřikla ho Molly.

,,No coo? Sedej."

Posadil jsem se vedle Hanka. ,,Ještě snídáte koukám."

,,Víš, nejsme zrovna takoví ti ranní ptáci."

,,Přesně, Molly. Takoví lidi nejsou normální."

,,A mimochodem," Mluvila zase Molly. ,,Přijela i Bára."

,,Marcova starší ségra?" Tu jsem už strašně dlouho neviděl. Je jí dvacet jedna a bydlí s jejím přítelem
v Anglii. ,,A kde je?"

,,Ještě spí. Půjdu ji vzbudit."



Kapitolky budou každou středu a neděli :)

A btw. příběh se odehrává v Česku xd. To je divný.

849 slov

Úhel pohledu (DNF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat