37.

227 32 6
                                    

7/12/2022

George pov:

,,Jsem doma!" Odložil jsem si boty na botník. ,,Mami? Tati?" Kouknul jsem se do obýváku a uviděl mamku. ,,Co to děláš?"

Koukla na mě a pak znovu na televizi.

,,To mě ani nepozdravíš?"

Vzala do ruky ovladač a přidala zvuk. ,,Padej do pokoje. Nemám na tebe náladu."

Zase ta její nálada. ,,Mamko přece víš, že mi to můžeš říct. Jsem tvůj syn, tak bych ti mohl pomoct," Položil jsem jí ruku na rameno. ,,Co říkáš?"

,,Řekla jsem ti, aby jsi šel do pokoje. Do tohohle ti vůbec nic není."

,,Proč ne?"

,,Tohle by malý dítě nepochopilo."

,,Já nejsem malý dítě. Je mi sedmnáct. Přibližně za půl roku už budu plnoletý."

,,Dík za připomenutí. Třeba na tvé narozeniny nezapomenu." Řekla otráveně.

,,Mamko...prosím, chci ti pomoct."

,,Zavři hubu!" Zvedla se a probodla mě pohledem. Její dlouhé černé vlasy jí padaly do obličeje. ,,Mazej do pokoje a tam zůstaň!"

,,Kde je táta?!" Vyhrkl jsem.

,,Kde asi?! V hospodě! Kurva!" Hodila hrnek kávy na zem a ten se rozbil. ,,Zkurvenej hajzl! Místo toho, aby tu se mnou byl, chlastá někde v prdeli světa!"

,,Mami, uklidni se...prosím."

Chodila sem a tam. Něco si mumlala a hrála si s prstýnkem. ,,Víš co? Já mám takový pocit, že něco není v pořádku."

,,Jak to myslíš?"

,,On v posteli není takový, jaký byl. Je to zvláštní...něco je se mnou špatně. On už mě určitě nemá rád jako dřív."

,,Proč?"

,,Protože to jde poznat! V té posteli. Víš jak? Když děláme to, že dáme prsty do-"

,,D-dobrý. Nemusíš mi to vysvětlovat takovýmto způsobem."

,,Ale abys pochopil, i když tomu hovno porozumíš, domnívám se, že se chová divně, protože jsem přibrala."

,,Ty?" Kouknul jsem na její tělo. Měla na sobě uplé džíny a šedé tílko. ,,Mami, ty nejsi tlustá."

,,Jsem! Koukej na ty nohy. A to břicho. Musím se sebou něco dělat."

Nohy má jako tyčinky, boky žádné, pas úzký jako zmáčklá pet lahev, břicho ploché, ruce tenké, viditelné kosti...

,,Ode dneška budu hubnout!"

,,Ale ty vážně nejsi tlustá! Bolí to...neříkej to, prosím. Nechci tohle slyšet. Ne od mamky."

,,Ale jo," Zamířila ke dveřím. ,,Jdu si zapálit. Jdi do pokoje se učit. Máš dvojku z češtiny."

,,Kruci."

,,Šprte."




Zavřel jsem učebnici češtiny a opřel se o židli. Kouknul jsem se, jestli mi někdo napsal. Napsal. Nebyl jsem ale rád. Jack mi poslal zprávu a já si rozklikl chat.

_______________________________________

Your mom's hot
@_.jaxck._34.sch_will

               2.4. 2022 13:25 sobota

Úhel pohledu (DNF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat