Myslím, že po téhle kapitole by už mohlo být celkem 500 přečtení :)
Během toho, co mám spát, tady prostě píšu další gay kapitolu. Um naprosto normální.
A Jsou stále prázdniny, tak si běžte užívat! Nebo jenom čtěte moji "skvělou" fanfikci.
12/08/2022
btw. Dream má dneska narozeniny!
Clay pov:
Strašně mě bolí za krkem. Otevřel jsem oči a uviděl vedle sebe George, který ještě v klidu spal. Vypadalo to, že se mu zdají jenom krásné sny, žádné noční můry.
Ještě než jsem usnul, jsem přemýšlel, proč George sen s Jackem tolik vyděsil. Možná s ním nemá dobrý vztah. Měl bych se ho zeptat? Raději ne. Už ho otravuju s neustálými otázkami.
Podíval jsem se na telefon. Bylo přesně devět hodin. Slyšel jsem hodiny bít. Hlasitě jsem si povzdechl a rozhodl se, že vzbudím George s Marcem. Už už jsem si sedal na postel, když v tom mi někdo napsal. Byl to Jack.
_______________________________________
Your mom's hot
@ _.jaxck._34.sch_will20.03.2022 neděle 9:00
Cau. Mám jednu otázku...
ty jsi teď s Georgem
Davidsonem?Ahoj. Ano. Jak to
víš?
Ten tvůj kamarád
Marco to dával na
IgOd kdy sleduješ,
co dává Marco
na instagram?To máš jedno, kámo.
Jak dlouho se s Georgem
bavis?
_______________________________________Jack pov:
Mám heslo od Georgovýho Instagramu. Většinou si díky tomu čtu jeho zprávy s ostatními. Moc jich ale není. Včera jsem zkouknul i nějaké příběhy od lidí, které George sleduje. Viděl jsem tam i Marcův příběh, a uviděl jsem na něm jeho, Claye a mého kluka. Docela mě to nasralo.
V sobotu, kdy ode mě George odcházel, protože "musel mámě pomoct do práce", jsem si uvědomil, že jestli to tak půjde dál, tak se s ním už nikdy v životě nevyspím. Mohl bych ho do toho nutit, ale bude pokaždé víc a víc unavený, a pak si to neužiju. V ten pátek bylo opravdu těžké ho přesvědčit na sex. Už mi rupaly nervy, ale ještě jsem to vydržel. Kdyby odmlouval ještě o minutu déle, už by měl nos a rty od krve.
Clay pov:
_______________________________________Your mom's hot
@ _.jaxck._34.sch_will20.3.2022 neděle 9:06
Včera jsem ho
poznal. Přišel za
MarcemCo mu chtěl?
To nevim. Něco
ho určitě trápí
Ok. Kdy jdete domů?
Za hodinu cca
Ok
Proč se tolik
ptáš?Nějaký problém?
Ne. Žádnej
Okk. Měj se kámo
Ty taky. Čuss_______________________________________
Chová se nějak divně. Jinak. Proč jsou George a Jack takoví divní? Je to snad ten stejný problém?
,,Čus!" Skočil na mě Marco a já se málem posral.
,,Kurva co děláš, ty vopice jedna?!"
,,Vopice? Prej vopice! Ty rasisto!"
,,Držte huby!" Smál se George a my s ním.
,,Jak jste se vyspali? No...dvě otázky. Jak jste se vyspali, a jak jste se vyspali?"
Já s Georgem jsme si vyměnily zmatené pohledy.
,,Prostě jak se vám spalo?"
,,Dobrý." Řekli jsme oba dva naráz.
,,A ta druhá otázka, jak jste se vyspali? Chápeme se."
,,Marco! Ty blbečku," George po něm hodil polštář a všichni jsme se hlasitě smáli. ,,To by jsme museli být úplně blbí, kdybychom spolu spali hned po pár hodinách, kdy jsme se poznali."
,,Jo, to by bylo pěkně ulítlý," Přiznal Marco. ,,Pojďme na snídani."
Šli jsme všichni dolů. Marco nám udělal tousty.
,,Budu muset jít dřív a George taky."
,,Fakt? Tak okej." Marco se s námi rozloučil a vrátil se zpátky k umývání nádobí.
,,Ale já přece nepotřebuju jít dři-."
,,Potichu, Gogy."
Došli jsme ven. ,,Tak, teďka se tě na něco zeptám. Chci ale jasnou odpověď."
,,C-co? Na co se mě chceš zeptat?" Vypadal nervózně.
592 slov
ČTEŠ
Úhel pohledu (DNF)
FanfictionMladá láska, George a Jack. Skoro nikdo neví, že zrovna tihle dva jsou pár. Možná je to ale dobře. Jestli byste slyšeli, co všechno se mezi nimi děje, nebylo by vám do zpěvu. George se bude snažit najít pomoc u svých přátel Marca a Claye, ale nebud...