20.

272 26 21
                                    

No myslím, že George je už oficiálně na Floridě s Dreamem a Sapnapem. AAAAA

A viděli jste reakce ostatních na Dreama? Ten James byl nejlepší :  ,,Alright Bestie's calling. Please be ugly, please be ugly, please be ugly," *uvidí Dreama* ,,FUCK!"

2/10/2022

Clay pov:

Ježiši Kriste...kolik jsem toho kurva vypil? Je mi strašně zle... Měl jsem hlavu položenou na zachodové míse.

,,Ťuk, ťuk! Je tam někdo?"

,,Jo. Já."

,,Kdo já?"

,,J-jestli neznáš můj hlas, nemůžeš v-vědět ani kdo jsem."

,,Emmm....Clay?"

,,Trefa."

,,Clayi pusť mě dovnitř...m-musim blejt. Je mi špatně sakra!"

,,Máš zasraný umyvadlo v kuchyni. Vyblej se t-tam."

,,To si děláš prdeeeel. P-proč je Jackův byt tak hrozně velkej, ale má jen jeden zasranej hajzl?! Sakraaa!"

,,Ach bože fajn..." Zvedl jsem se a odemkl dveře. ,,Máš ale umyvadlo."

,,Dík. M-máš to u mě," Hned běžel k umyvadlu a začal zvracet. ,,Já jsem Nick...čau."

,,Cool jméno." Opřel jsem se o zeď a sjel na zem. ,,Kolik jsi to-toho hmm vypil?"

,,Já fakt nevim. Prostě jsem pil a pil a pak černo. A teď jsem tady. Haha bleju do umyvadla a mezitím tam tancujou takový kočky. Ach joo... Ty vole já to nedávám. A víš co? Víš co? Eh t-ten Garry nebo H-harry? Harry! Ten tam teďka dává drogy."

,,Drogy? A co má eh?"

,,Ty kráso já teď nevim. Ale má jich víc. Třeba extáze."

,,Extáze? No to ani neznám hele."

,,To je nějaký b-bonbon...prostě ho sežereš...a účinky tak různě. Je ti hrozně ale pak skvěle."

,,Nechci dík.."

,,Ale ten hm George to chce zkusit."

,,George Davidson?"

,,Joooo. Davidson. Je děsně ožralý... Víc než já haha!"

,,Hah...sakra."

,,Ty ho z-znáš?"

,,Jo..."

,,Kámoš?"

,,Asi jo. Já nevím. Pohádali jsme se."

,,Kámo bráško to mě mrzí."

,,Svěřil se mi s něčím, ale já tomu odmítám věřit...Kurva seru na to," Zvedl jsem se a zavrávoval. ,,Jdu pít."

,,Heeej však jsi u toho hajzlu ani nebyl, šmejde!"

,,Kde je obývák??

,,Musíš po schodech dol-dolů...pak jdi doleva..."

Udělal jsem, jak říkal, ale ze schodů jsem málem spadl. Motala se mi hlava jak něco. Viděl jsem někdy černo, ale někdy i rozmazaně. Volee kolik to je ještě schodů??



Konečně jsem se dostal do obýváku. Byl spojený i s velkou kuchyní. Na kuchyňské lince teď tancovaly holky. A jenom...ve spodním prádle? Jak dlouho jsem byl pryč?

Všude byly kelímky a flašky od alkoholu. A taky oblečení. Jestli někoho načapám...

Spatřil jsem George. Seděl na gauči opřený o Jacka. Vedle nich bylo několik lidí.

Zamířil jsem tam. ,,Č-čau."

,,Clayiii! Kdes byl?" Řekl Jack. ,,Welcome back bitch!"

,,Nekecej, ty jako umíš anglicky. Hele řeknu to narovinu," Posadil jsem se. ,,Máš totálně doblitý záchod."

,,Nevadíííí."

,,A slyšel jsem, že si George chce vzít nějakou drogu."

,,Ehmm jo! Jo vlastně chtěl, ale usnul kretén. Tak ho vzbudime co lidi??" Jack s ním několikrát zatřásl.

George pootevřel oči.

,,Hej vstávej."

,,Nech mě spát vole."

,,Máš si vzít tu droguuu."

,,Ughh a necháš mě pak spát?!"

,,Jo nechám!"

,,Hm vem si taky!"

,,Dobře, dobře. Vezmeme si spolu."

Úhel pohledu (DNF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat