19.

254 35 2
                                    

Wtf zítra je říjen?

30/09/2022

George pov:

Clay se na Harryho zlostně podíval. Něco mu řekl, a odešel pryč. Minul mě, ale nevěnoval mi sebemenší pohled. Ignoroval jsem to.

Bylo tady spoustu lidí, které jsem neznal. Některé jenom od vidění. Stál jsem tam jako tvrdé i.

,,Napij se." Dal mi do ruky alkohol.

,,Říkal jsem, že nepiju, Jacku." Řekl jsem víc hrubě, než jsem měl v plánu.

,,Budeš na mě takový? Co jsem ti zas udělal?!"

,,Vadí mi, že tady musím být." Chtěl jsem na něho být hnusný, protože by mi teď nemohl jednu natáhnout. Měl jsem strach, ale musel jsem se za sebe alepsoň trochu postavit.

,,Přespíš tady. A koukej pít."

,,Chceš se mnou zase spát, viď?"

,,Georgi, přeci víš, že tě miluju."

,,Asi..."

,,Víš to. Moc dobře. Dal bych za tebe ruku do ohně. Heh co ruku? Já bych se celý upálil jenom pro tebe-"

To určitě.. Pomyslel jsem si.

,,Takže mi zkus pomoct a snaž se zapadnout." Doslova mi to rozkázal. Tvrdě.

,,Do bandy opilých a zdrogovaných lidí? Ne, dík."

,,Tak hele, co ti přelítlo přes nos?" Zněl naštvaně.

,,Um...promiň." Dostal jsem strach.

,,Vypij to. Bude ti líp."

Clay pov:

Vzhledem k tomu, že tady byla většina lidí z druhé třídy, jsem se znal alespoň s polovinou. Právě jsem s Natálií a Romanem probírali vysokou školu.

Podíval jsem se do strany a uviděl, jak Jack nutí George pít jakýsi nápoj. Alkohol, určitě. George to vypil a zatvářil se znechuceně. Nechtěl jsem s ním mluvit, ale zároveň jsem se chtěl ujistit, že je v pořádku.

,,Hm teprve jsme začali, a už se pije. Pojďme se přidat!!" Zařvala Natka. ,,A Clayi, ty se taky napiješ, že ano?"

,,Jo. Ale nebudu to přehánět."

,,Tak tady máš. Na zdraví." Řekl Roman a podal mi skleničku vodky.

,,Díky," Cinkli jsme si a já na ex vypil celý obsah. ,,Eh sakra to je nezvyk."

,,To teda. Kam jdeš?"

,,Jdu tancovat!!" Natka odběhla do houfu lidí.

,,Já tanec moc nemusím," Řekl jsem. ,,Když se na ty všechny lidi zaměříš, tak velká většina z nich tancuje úplně stejně-"

,,Pokrčený nohy, ruce na úrovni pasu a houpou se doleva a doprava." Doplnil Roman.

,,Přesně. A navíc já ani tancovat neumím. Umím jenom tenhle taneček."

,,Co taneční?"

,,Jestli Jack zařídil, aby hrál nějaký ploužák, tak hned zmizim."

,,Same kámo. A celkově taneční jsou hrozně cringe. Nemyslíš?"

,,Asi jo. Já na ně nechodím."

,,Až budu mít já svá léta na tanec, tak určitě udělám to, co ty. Nebudu na ně chodit, a pak toho možná budu litovat. Třeba bych potkal nějakou fajn holku."

,,Co? Ty už snad nejsi se Sárou?"

,,Už dva týdny ne. Prostě mě podvedla. Po dvou rocích."

,,A jak jsi to zjistil?"

,,Začala se chovat až moc hezky. Dělala věci, které nikdy nedělala. Snažila se mi pořád dávat nějaký dárky, kdykoli jsme se potkali. Byla
no až moc milá. Úplně jiná. Šlo to poznat. Takže jsem ji pro jistotu opil a ona mi všechno řekla."

,,Chytrý...ale mrzí mě to."

,,Dobrý. Není to zase tak hrozný, jako s tvojí ex."

Na chvíli jsem se zarazil. ,,Víš přece, že si nepřeju, aby jsi o ní mluvil..."

,,Ajo promiň...já..zapomněl jsem. To asi ten alkohol."

,,Dobrý." Jasně. Vždycky všechno svedou na alkohol.

Další část asi v neděli :)

562 slov

Úhel pohledu (DNF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat