22.

257 36 7
                                    

Marco pov:

14/10/2022

,,Musím říct, že tenhle film byl skvělej."

,,Chce se mi spát," Řekla Lucy. Byla o mne opřena hlavou. Chodíme spolu přes dva roky, ale pořád jsem v její blízkosti šťastný, jako na začátku našeho vztahu. ,,Odneseš mě do postele? Prosííím."

,,Jasně. Žádný problém, madam," Vzal jsem ji do náruče a šel s ní do pokoje. Něžně jsem Lucku položil do postele a přikryl. ,,Spi sladce. Já si jdu ještě pro pití." A políbil jsem ji na čelo.

,,Dobrou noc, zlato."










Na chodbě jsem slyšel kroky. Poslouchal jsem. Jdou z kuchyně. Jasně, že slyším kroky zrovna, když jsem dokoukal horor. Řekl jsem si, že jsem jenom unavený. Bylo už něco málo po půlnoci. Šel jsem tedy do kuchyně, trochu připosraný a nahlédl jsem přes roh. Někoho jsem spatřil.

,,Marco?"

,,Ufff to jsi jenom ty." Byl to táta.

,,Vylekal jsem tě?"

,,Trochu jo."

,,Lucka už spí?"

,,Jo. Před chvílí ten film skončil. Já jsem si ještě chtěl zajít pro vodu."

Táta se na mě upřeně díval a přitom si pomalu dával sušenku do pusy. Snažil jsem se nevybouchnout smíchy, jak moc komicky to vypadalo. Někdy mi svým chováním připomíná Homera Simpsona.

,,Nooo a někdo ti volal."

,,Kdo?"

,,Clay? Asi," Nacpal poslední sušenku do úst a prohrábl si své husté vousy. ,,Tak zítra ráno."

,,Ale Clay? Co ten chce tak pozdě?"

,,Máš tam hlasovou schránku, synku." Prošel kolem mě a zmizel v ložnici.

,,Dobrou noc." Vzal jsem telefon a pustil si hlasovou schránku : Čau, Marco, tady Clay. Já vím, že jsi na mě naštvaný, ale tohle teď řešit nechci. Tak copak máš na srdíčku? Jack má dneska narozky a je u něho party. George je tady taky -A sakra- a má v sobě určitě dost alkoholu a chce si vzít nějaké drogy. Víš jde o to, že...chci se tě zeptat, jestli George jede v nějakých takových věcech. Protože jestli jo, tak alkohol na jeho rozhodnutí nic nemění. Teďka říká, že si tu drogu vezme...možná bych ho prostě měl vzít s sebou a utéct s ním někam jinam...i když já sotva stojím. Prosím zavolej mi, potřebuju poradit.

Proč tam George lezl?! ,,Táto!"

Taťka se objevil ve dveřích a běžel ke mně. ,,Co řveš? Ježiši Maria i takový kousek je na mě moc. Fuu nemůžu dýchat."

,,Prosím odvez mě na Italskou ulici."

,,Ale však mám šupan a pantofle." Ale ukázal se mu na obličeji úšklebek.

,,Prosím, jde o mé kamarády! Je tam i George!"

,,George? Ten syn paní Davidsonové z obchodu? No kruci písek....jdi se obout. Já jedu v pantoflích." Popadl klíčky a rychle běžel po schodech ven. Já si nasadil boty, ani jsem je nevázal.

,,Zavolej jim, že už jedem. Záchranná mise wooohoooo!" Zapnul rádio a usmíval se od ucha k uchu.

,,Táto to není sranda."

,,Je to jako za mladých časů. Teenageři se nikdy nezmění. Hehe."

,,Ugh prostě už jeď," Vytočil jsem Clayovo číslo. ,,Clayi?"

,,Marco, díky Bohu."

,,Slyšel jsem tu nahrávku, jedu za váma."

,,Však nemáš řidičák?"

,,Táta mě veze. Jak je na tom George?"

,,Je tady se mnou...ale sakra...je docela naštvaný. Asi ho tady neudržím věčně."

,,Si děláš prdel? Je promiň, tati...Neudržíš někoho jako je on?"

,,Říkal jsem, že se taky sotva udržím na nohou. Vim, co dělám, ale moje tělo mě nechce někdy poslouchat."

,,George od tebe nesmí odejít, jasný?!"

,,Jo!"

,,Za deset minut tam jsme," Típl jsem to. ,,To jsou ale idioti."

,,Jojo, synku, máš dobrý kámoše."

,,Pr-proč? Však jsou na mol, nebo alespoň George!"

,,Heh protože tohle ti budou dlužit."

,,Ach jo...proč mi George neřekl, že jde zrovna k němu? Měl mě vzít s sebou, abych na něho dal pozor. I když jak mohl Clay dovolit, aby se George tak zlil?"

,,Řeknu ti to takhle," Zvedl ukazováček. ,,Na párty stačí aby jsi na jednu minutu odešel, a celý barák je vzhůru nohama."

,,Supr...dík za radu."

,,Nemáš zač," Ještě víc dupl na plyn. ,,Jedeeeem!"

,,Co děláš?! Mamka nás oba dva zabije!"

,,To je jedno! Já už jsem starý dost haha!"

,,Ale já ne?! Mám celý život před sebou."

Táta to úplně ignoroval. Dal ještě víc nahlas rádio. Začínám si myslet, že v těch sušenkách bylo i něco jiného, než jen čokoláda. Ale byla to sranda tátu takhle vidět, jak řídí auto pozdě večer v županu a pantoflích. Začal jsem se mu smát."

,,Co se tlemíš?"

,,Vypadáš legračně."

,,Jsi celý po mně."

Guys nevíte proč když si chci změnit heslo, tak to nejde? Wattpad mi v pohodě pošle email, ale když udělám potom celý postup, nové heslo atd

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Guys nevíte proč když si chci změnit heslo, tak to nejde? Wattpad mi v pohodě pošle email, ale když udělám potom celý postup, nové heslo atd. tak stejně mám pořád to staré, které nevim.

Za prvé bych si změnila jméno a za druhé bych si byla jistá, že kdybych tenhle telefon utopila (třeba), tak bych se v pohodě dostala na svůj účet přes nový telefon.

795 slov

Úhel pohledu (DNF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat