40.

221 32 7
                                    

Jack pov:

_______________________________________
George Davidson
@_georgewas.found__

               4.7.2022 20:09 pondělí

Ahoj Jacku. Už
jsi v Londýně?

                                 Cau. Jo jsem

Jaký to tam je?

                                 S tetou teďka
                                 děláme         
                                 večeři. Nemám čas
                                 na psaní

Chápu. Nevadí.
Měj se tam
hezky. Ahoj❤️

_______________________________________

Dal jsem telefon zpátky do kapsy a vzal vajíčka z ledničky.

,,Tak co, Jackieee? Máš už nějakou šťabajznu?" drcla do mě teta. Má krátké hnědé vlasy a nosí velké brýle, které mají snad sedm dioptrií. Svým vzhledem mi připomíná vážku. Je to taková střelená ženská se třemi dětmi. Jsou to otravní spratci, ale musím se alespoň přetvařovat, že je mám rád. Osmiletá dvojčata Simon a Rose. Potom malý Sebastian, který se ještě musí přebalovat a spát v kolébce. Ten mě štve asi nejvíc. Jsme tady pár hodin a on už dokázal zpívat na celý barák.

,,Nikoho nemám." řekl jsem, rozklepl vajíčko o linku a dal na pánvičku. Clay na mě kouknul se zdviženým obočím a já mu pokynul, aby byl zticha. Jen se uchechtl a pokračoval v krájení zeleniny.

Teta mu pomáhala a divně se na mě ušklíbla. ,,Hm? Vážně nikoho nemáš? To je zvláštní. Takový silák!" zmáčkla mi bicák a začala se divně smát. ,,Vážně se divím! Třeba si tady najdeš nějakou kočku! Jsou tady pěkný holky. A ty? Máš ty někoho?"

,,Um ne. Nemám." řekl Clay.

,,Cože?! To musíte mít nějaký zvláštní dívky v tom Česku. To je hrozné. Takoví dva fešáci a oni nikoho nemají. Úúú a věřili byste tomu, že si Simon našel holku?"

,,Není mu náhodou jen osm?" zeptal jsem se otráveně.

,,No aaa? Je zamilovaný! Je to tak romantické, až se mi chce plakat. Dětská láska je něco kouzelného! Já se taky do tvého strejdy zamilovala, když mi bylo osm! Simon je asi celý po mně! Jak dojemné!"

Clay pov:

Bylo něco kolem jedenácté večer a já si po ledové sprše sedl na postel. Jack ležel na druhé straně pokoje a koukal do telefonu.

,,Jsem zvědavý, jak to tady vydržíme s takovou rodinou," vypl mobil a dal ho pod polštář, ,,Jsem fakt nečekal, že rodina z máminy strany bude pořád tak divná. No...moje máma je přece taky taková."

,,Já si tvoji mamku pamatuju jako fajn ženskou. A teďka, když je tady s námi mi přijde fajn."

,,Pche...je to hnusná děvka," zarazil se, ,,Zapomeň na to."

,,KLUCI!" vtrhla do pokoje Jackova teta. ,,Hádéjté co mám za zády??"

,,Cyankáli?"

,,Álé néé, ty rošťáku. Máš snad nějaké?"

,,Bohužel ne." řekl znuděně.

Byl jsem trochu mimo. Nemám tušení, co to jsou cynkáli. ,,Co to je?"

Oba se na mě podívali. Popravdě jeho teta vypadala docela děsivě. Nevím, co má za zády, ale kdyby tam byla nějaká zbraň, ani bych se po dnešním seznámení nedivil.

,,To je jed, který tě hned zabije," vysvětlila mi, ,,Že jo, Jacku?! Víš, Clayi já to mám z těch kriminálek! Je to fakt zajímavý a taky byla sranda, když to uslyšela Rose. Ta se mě hned ptala, co to je. Aw... vy dva jste si tak podobní! To je roztomilé," mluvila, jako kdyby měla psací stroj v hlavě a někdo na něj psal rychlostí světla, ,,Ale abych přešla k věci! Ouu.. asi bych neměla tak hulákat, žeee?" ztlumila hlas, takže moje uši nemusely umírat, ,,Mám....tady...za zády.."

,,Tak to už vyklop." pobídl ji Jack.

,,Eh no jo!! Totiž...no jo," zašeptala, ,,Hele," ukázala nějaký cédéčko, ,,To je z roku...um dva tisíce...em," zadívala se do země a my si s Jackem znuděně povzdechli, ,,Jo už vím. Dva tisíce deset. To jste byli tak malincí."

,,Jasně," vstal Jack. ,,Můžeš nás už nechat spát? Ta cesta sem nebyla zrovna krátká. Navíc ještě s mými rodiči..."

,,Jasný. Tak ještě si řekneme dobrou noc a-"

,,Dobrou!" práskl jí dveřmi před obličejem. Zhluboka se nadechl a lehce praštil hlavou do dveří. Já se začal tiše smát. ,,Čemu se tlemíš, ty jelito jedno? Přijde ti vtipná?"

,,Spíš ty!"

,,Já? To si děláš prdel," přišel k mé posteli, aniž bych to tušil, vytáhl mě na nohy a podkosil mě. Ještě, než jsem málem spadl na zem, mě chytl a pustil na zem, takže to vůbec nebolelo. ,,Budeš spát na zemi, psisko." Smál se.

Do hlavy se mi dostali Marco a George. Jak tohle o Jackovi můžou říkat? Ne...musím jim věřit! Jsou to moji kamarádi. Proč by mi lhali?

,,Clayi, vcajku?"

,,Jo. Jsem v pohodě," zvedl jsem se, ,,Padej z mojí postele."

,,Donuť mě."

,,Rád," vzal jsem ho za paže a zvedl na nohy. Kopl jsem ho do břicha s domněním, že spadne na svou postel, ale udělal nějaký chvat a já byl znovu na podlaze. ,,Jak jsi to-"

,,Hujá!" sedl si na postel, ,,Viděl jsem to ve filmu."

,,Nebudu kecat, tohle trochu bolelo, Jackie!"

Flákl sebou na postel. ,,Já ti dám Jackie, ty hlíno.


Well Clay v podstatě znamená hlína :) hehe.
A guys dochází mi kapitoly, tudíž se trochu obávám toho, že budou muset části vycházet 1x týdně.

Úhel pohledu (DNF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat