11.

324 32 26
                                    

Guys já se ve středu málem posrala. Prostě já jako malá sledovala Baxtrixe a víme, že dal přednost anglickému kanálu. Každopádně teďka ve středu vydal nové video s Wedrym. Já se to dozvěděla z tiktoku a byla jako že : lol to není real. A pak jsem se podívala na YouTube a byla mega mega mega happy! :3

19/08/2022

Jack pov:

,,Jacku...já."

,,Pojď dál. Neboj se," Ustoupil jsem stranou a George vešel dovnitř. ,,Sundej si boty a bundu. Počkám v obýváku." Uvidíme, co budeš dělat teď.









,,Takže, co mi chceš říct? Přišel jsi se omluvit? To ti snad musel Clay poradit," Opřel jsem se zádama o gauč. ,,Co je? Proč jsi tak zamlklej? Jestli si myslíš, že jsem naštvaný kvůli tomu, že nemáš šaty, tak to ne. ALE JSEM NASRANEJ, JAK SI SE MNOU HRAJEŠ!" Rychle jsem se zvedl a došel k Georgeovi, který stál u dveří. ,,Co si kurva myslíš?! Že mi můžeš lhát?! Prej jdeš k mámě do práce a místo toho jdeš s tím kreténem Marcem ven a i s mým nejlepším kámošem!

,,Promiň..." Zašeptal.

,,Co? Neslyšel jsem tě! Koukej mi říct, co jste dělali!"

,,Jen jsme byli na obědě, celý den venku, dívali jsme se na film a ráno jsme jen snídali."

,,Haha....jasně. Tohle by dělali jen dvanáctiletí kluci. Ne sedmnáctiletí puberťáci. Tak ještě jednou." Opřel jsem se rukama o zeď. George teďka nemohl utéct.

,,No uhm...já ti ale řekl všechno."

,,Vážně? Žádná flaška alkoholu? Žádné péčko? Nic takového?!"

,,Jo...Marco u mě našel něco takového...no já."

,,Hm?"

,,Jen jsem no...hledal jsem jakože no...lepší p-polohy a tak."

,,Ty si fakt myslíš, že jsem tak hloupej?"

,,Ne...nejsi hloupej."

,,Miluješ mě?" Zeptal jsem se.

,,Ano..."

,,Tak to dokaž. Jestli jsi vážně hledal polohy, dokaž to. Teď hned."

,,Ale já mám být už doma."

,,Prosimtě je sotva deset dopoledne. Navíc tvé mámě jsi někde, ale mně ne. Podívej se." Vyhrnul jsem si rukáv.

,,Co to?"

,,Ach... tak moc jsem se trápil..."

,,Tohle nesmíš dělat! Promiň mi to! Já už tohle nedopustím. Jen si neubližuj prosím tě!"

,,Tak si dávej bacha. Protože příště ty "čáry" nemusejí zmizet."

,,Promiň, promiň..." Zabořil mi hlavu do ramene, a začal brečet.

,,Dneska to na "to" teda nevidim. Prostě si sedni na gauč, a nech mě si hledět svého."

,,Ne...musím ti to přeci vynahradit."

Vše jde podle plánu. Výborně. Jsem dobrej.

,,Ty to chceš?" Zeptal jsem se, jako kdyby měl snad na vybranou.

,,Ano.."

George pov:

Tohle jsi fakt víc zkazit nemohl. Promiň, Marco...promiň Clayi.



Jestli nenávidíš Jacka, tak si zatleskej!
👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

Jestli nenávidíš Jacka, tak si zatleskej!👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

481 slov

Úhel pohledu (DNF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat