17.

282 29 10
                                    

Budete mě milovat...

15/09/2022

Clay pov:

George se na mě nedíval. Stále hleděl do stropu. Jako kdyby na něm byl nějaký zajímavý obrázek, od kterého se nemůžete odtrhnout. ,,No já...bavil jsem se s ním o tom, když jsme si všichni povídali o přestávce." Řekl.

,,Nevypadal jsi zrovna nejlíp." Poznamenal Marco.

,,Já vím! Vím, že vypadám jak nějaká mrtvola!"

,,To nevypadáš. Nevymýšlej si." Řekl jsem, ale ihned jsem toho litoval, protože jsem tušil, co mi odpoví.

,,Vážně? Hm to určitě. V sobotu jsi říkal úplně něco jiného."

,,Já vím...ale já to tak nemyslel. Byla to jen legrace. Doopravdy. Nemyslel jsem to zle."

,,Pf tohle ti nevěřím."

,,Hele nebudeme se hádat mezi sebou, že? Clayi, jsme tady abychom Georgovi pomohli dostat se z Jackova sevření, a-"

,,Takže jestli to dobře chápu, tak Jack George jenom využívá a chová se k němu strašně."

,,Ano," Potvrdil Marco. ,,Doslova příšerně."

,,To...to prostě není možný."

,,Že jo? Jak se někdo může k někomu takhle chovat?"

,,Tak jsem to nemyslel, Marco. Prostě není možný, aby se Jack choval k němu až tak zle. Dobře, někdy je to s ním těžký, protože má nějaký narážky na kolemjdoucí, ale že by se takhle choval ke svému klukovi, tomu nevěřím."

,,Ty tomu nevěříš? Heh ty nevěříš tomu, co jsem teď říkal? Nevěříš snad
Georgovi? Myslíš si snad, že si to celé vymyslel?!"

,,Možná, že si to vymyslel. Co my víme?"

,,Cože? Jak se ještě teď můžeš Jacka zastávat?"

,,Je to můj nejlepší kámoš, už od dětství! Měl jsi pravdu Georgi, znám tě chvíli a ne tak dobře, ale to, že mám pocit jako kdybych tě znal léta jsem myslel vážně. Jenom prostě dávám Jacka před tebe a tebe taky, Marco."

,,Takže nám nepomůžeš? To je tvoje odpověď?"

,,Chci vědět, co se doopravdy děje. Takové blbosti nebudu věřit."

,,Fajn. Tak jdi, protože ti nemáme už co říct!"

,,Vrať mi moji bundu." Ohlédl jsem se naštvaně na George.

,,Ale říkal jsi, že-"

,,Prostě mi ji dej!"

,,Fajn!" Sundal si moji bundu a hodil ji po mně. ,,Ty se fakt dokážeš změnit ze dne na den, to není ani možný."

,,Nesnesu, když o Jackovi takhle mluvíte. To je prostě kravina."

,,Ty ho vůbec neznáš!" Vyjel na mě George a postavil se. ,,Moc o něm nevíš, co?! Víš vůbec, že měl každý třetí týden jinou v posteli?!"

,,Jo, vím! Ale tohle je už dávno za ním. Teďka se naplno věnuje svému přítelovi. I když ty snad ani jeho kluk nejsi, co?!"

,,Jsi totálně vedle!"

,,Gogy, nech ho bejt," Vložil se do hádky Marco. ,,Ten už tady nemá co dělat."

,,Asi nemám no." Ještě jsem si ty dva lháře prohlédl a odešel ven, zpátky do té sněhové bouře.

Měl jsem namířeno na zastávku. Autobus mi měl za chvíli jet.

Byl jsem děsně rozčílený. Takhle jsem se už dlouho nenaštval. Měl jsem chuť jim začít vysvětlovat, že Jack takový není. Že se ti dva mýlí. Určitě si to jenom vymysleli, protože mi nechtějí říct pravý důvod.

🥲

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

🥲

498 slov

Úhel pohledu (DNF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat