12.

324 31 17
                                    

Hellouuuu. Dneska mám narozeniny hehe. 🥳 Další kapitolu bych chtěla vydat v pátek nebo v sobotu. Uvidím podle aktivity.

23/08/2022

George pov:

,,Kde jsou vůbec tvoji rodiče?" Zeptal jsem se Jacka. Seděli jsme na gauči a já mu položil hlavu na rameno a on mě začal hladit po vlasech.

Konečně to mám za sebou. Snad už se mnou nic dělat nebude. Vážně nenávidím, jak si se mnou hraje, když na to dojde.

,,Já ti to neřekl? Jeli k babičce na takový prodloužený víkend. Jak jsem ti říkal tenhle týden, že mi zemřel děda, tak ji chtěli alespoň trochu  podpořit." Upil si z láhve vodky.

,,A proč jsi nejel i ty? N-neber to zle."

,,Já jsem přeci chtěl být s tebou. Už snad chápeš, že jsem byl tak naštvaný, když jsi strávil celý den s Marcem a Clayem."

Ne...ne...já jsem ho v tom nechal. Nebyl jsem tady pro něj! ,,Promiň. Já jsem na tvého dědečka úplně zapomněl. Mělo mi to dojít hned. Měl jsem tady být pro tebe. Místo toho jsem byl někde jinde. Co jsem to za kluka?"

,,Jsi ten nejlepší kluk na světě, Georgi."

,,Vážně? Děkuju," Usmál jsem se. Myslí to Jack vážně? Změnil se?  ,,M-mohl bych se tě na něco zeptat?"

,,Jasně."

,,Víš no. Vypadá to, že si mě teď vážíš víc a no...myslíš, že když dojde na sex, že bys mohl být víc něžný? Já...je to s tebou fajn, ale někdy je to prostě nepříjemné...promiň. Já tě nechci urazit."

,,No...nechám se většinou unést, to s tebou souhlasím. Ale já jsem přeci ten nahoře, takže..."

,,Jacku, prosím."

,,Eh no uvidíme."

,,Dobře. Já už raději půjdu. Bude skoro dvanáct." Zvedl jsem se a nasadil si své oblečení zpátky. Obul jsem si boty, bundu a šálu.

,,Mimochodem, ještě než půjdeš..."

,,Ano?" Zastavil jsem se ve dveřích.

,,Budu mít narozky, ale to ty víš."

,,Jo?"

,,Oslava bude dvacátého šestého  března u mě v bytě. Buď tady v sedm večer."

,,Dobře. Bude tam i Clay?"

,,Jo. Pozvu ho."

,,Tak ahoj." Ještě jsem Jacka políbil.

,,Čau."

Původně měla být oslava v hospodě. Když jsem hledala nějaký názvy, tohle se mi ukázalo...

 Když jsem hledala nějaký názvy, tohle se mi ukázalo

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

CO TO JE SAKRA BAHAHAHAHA

365 slov

Úhel pohledu (DNF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat