34.

255 30 22
                                    

27/11/2022

George pov:

Přišli jsme do jeho pokoje.

,,Je tady trošku nepořádek," Řekl Clay a poškrábal se na krku. ,,Ale jaký teenager má dneska uklizeno v pokoji?"

,,Třeba já."

,,Tak to jseš divnej."

Dál jsem očima kmital po jeho pokoji. Měl šedé stěny a celkově byl na styl minimalismu. ,,Takovýhle styl nábytku se mi líbí."

,,Jo? Tak to jsme dva. Ale kdyby jsi viděl pokoj ségry...fuj."

Zasmál jsem se. ,,Nemůže být tak hrozný, ne?"

,,Máš rád Justina Biebera?"

,,Asi ne?"

,,Tak to do jejího pokoje fakt nechoď," Posadil se na zem na koberec. ,,Koukáš na tu kytaru?"

,,Jo..." Díval jsem se na hudební nástroj na zdi. ,,Umíš na to ještě hrát?"

,,Pff samozřejmě, že ano."

,,Zahraješ mi něco?"

Clay pov:

Tahle věta zněla až moc povědomě. ,,No...jo?"

George opatrně sundal kytaru, ale malém mu spadla na zem. ,,Nic jí není!" Donesl mi ji a posadil se vedle mě.

,,Možná bude trochu rozladěná."

,,To nevadí...aha, takže jsi na ni dlouho nehrál."

,,Nějak se ti rozsvítilo, génie." Uchopil jsem si lépe kytaru a přemýšlel, co zahrát. Možná to, co jsem poprvé zahrál Ashley?

,,Tak šup. Nemáme celý den."

Dal jsem prsty na struny a začal hrát skladbu The black skirts- Everything

George pov:

Poslouchal jsem. Nic jsem neříkal, pouze nechal tu krásnou skladbu plynout po celé místnosti. Zavřel jsem oči a cítil se konečně klidný. Myslel jsem jen na tóny, které tak krásně zněly. Elektrická kytara je fakt něco.

Po chvíli přestal hrát. Otevřel jsem oči. On se díval dál na hudební nástroj, a pevně ho stiskl.

,,Je ti něco?" Zeptal jsem se a položil mu ruku na rameno.

,,To nic. To je dobré." Zvedl se a chtěl dát kytaru zpátky na své místo.

,,Počkej!" Zarazil jsem ho. ,,Naučíš mě něco?"

Chvilku zaváhal. ,,Nejsme tady dneska, abychom si promluvili o tvém toxickém vztahu?"

,,To může jít stranou, ne?"

Usmál se. ,,Jo...jo dobře. Něco tě naučím."

,,Mohl by jsi mě naučit tuhle písničku, kterou si zahrál?"

Posadil se zpátky vedle mě. ,,Pochybuju o tom, že jsi někdy na tohle hrál."

,,Nehrál...no tak, alespoň kousek mě nauč. Prosím!"

,,Dobře! Dobře! Tak na, tady máš."

,,Jo a jsem levák, jestli sis toho na té ruštině nevšiml."

,,Měl jsem plné ruce s časováním sloves. Asi to bude trochu problém, protože bych měl přehodit struny, aby se ti dobře hrálo."

,,To je jedno. Nějak to zvládnu."







,,Au..." Hrál jsem na počítači Minecraft, ale kvůli té bolesti na polštářcích jsem toho radši nechal.

,,S tím jsi musel přeci počítat." Clay se objevil zpátky ve dveřích i s kousky pizzy. ,,Psal jsi mamce?"

,,Jo. Ale nejspíš neodpoví hned."

,,Clayiii?" Přišla do pokoje Drista.

,,No?"

,,Dneska je pátek."

,,No a?"

,,Přece se dneska máme dívat na Harryho! Teďka je na řadě čtvrtý díl."

,,Já si myslím, že jsi na Ohnivý pohár ještě malá, ségra."

,,Nejsem! Je mi přeci devět. Georgi, řekni něco."

,,Em," Spolkl jsem kus pizzy. ,,Tak já...já bych jí to dovolil, ne? Stejně nemáme co dělat."

,,Noo tak fajn. Budeme se tedy dívat na velice zajímavého Harryho Pottera." Protočil očima.

,,Náhodou," Řekl jsem. ,,Harry Potter je nejlepší knižní i filmová sága."

,,No to určitě." Řekl pobaveně Clay.

Drista mi ukázala palec nahoru. ,,Tak jdem hej! Můžete to jíst u telky."







,,Ten dědek umřel?" Zeptala se Drista a já se zadusil kouskem jídla. Začal jsem se nahlas smát, protože to byla ta nejvíc random věta, kterou jsem za celý týden slyšel.

,,Jo, ségra, umřel."









Začal jsem být víc unavený. Aniž bych o tom přemýšlel, opřel jsem si hlavu o Clayovo rameno.

,,Ahojky." Zjevila se nějaká žena a já se hnedka narovnal.

Drista stopla film, který už skoro končil. ,,Čauko, mamčo."

,,Ahoj, Dristo," Z dcery se podívala na mě. ,,Ty musíš být George, že?"

,,Aha," Řekl Clay. ,,Já vlastně neexistuju. Ahojky maminkoo?"

,,Clayi, prosimtě, taky tě ráda vidím," Pohled jí znovu spadl na mne. ,,Jak se máš? Vše dobré?"

,,Ano...hm vůbec jsem Vás neslyšel přicházet."

,,Myslela jsem, že by jste už mohli spát. Kolik pak je?" Podívala se na telefon. ,,Šmankote! Půl jedenácté. Dristo, okamžitě do postele."

,,Mamii, však už to skoro končí. Prosím!!"

,,Hned, jak to skončí si půjdeš, mladá dámo vyčistit zuby a spát."

,,Rozkaz, madam."

,,Vy dva ještě můžete být klidně vzhůru a na něco se dívat." Usmála se a odešla do koupelny.

Zívl jsem si. ,,Myslím, že už dlouho vzhůru nebudu."

,,To já mám energie až až. Není to fér, že vy dva můžete být déle vzhůru a vůbec toho nevyužijete."


Nejsem si teďka jistá, ale myslím, že George umí hrát na elektrickou kytaru. Nebo to alespoň uměl whoops.

764 slov

Úhel pohledu (DNF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat