10/07/2022
George pov:
Ten jeho nespokojený pohled...Ty oči bez jisker.
,,Tak to od tebe není hezký."
,,P-promiň...M-můžu ti to vyna-vynahradit zítra. Můžu tady přespat i ze soboty na n-neděli!"
,,Přestaň s tím koko-koko-koktanim! Je to otravné!" zvýšil na mě hlas. Skoro křičel.
,,Ne tak nahlas... prosím tě, Jacku. Kdyby nás zase slyšeli sousedi, mohl bys mít problém."
,,Sousedi by měli tak maximálně slyšet tvoje sténání. Ale už mi to docvaklo. Vím, proč jsi tak nesvůj. Je to tím, že chceš být nahoře, že ano?"
,,Já...asi ne..." nevěděl jsem co mám říct. Nechci, aby nás slyšeli sousedi. Vždycky se na mě tak zvláštně dívají, když odcházím od Jacka domů. Někdy je slyším i šeptat si za mými zády, že jsem byl slyšet až venku.
Jack se mi v lednu svěřil, že je bisexual. Řekl, že mě chce. Chtěl, abych s ním chodil. Nemohl jsem si nevšimnou, že má každý třetí týden jinou v posteli. Je od pohledu velice atraktivní. Je vysoký a posiluje. Má viditelné lícní kosti, černé kudrnaté vlasy a modré oči. Také ty jeho sladké řeči na holky dost působily, ale na mne také. Sliboval, že spolu budeme šťastní. Nekývl jsem jenom proto, že se mnou chtěl být. Já s ním totiž chtěl být také. Je to takové zvláštní pouto, které je kolikrát až moc napjaté. I přes to ho ale miluju. Přes jeho nedokonalosti se snažím přenést a ignorovat je. Často je agresivní a hodně žárlivý, ale beru ho takového, jaký je. Nebo jsem ho tak bral? Jak to mám teď?
Jack si nejspíš musel všimnout, že mě holky nepřitahují. Vždycky jsem v šatnách koukal po klucích, když se převlékali na tělesnou výchovu. Teď už to nedělám kvůli němu.
,,Notak dělej." řekl Jack, lehl si a lokty byl opřený o matraci.
,,Já nevím..." vážně jsem nechtěl. Ne dneska.
,,Gogy, v pondělí na záchodech ti to moc šlo na to, že jsi to dělal poprvé. Donutil jsem tě k tomu jednou, tak to udělám i po druhé."
,,Nemůžeš mě nutit." litoval jsem toho, co jsem řekl.
,,Nemůžu?" pomalu se zvedal.
,,P-promiň mi to."
Chytl mě pod krkem a přitáhl si mě blíž k jeho obličeji. ,,Davidsone, já se tě neptal. Budeš dělat to, co řeknu. Víš kolik holek by ti teďka závidělo?"
Začínal mě škrtit tou jednou zasranou rukou.
,,Dobře...fajn...u-udělám to." lapal jsem po dechu.
Jack se mezitím vrátil do své polohy.
Ten pocit, když budu psát ještě větší "🐷", než tohle, a už mi je trapně xd.
427 slov
ČTEŠ
Úhel pohledu (DNF)
FanfictionMladá láska, George a Jack. Skoro nikdo neví, že zrovna tihle dva jsou pár. Možná je to ale dobře. Jestli byste slyšeli, co všechno se mezi nimi děje, nebylo by vám do zpěvu. George se bude snažit najít pomoc u svých přátel Marca a Claye, ale nebud...